Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Pasalietis 2012-05-28 13:03
na tai paukščiai taip pat galėtu skristi ir tiese linija, o ne v forma...
punktyras 2012-05-28 14:02
Jei paskaitytum ne vien antraštę, suprastum, kodėl paukščiai neskrenda tiesIA linija.
Pasalietis 2012-05-28 14:10
Skaičiau pirmą kartą skaičiau dabar greit ir antrą kartą. Ir nepasakyta kodėl neskrenda tiesia(ačiū už pataisymą) linija, pasakyta kodėl neskrenda tiesiai vienas paskui kita, nors tokiu pat principu gi galėtu šonais tiesia linija.
Sinister 2012-05-28 15:41
Juk net pradinukai žino, kad dėl aerodinamikos jie V padėtimi skrenda, ir pakaitomis keičiasi vietomis. Taip skristi lengviau, nes kuo arčiau V galų, tuo mažesnis pasipriešinimas.
Flyer 2012-05-28 21:07
Kaip straipsnyje rašoma, V forma skrendama tam, kad išvengti kitų paukščių turbulencijos (sutrigdyto srauto). Tai nereiškia kad sumažėja pasipriešinimas, tai reiškia, kad tai optimalus būdas skristi rikiuotėja su mažiausias bendrais nuostoliais, bet tikrai pasipriešinimas nėra mažesnis nei skrendant atskirai. Nemaišykit dviračių ar automobilių išnaudojamų oro burbulų susidariusiu už kitų transporto priemonių panaudojimo.
Aviacijoje yra svarbus oro srautas, jeigu jis staiga sumažinamas, staigiai krinta ne tik pasipriešinimo bet ir keliamoji jėga, dėl to prarandamas aukštis.
Dėl galimybės skristi šonuose, tai taip pat galima ir racionalu, bet tada nėra matomas vedlys, tai komplikuoja skridima rikiuotėje. Tai taip pat yra V formos pranašumas
kionig 2012-05-28 21:53
Per mitus griovėjus rodė šį testą. Gaila iš youtubo dėl autorių teisių apsaugos pašalino.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Turbulencijos peizažai arba kodėl paukščiai ore rikiuojasi V vorele (Foto)