Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evil Goku 2017-12-02 23:14
Tai kad jis bus net ne 1/4 elektrinis, o 1/4 hybridas, kadangi energiją varikliui tieks dujų turbinos sukamas generatorius.
Idėja išbandyti didelio galingumo el turbiną sveikintina, tačiau iki pilnaverčio elektrinio lėktuvo dar toli.
AAA000 2017-12-02 23:45
svarbu bent jau eina tinkama linkme. visi tik islos nuo to.
siaip ten yra ir kazkokia elektrine kaupimo sistema numatyta, matyt kazkiek gales skrist ir visiskai ant elektros. lektuvas su dviem skridimo sistemomis pagal mane - saugesnis. daugiau galimybiu nusileist.
as manau jie tik tirs ekonomiskuma. jei bus zenklus sutaupymas - tada prades kist milijardus. bet jei efektas tebus tik kokie 10-20% - tai manau palaidos projekta...
punktyras 2017-12-03 08:24
10 – 20% jei bus, tai tikrai pratęs.
Evil Goku 2017-12-03 14:24
Yra nesutapimas straipsnyje. Paveikslėlyje parodyta, kad pačiu elektriniu motoru rūpinsis SIMENS, o R-R kartu su Airbus rūpinsis varančiuoju ventiliatoriumi.
Čia galima pamatyti, kokią naudą gali suteikti toks hibridas (12m47s):
https://www.youtube.com/watch?v=Y1gAusO ... e&t=12m47s
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ateina „nauja aviacijos era“? Airbus pradeda ambicingą stambaus „elektrinio“ lėktuvo projektą