Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
enternald 2012-11-29 14:22
Norėčiau, kad britai dar kartą aviaciją sujudintų: DeHaviland comet- pirmas keleivinis reaktyvinis lėktuvas, Concorde'as taipogi britų darbas.
nanobullet 2012-11-29 16:42
nuostabios žinios kosmoso turizmo kompanijoms.
manas 2012-11-29 17:00
neperdaug nuliu pridejot?
ansciau rasete "atvėsins daugiau kaip 100ºC – iki -140ºC"
o dabar 1000C iki -150C
mobilunkas 2012-11-29 17:24
o kur des ta milziniska kieki silumos is oro? energijos tvermes desniai tai galioja, tai is oro paims tiek pat energijos beveik kiek kad kuras sugeneruos, o kur ji padet per simtaja sekundes dali? tai gal ne ora saldyt reikia, bet variklio korpusa?
ligonis 2012-11-29 17:32
arba planuoja išgarint helį(abejoju), arba turi kalną įrangos kuri naudoja kokiasnors protingesnes(ne tokių ribotų išteklių kaip helis) dujas garinimui.
aeroFLOT 2012-11-29 20:06
ir prancūzų nepamiršk
Linas83 2012-11-29 21:56
http://www.reactionengines.co.uk/
w00xer 2012-11-30 00:02
ryanair priedu prie bilieto kainos paimtu mokesti uz variklio ausinima...
siaipkepejas 2012-12-08 22:33
"Nendriu efektas" draugiskas " Rotorinio tipo varikliui".
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Revoliucinis reaktyvinis aušinimas įgalins iš Londono į Australiją nuskristi per 4 val.