Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	wo123  2014-07-30 14:06
   
	Šita skardinė net net petardos neatlaikytų, o jei uodega nukris labanktis visai informacijai, nes jos niekada neras...
   
   	Dixis  2014-07-30 14:41
   
	Artistas tas Antano Gustaičio aviacijos instituto direktorius Darius Rudinskas.  
Sėdama į priekį todėl, kad ten mažiausiai krato, atrodo, kad šitas žmogus niekad lėktuvu nėra skridęs 
   
   	vanduo4  2014-07-31 05:43
   
	- Lektuvo priekyje jauciamos mazesnes perkrovos, kadangi priekis kyla palaipsniui, o uodega pradeda kilti staiga, kai jau visas priekis pakiles. Butent todel ir pauksciams nesvaigsta galva, nes perkrovos keiciasi tolygiai, o ne staigiai;
- O lektuvo uodega dazniausiai nuluzta butent del tu staigiu perkrovu. Ir kadangi ji yra lengvesne nei visas lektuvo korpusas, bei turi tris sparnus - kritimas maksimaliai suleteja, kai tuo tarpu, priekis sminga zemyn;
- Beje. Nesutinku del zodzio "juodosios" kilmes straipsnyje paaiskinimo. "Juodoji deze", kaip ir "juodoji diena" arba "juodoji kasa", tai parodo daugiau paskirty, o ne kazkoky slaptuma. Tai panaudojama tik kritiniu atveju kaip atsarga, garantas, o ne koks tai "juodas" slaptumas.
- Gal geriau nustokite moksla maisyti su romantika, nes gaunasi snipstas - nieko nesuprasi, nes interpretaciju milijonai ir visos teisingos. Sia romantika naudoja dazniausiai neturintys konkrecios nuomones arba stumiantys reklama. Na bet kvailiu visada buvo, tad ir reklama veiksminga. Blogiausia kai ji "kritiniu" momentu tersia etery.
   
   	simakas  2014-07-31 09:11
   
	Skamba idomiai kai VGTU direktorius apie centruote nezino..  Na nebent atsakymas paimtas is didesnio konteksto.
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
Viskas, ką reikia žinoti apie lėktuvų juodąsias dėžes