Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ra2 2014-03-18 13:48
- Galima teigti, kad tokie "veiksmai" su 99.99% tikimybę rodo užgrobimą.
p.s.
.. kur skristi? aš skrisčiau į Australiją.
immortallt 2014-03-18 13:54
Australija praneštų.
azotas 2014-03-18 14:23
o kam skrist i afganista ir pakistana ? jai butu noreja padaryt teroristini ispuoli tai galejo iskart isirezt kokiam nors mieste.
ra2 2014-03-18 14:41
immortallt 2014-03-18 15:18
Priklausomai nuo taikinio ir kokią žalą nori padaryti. Su Boeing 777 ir pilnu sprogmenų ar cheminiu ginklu žalos nepalyginamai daugiau gali padaryti, o ir panika būtų daug didesnė.
Fikcija 2014-03-18 18:03
Ale glusu glusai , tas laineris jau seniai guli vandenyno dugne o jie cia kankinasi daro atseit protingas prielaidas .
LG0012 2014-03-18 19:10
Gluše tu, pamėgink prisiskambinti į telefoną kuris butų vandenyno dugne. Tu gal neskaitai naujienų ar aplamai straipsnių susijusių su šia mįslingu įvykiu? GluŠas
Unikali durnaropė 2014-03-18 19:14
O gal tie skambantys telefonai net „neįlipo“ į lėktuvą?
werafonas 2014-03-18 22:38
Kas leidžia daryti tokias prielaidas?
Fikcija 2014-03-19 02:00
Ka tokie neglusai bukit malonus paiskinkit kur jis dingo,liktai ne drugelis
amsterdamas 2014-03-19 03:16
Jei sugebejo visas sekimo sistemas išjungti, tai turbūt buvo ir apgalvoję kaip skristi , kad jokie radarai neaptiktų. Ps jei pasitvirtins versija , kad iš tikro septyni septyni septinta boeinga nuvare tai tada uzskaitau. Cia ne koki golfa nuvaryti DDDDDD.
ra2 2014-03-19 11:04
- Taip, šalia superinių žinių reik dar įrangos karinės turėti, kaip sakykim antiradarų..
Skeleton 2014-03-19 17:32
Atsižvelgiant į žinomus faktus:
1. Visos ryšio sistemos buvo išjungtos daugmaž vienu metu ir panašu tyčia, išskyrus palydovinio ryšio "pingą". "Pingas" yra smulki techninė ryšio sistemos detalė, apie kurią panašu nežinojo nei profesionalūs pilotai (iki šiol).
2. Lėktuvas su išjungtomis ryšio sistemomis skrido dar kelias valandas.
3. Tačiau lėktuvas panašu taip ir nė karto neįskrido į gerai kontroliuojamus oro erdvės plotus.
Tai labai panašu į gerai suorganizuotą lėktuvo pagrobimo operaciją.
Kokios gali būti hipotezės?
1. Teroristų organizuotas pagrobimas, kuris visgi galų gale pasibaigė tragiškai. Teroristų organizacija turėtų pakankamai resursų organizuoti tokią operaciją, bet tikriausiai būtų prisistačiusi pasauliui jeigu operacija būtų pavykusi.
2. Piloto savižudybė. Praeityje visos saviždybės buvo ištirtos ir gyvybės draudimų pinigai išmokėti nebuvo. Galbūt šį kartą buvo pasistengta kad garantuotai lėktuvo niekas niekaip nerastų.
3. Krovinio pagrobimas arba konkretaus keleivio pagrobimas dėl išpirkos, arba panaši kriminalinė priežastis. Tai paaiškintų kodėl niekas nesireklamuoja dėl užgrobimo.
4. Gaisras sukėlęs selektyvius gedimus lėktuvo sistemose. Tokiu atveju labai sunku paaiškinti kelių valandų skrydį.
punktyras 2014-03-19 21:35
Ne, nebūtinai. Užtenka kito lėktuvo šešėlyje skristi ir radaruose nebūsi užfiksuotas – atrodys kaip vienas lėktuvas.
Nerkus 2014-03-19 21:36
Labai abejočiau dėl Afganistano. Ten JAV labai kontroliuoja erdvę, lėktuvas be atpažinimo ženklų sunkiai prasmuktų.
Skeleton 2014-03-20 00:24
Akivaizdu, kad daugumos vaizduotėje kariniai radarai turi daug didesnes galimybes nei realybėje. Iki 9/11 net JAV pasienio oro erdvėje buvo spragų, kur buvo galima įskristi nepastebėtam į JAV ir toliau skraidyti "nematomam".
Atsimenat Fosseto dingimą? Lėktuvas dingo JAV miškingų kalnų gludumoje ir nepaisant visų paieškos resursų buvo surastas tik po dvejų metų, visiškai atsitiktinai.
Akivaizdu, kad pagrobėjai žinojo karinių radarų vietas ir maždaug įsivaizdavo galimybes. Vėlgi dar vienas argumentas už patyrusio piloto dalyvavimą pagrobime.
ra2 2014-03-20 10:01
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dingusio Malaizijos lėktuvo mįslės: ryšio sistemos atjungtos rankiniu būdu, jis gali būti Afganistane arba Pakistane