Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2015-06-05 11:50
Aviacijoje dešimtmetis yra normalus terminas naujam lėktuvui, net nekalbant apie esminius pokyčius. Čia reikalinga visa infrastruktūra, tad dešimtmetis - optimistinis scenarijus, net jei reali nauda milžiniška.
SaMaras 2015-06-05 12:30
Na aš kažkodėl nei revoliucijos didelės nemaau nei evoliucijos.. tai gal tada paliekam tą patį A380 su galimybe jei nereikia vieną denį su sodynėm ištraukti, keleivius susodinti likusiam denyje o kitą panaudoti kroviniams.. nes kažkaip toks dizainas kaip čia kelia klausimus o kaip su svorio balansu? jei reikia vežti po "vagoną" žmonių, krovinių ir privačią kapsulę? kaip su jų aerodinamika? (na tą tai kaip bebūtų vistiek atidirbtų prieš leisdami į prekybą..)
kwest 2015-06-05 15:25
kazkaip... nesamone
Borland 2015-06-06 20:47
Važiuot į traukinių stotį laukt traukinio, tada su juo važiuot į oro uostą laukt kol tave prikabins ir tik tada skrist atrodo labai viliojančiai, bet manau paprasčiau yra tiesiog važiuoti tiesiai į oro uostą nebent gyveni kokiam kaime, tai gal, bet ir vėlgi.. pro kažkokias gyvenvietes važiuojantis vienas vagonas nesurinks tiek žmonių kiek reikia, nes jo maršrutas bus tik kelios gyvenvietės, gausis kad iš visos lietuvos surinktum žmones, reikės kokių 10 tokių vagonų kuriuose bus po 3 žmones Nes nepamirškit, kad maršrutas bus pvz ne šiauliai vilnius, o šiauliai londonas, kitas bus šiauliai berlynas ir t.t., visi jie dabar važiuoja į vilnių vienu traukinio vagonu, o tokiu atvėju važiuos kokiais penkiais
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Skraidantis traukinys žada pustuščių lėktuvų eros pabaigą (Video)