Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2014-12-09 21:34
1,6 mach visa tai zinoma COOL. Bet man atrodo kad, zmones, vyriausybes ir inzinieriai turejo daugiau ambiciju 60', 70', 80', dabar vien tokie like (atsiprasdau uz isireiskima nieko asnmenisko, tik sparnuotas isireiskimas), vegetarai ir tie kuriu vardo ES negalima mineti bloguoju, zodziu minti suopratot, visi persike del saugumo, paaukos betka laisve ir katik nori kad, tik butu saugus.
bet pabandykit tai igyvendinti praktiskai, garantuoju nobelio premija. Tas neimanoma tankiuose atmosferos sluoksniuose, o kilimui ir nusileidimui bus suestas visas laikas, kai greitis itin mazas. Raketos neussiskaito kaip, (bepilociai) lektuvai, reikia pakilti ir nusileisti sveikam ir skrydi pakartoti po nusileidimo uz max 30 minuciu, tada vel, ir vel.
Arns 2014-12-09 21:47
ne "bekiaušiai", o pasikeitė prioritetai. Seniau buvo siekiama geriau, greičiau, brangiau... Dabar pradedama pigiau, patikimiau, "žaliau"... Dabartinių lėktuvų saugumo, ilgaamžiškumo, skrydžio nuotolio atžvilgiais smarkiai lenkia buvusiuosius iki tol.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Keleiviniai lėktuvai, kuriais kelionės tikslą pasieksite greičiau už garsą (Video)