„Boeing Dreamliner“ krizė: prašoma atlikti bandomąjį skrydį (0)
Po pažirusių „Boeing Dreamliner 787“ problemų ir sustabdžius jų veiklą, kompanija „Boeing“ siekia gauti JAV Federalinės aviacijos administracijos leidimą bandomiesiems skrydžiams atlikti, skelbia naujienų tarnyba BBC.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Visi 50 įvairioms avialinijų bendrovėms priklausantys lėktuvai „Boeing 787“ dėl akumuliatoriaus gedimo sausio mėnesį buvo nutupdyti. „Japan Airlines“ lėktuve buvo kilęs nedidelis gaisras, o „All Nippon Airways“ „Boeing’as“ dėl gedimo buvo priverstas leistis avariniu būdu.
Tuomet „Boeing“ ėmėsi spręsti problemą ir atliko įvairius tyrimus. Manoma, kad valdžios institucijos suteiks leidimą bandomiesiems skrydžiams.
„Tai aiškiai rodo, kad „Boeing“ nustatė problemą ir galbūt net rado sprendimą. Logiška atlikti bandomuosius skrydžius ir stebėti, ar sprendimas suveikė“, – sakė orlaivių analitikas Chrisas de Lavigne, dirbantis konsultacinėje bendrovėje „Frost&Sullivan“.
Aiškintis gedimų priežastis ėmėsi ir JAV bei Japonijos valdžios institucijos. Tačiau Japonijos transporto ministerija paskelbė, kad, saugumo inspektorių vertinimu, su akumuliatoriumi gedimai nesusiję.
Akumuliatorių tinkamumą nurodė ir „Boeing“. Praėjusią savaitę kompanijos vadovas Jim McNerney teigė, kad ištyrinėjus neaptikta priežasčių, kurios leistų manyti, kad pasirinkti akumuliatoriai yra netinkami.
Tai sukėlė susirūpinimą, kad lėktuvai ir toliau gali likti ant žemės, kol bus atlikti tolimesni tyrimai.
Pasigirdus apie akumuliatorių gedimus, „Boeing“ atšaukė jų pristatymą. Šiuo metu bendrovėje užsakyta pagaminti 800 tokių lėktuvų.
Kai kurie analitikai teigia, kad „Boeing“ prašymas atlikti bandomuosius skrydžius gali būti būdas nustatyti, jog akumuliatorių gedimai pasitaikė būtent dviejuose japonų naudojamuose lėktuvuose.
Manoma, kad tokiu žingsniu kompanija gali siekti įrodyti, kad lėktuvai „Dreamliner 787“ yra saugūs ir jų gamyba atitinka saugumo reikalavimus.
Tačiau „Flightglobal“ organizacijos atstovas Siva Govindasamy teigia, kad įtikinti valdžios institucijas ir „Boeing“ klientus to gali nepakakti. Anot jo, reguliavimo institucijos prieš leisdamos lėktuvams vėl vykdyti skrydžius gali pareikalauti griežtesnių bandymų.