Rusija ėmėsi naujos taktikos: ką tai reiškia? (7)
Dar visai neseniai Maskva tvirtino, kad reisą MH17 vykdžiusį Malaizijos oro linijų lėktuvą numušė ukrainiečių naikintuvas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Maskva žino, kad Nyderlandų ekspertų rankose tokios pat raketų skeveldros, todėl anksčiau ar vėliau jie jas identifikuos. Taigi tenka atsisakyti ankstesnių rusų generolų tikinimų, kad lėktuvą neva numušė ukrainiečių naikintuvas“, – rašo „Gazeta Wyborcza“.
Dar visai neseniai Rusija demonstravo juoką keliančius vaizdo koliažus ir įspūdingus grafikus, turėjusius įtikinti visus, kad ukrainiečių naikintuvas „Su–25“ skrido paskui Malaizijos „Boeing 777“ ir jį numušė, nors tokio tipo naikintuvas negali pakilti į 10 tūkst. metrų aukštį.
Ugnies paleidimo sistemos „Buk“ panaudojimo versiją iki šiol Maskva kategoriškai neigė: „O dabar, kai nebepavyksta paneigti, kad „Boeing“ buvo numuštas į jį paleidus raketą, Maskva užėmė naują gynybinę poziciją ir tikins, kad tai buvo „Buk“, bet ne jų, o ukrainiečių.“, rašo „Gazeta Wyborcza“.
Taip pat šiame lenkų leidinyje teigiama, kad Maskvos laikraščiai jau kurį laiką reguliariai rašo apie Donbase nuo 2014 m. liepos mėn. dislokuojamas Ukrainos priešlėktuvinės gynybos sistemas.
„Net jei rusų ekspertai nurodė tikrąją raketos paleidimo vietą, kas gi jais patikės, jei jie visą laiką melavo“, – teigiama lenkų leidinyje.
Internete pateikti įrodymai, liudijantys, kad „Buk“ sistemos, iš kurių buvo numuštas Malaizijos keleivinis lėktuvas, į Donbasą buvo atgabentos iš Rusijos.
Taip pat buvo pranešama, kad Ukrainos saugumo tarnybos kontržvalgyba surinko pakankamai duomenų, įrodančių separatistų ir Rusijos kaltę dėl įvykusios lėktuvo katastrofos. Nyderlandų prokuratūra turi pakankamai įrodymų, kad nustatytų, kas kaltas dėl Donbase įvykusios Malaizijos oro linijų lėktuvo katastrofos.