Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2013-10-21 13:47
Duočiau 90% tikimybę jog kaltas dispečeris dėl užsitęsusio problemos sprendimo. Kaip parodė TU-154 ir Boeing 757 , šiais moderniais laikais, dispečeris nė velnio nežino kas dedasi ore. Visi dideli lėktuvai aprūpinami TCAS prietaisais, kurie vienas su kitu bendrauja ir "susitaria" ką sakyti artėjančių lėktuvų pilotams. Tad jei prietaisas vieniem sakė "į kairę", o dispečeris "į dešinę", atsirado didelė dezorientacija, kuriuo patikėti (tiksliau kuriuo patikės kito lėktuvo pilotai).
MiSiPe 2013-10-21 14:16
Vienas iš dalykų kurių buvo išmokta iš žymiojo susidūrimo yra tai, kad TCAS yra patikiau už skrydžių vadovą. Jaunesni alkūnai jau yra išmokyti kritinėse situacijose vadovautis TCAS o ne skrydžių vadovų nurodymais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Virš Škotijos tik per plauką nesusidūrė du laineriai, kuriais skrido 1 tūkst. keleivių