Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
dzo 2018-06-23 10:00
Idomu, kiek kartu turetu padideti dabartiniai oro uosto mokesciai, kurie yra itraukti I keleivio bilieta, kad oro uostas padares optimizacijas patogumui (minksti suoliukai, fontaneliai, tiesus takai, minimali komercija) gautu toki pat pelna?
amas 2018-06-23 23:29
Kokie dar langai, ilgi vingiuoti takai tarp prekystalių, o gale užkandinės.
ab aeterno 2018-06-24 11:21
Na nežinau dėl tų vingrių koridorių. Dažniausiai oro uostai būna seniai pastatyti ir kelis kartus plėsti/atnaujinti, o kai didžiulis oro uostas tai ir privažiavimai lėktuvams padaryti iš visų pusių pastato, o dar atskiros laukimo zonos - Šengenas, Azija/USA, tai ten planuok neplanavęs, vis tiek gausis posūkių gausybės, o parduotuves įterpia, manau, kur tik pavyksta. Žinoma, kai projektuojami nauji oro uostai gal viskas kitaip vyksta ir į parduotuvių lokaciją atkreipiamas didžiulis dėmesys.
HardAxe 2018-06-25 11:43
labai dažnai oro uoste link vartų rodančios rodyklės rodo net ir priešingą kryptį, kad tik apeitum daugiau parduotuvių. Eidamas tam pačiam oro uoste keliolikt kartą gali dėti skersą ant ženklų ir nukirsti didelį gabalą kelio praleisdamas parduotuves.
Atvykus taip pat žmonės gana dažnai dirbtinai varinėjami "per aplinkui", bet šiuo atveju tam tikras pliusas tiem, kurie atsiima bagažą. Jiem tenka mažiau stovėti ir erzintis laukiant atvykstančio lagamino.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl oro uostai turi tokius didelius langus, o lošimo namai dažnai būna be jokių langų? 5 gudrybės, kurias turite žinoti – kaip paskatina keleivius pirkti ir jaustis patogiai?