Šeimos atostogos virto košmaru. „Mano dukrą paliko vieną!“ Ką padarė „Ryanair“ (3)
Nuvilianti kelionės pradžia šeimai virto tikru košmaru.

© Steve001 (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/flight-boeing-airport-flying-4454342/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nuvilianti kelionės pradžia šeimai iš Lenkijos virto tikru košmaru, kai „Ryanair“ keleivei nebuvo leista įlipti į lėktuvą Krokuvos Balicų oro uoste. Pagrindinė priežastis? Keleivė reikalavo aptarnaujančio darbuotojo, kurio elgesį įvertino kaip neprofesionalų, tarnybinio telefono numerio.
Ponios Izos, jos vyro ir 11-metės dukters planai skristi į Alikantę, Ispaniją, ir ten išsinuomoti automobilį, subyrėjo akimirksniu. Šeima jau buvo įsigijusi bilietus ir sėkmingai praėjo bagažo patikrą. Problemos prasidėjo, kai ponia Iza, jau praėjusi patikrą su dukra ir laukdama vyro koridoriuje, grįžo paimti knygos iš jo rankos. Tai padariusi per aptarnavimo stalą, ji sulaukė dar vieno darbuotojo prašymo atlikti pakartotinę patikrą.
|
Po pakartotinės patikros darbuotojas neleido keleivei grįžti į koridorių pas dukrą, liepdamas eiti į eilės galą. Keleivė teigia, kad būtent tada ji paprašė darbuotojo tarnybinio telefono numerio, esančio ant jo kortelės, siekdama pateikti skundą dėl neprofesionalaus elgesio. Tačiau darbuotojas atsisakė pateikti numerį ir paslėpė kortelę kišenėje.
Situacija dar labiau įkaito, kai apsaugos darbuotojas dar kartą paragino eiti į eilės galą ir atlikti patikrą. Šį kartą keleivei buvo pagrasinta atšaukti jos bilietą, kas galiausiai ir buvo padaryta. Moteris patyrė panikos priepuolį, supratusi, kad jos dukra liko viena už patikros punkto.
„Darbuotojas paklausė vyro, ar jis skrenda vienas su dukra, ir tada jų bilietai taip pat buvo atšaukti, nors jie nedalyvavo mano pokalbyje dėl netinkamo „Ryanair“ darbuotojo elgesio“, – pasakojo nukentėjusioji.
Vėliau atvyko apsaugos darbuotojai, kurie išprašė visą šeimą iš oro uosto.
Policija ir oro uosto administracija: skirtingos įvykio versijos
Nusivylusi keleivė iškvietė policiją, siekdama pateikti skundą, tačiau visi „Ryanair“ punktai oro uoste jau buvo uždaryti. Galiausiai ji kreipėsi į oro uosto administraciją, kuri susisiekė su „Ryanair“ atstovais. Moteriai buvo pranešta, kad jos bilietas buvo atšauktas dėl „nemandagaus elgesio“.
„Ryanair“ savo atsakyme teigia, kad moteris „elgėsi agresyviai ir trikdė tvarką“. Aviakompanijos atstovai priduria, kad vyro ir dukters bilietai nebuvo atšaukti, o jie patys nusprendė neskristi.
Keleivė reikalauja, kad „Ryanair“ atlygintų visas patirtas išlaidas ir sumokėtų kompensaciją. Ji pabrėžia, kad jos dukra patyrė didelį stresą dėl šios situacijos. Šis incidentas kelia klausimų apie keleivių teises ir aviakompanijų darbuotojų elgesio standartus.