Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2015-03-31 14:00
Totaliai nesusiję dalykai. Tai jei jis būtų atskraidęs 6,000h ir toje pačioje situacijoje jis būtų galėjęs geriau sudaužyti lėktuvą, ar kaip?
Sljder 2015-03-31 15:23
Ir prie ko čia vidutinybės? Manau visi nori skrydžio per žemyną už 1eur, tačiau dėl saugumo bet kas pirmokėtų. Gal labiau kaltos civilinės aviacijos priežiūros institucijos leidžiančios taupyti visur ir viską?
Arns 2015-03-31 16:58
pigumas ir pasirengimas nieko nelemia, plius minus pilotai gauna panašius atlyginimus visose bendrovėse,tiesiog pigių skrydžių taupo skrisdamos į mažiau populiarius oro uostus, imdamos astronominius pinigus už bagažą, taupydamos personalui. Kaip su Ryanair buvo skandalai, kurdamos įvairius jiems naudingus valiutų kursų konvertavimus (jei nepastebėjai kokios varnelės, kurią reikia nuimti), kad kiek optimistiškai vertina papildomo rezervinio kuro skrydžiui pasipildymą...
kad ir šiuo atveju, labai abejočiau ar antrojo piloto sugebėjimai valdyti lėktuvą buvo blogi, gal jis tikrai būtu buvęs prie poros tūkstančių valandų tikras asas. Reikalas konkrečiai susijęs su psichologija,ir nežinau kaip JAV, bet Europoje dėl daugiau laisvadnienių ar pan tiek Lufhansa tiek Airfrance prestižiniai pilotai skundžiasi ir neretai streikuoja. Gal būt ne bilieto kaina lemia jog pilotų darbe stresas ne vien dėl skrydžio saugumo kaupiasi.
femto 2015-03-31 18:57
zet 2015-04-01 00:37
siaip tai technologijos vystosi, pvz smartai yra tai kas buvo fanstastiniuose filmuose pries 15 metu. Tad nereikia vaziuoti ant vidutinybiu, o gal per didelis pelno siekimas ?
Paramotoras 2015-04-01 00:55
matau nei vienas nesussijas su aviacija. Jei ka norwegian ne taip seniai streikavo del pay to flight sistemos. Kas reiskia kad kai baigi mokslus, tam kad galetum atasisesti i antra kede ir susirinkti tuos niekingus 250 valandu tu susimoki 120000 euru. Tai net su pilotu atlyginimu ziauru. Vienas lektuvo kapitonas pasakojo joukus apie tuos sedincius antroje kedeje. Sako na imk pavairuok pasimokink. O tas atsako. Pats ir vairuok as 120 gabalu europieciu suaimokejau uz 250 valandu skrydzio tai ir veziok mane. Ziauru tai kad norint gauti darba tu turi susimoketi uz darbo vieta.
ISG 2015-04-01 01:02
Immortal, patyre ir praskaide daug valandu pilotai tampa ne tik geresniais savo darbo specais, bet kurkas svarbiau yra tai, kad jie gyvenime yra jau susitupeje, uzdirba daugiau (del to paties stazo), yra vyresni, turi seimas, ir turi del ko gyventi. Aisku visko gali nutikti, psichika yra trapus dalykas, bet kuo pats labiau pasitiketum, ar kazkokiu pacanu kuris ka tik pradejo skraidyt, ir kuri merga ka tik paliko, ar patyrusiu 45 metu pilotu su patirtim, geru atlyginimu, seima ir vaikais?
slawcka 2015-04-01 01:52
Statistiškai savižudžių daugiau kaip tik vyresnėj amžiaus grupėj - kuo vyresnis, tuo daugiau procentų. Net neįsivaizduoju, koks individas turėtų būti savanaudis ir apgailėtinas , kad besižudydamas nusitemtų ir dar ~150 gyvybių, tačiau pritariu, kad vyresnio amžiaus žmogus turbūt taip kvailai nesielgtų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas kaltas dėl sudaužyto lėktuvo? „Vidutinybės, norinčios pigaus skrydžio per visą žemyną už 100 eurų“