Krizės iškankintos oro linijos svajojo apie kombinuotus skrydžius, tačiau to nebus - jau aišku, kodėl po karantino vienu lėktuvu su kroviniais nesidalinsime ()
COVID-19 pakirpo sparnus daugeliui oro linijų. Ant žemės įstrigę keleiviniai lėktuvai kiekvieną dieną savo savininkams neša tik nuostolius. Tiesa, kai kurie susirado naują darbą - ėmė gabenti krovinius. Karantino režimas didžiojoje pasaulio dalyje eina į pabaigą, bet keleivių antplūdžio oro linijos nesitiki. Tai gal pavyks gabenti ir krovinius, ir keleivius? Ne, nepavyks.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
COVID-19 pandemija ar bent jau dėmesys jai jau nuslūgo. Žmonės jaučiasi vis laisviau ir tikrai vėl imsime keliauti. Kita vertus, oro linijos net nesvajoja greitu metu pripildyti lėktuvus. Kiekviena tuščia sėdynė - tai neišnaudotos galimybės. Jas juk būtų galima pripildyti kroviniais.
Ne vienos oro linijos per COVID-19 pandemijos piką ėmė gabenti krovinius keleiviniais lėktuvais. Kai kurios bendrovės išimdavo sėdynes, kitos dėžes kraudavo tiesiai ant jų. Žinoma, viskas buvo tinkamai pritvirtinta, nors patys lėktuvai ir nėra pritaikyti krovinių gabenimui. Suprasdamos, kad keleivių antplūdžio tikrai nebus, kai kurios oro linijos svajojo apie kombinuotus skrydžius - tame pačiame salone įkurdinti ir keleivius, ir krovinius. Tai leistų uždirbti daugiau šiuo sunkiu metu.
Dabar ES Aviacijos saugumo agentūra paskelbė, kad tokių planų reikia atsisakyti. Aviacijos saugumo specialistai nusprendė, kad tokie kombinuoti skrydžiai tiesiog neatitiktų tarptautinių standartų. Žinoma, juos galima vykdyti saugiai, pasitelkus tinkamas krovinių tvirtinimo priemones, tačiau būtų sunku užtikrinti, kad visi lėktuvai laikosi saugumo reikalavimų. Netinkamai pritvirtintas krovinys gali virsti pavojingu ne tik įvykus avarijai, bet ir tiesiog, kai lėktuvą krato turbulencija. Taigi, siekiant sumažinti panašių incidentų riziką, toks darbas buvo apskritai uždraustas - kombinuotų keleivinių ir krovininių maršrutų nebus.
Bet, žinoma, skrydžiuose be keleivių, kroviniai gali būti tvirtinami ir ant sėdynių. Po kiekviena sėdyne galima padėti iki 9 kg sveriančią dėžę, ant sėdynių - po 22,5 kg sveriančius krovinius. Labai svarbu, kad visi kroviniai būtų pritvirtinti, o takai liktų neužimti. Jei oro linijos artimiausiu metu neketina gabenti keleivių, sėdynes galima pašalinti - tuomet krovinius galima tvirtinti prie grindų.
Keleiviniai lėktuvai, žinoma, nėra idealiai tinkami krovinių gabenimui. Siauros durys, sėdynės, langai, komforto įranga - kliūčių iš tikrųjų yra labai daug. Tačiau šiuo metu tai yra tas šiaudas, kuris gali padėti išlikti.