Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
radioaktyvas 2019-03-23 05:33
Kuo toliau tuo labiau suprantu, kad galima pagaminti liftą kuris pagamintų energiją, o nevartotų. Seniau dar apie visokius svarmenis galvojau, o dabar pagalvojau, kad reikia kurti greičių dėžės mechanizmą kuris leistų svorį išnulinti ant dviejų liftų ir rekoperuotą energiją atiduotų pakėlimui. Taigi, net nereiktų svarmenio kelti lifto svorio skirtumui kuris padvigumina lifto keliamą galę.
Baisuols 2019-03-23 21:42
Apie termodinamikos dėsnius esi girdėjęs?
radioaktyvas 2019-03-24 03:01
Ne specas aš šitoje srityje, bet niekas iš nieko neatsiranda ir niekas be pėdsako nedingsta. Termodinamika čia paminėta tik todėl jog galvojama, kad tas vienas liftas turės leistis ir kilti vienu metu žinoma kas sudaro problemų, prisijungus papildomam kaupikliui ir skirtingam veikimo ciklui, skirtingu laiku visos problemos išsisprenžia. Ir taip daug kur.
Myslius 2019-03-24 08:20
Ne del variklio sunkumo, kainos ar jo keliamo triuksmo ju nenaudoja. Pagrindine problema, nepamineta straipsnyje, kiek zinau yra variklio keliama vibracija. Skrendant but jausmas kaip vairuojant 50 senumo traktoriu. Lektuvas uz lektuvo irgi gali skirst ir sutaupyt degalu (kaip lengvoji mazina uz furos) taciau del varikliu sukuriamo oro sroviu srauto ji labai metys i sona. Kuo arciau lektuvo tuo labiau. Priesingos rotacijos varikliai visa sita metyma pasiima patys.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vienas variklis – du į priešingas puses besisukantys propeleriai – kodėl tokia konstrukcija yra labai reta?