Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
laurius 2021-05-16 01:30
Įprasta? Ar kalbama apie skrydžius kosmose? Prie 20.000 km/h turėtų būt karšta. O žinant, kad energija iš oro neatsiranda, pabandom įsivaizduoti kokios bus kuro sąnaudos
punktyras 2021-05-16 09:04
Mokslininkai ir inžinieriai ne „bando įsivaizduoti“, o skaičiuoja. Vykdomi hipergarsiniai bandymai, skrydžiai bus dideliame aukštyje, kur oro pasipriešinimas mažas, tobulinama aerodinamika.
laurius 2021-05-16 09:29
Tik kažkodėl straipsnyje jokie skaičiavimai nepaminėti. Kažkoks mistinis variklis be jokių skaičių. Iš kur bus imamas deguonis tame aukštyje?
punktyras 2021-05-16 12:25
, tad ko nors tiksliau rašyti nėra prasmės.
Deguonis bus imamas iš atmosferos. 20 ar 30 kilometrų aukštyje jo hipergarsiniams varikliams užtenka per akis.
KnowHow 2021-05-16 16:38
Hipergarsiniai varikliai ir konkordą pakeičiantys viršgarsiniai lėktuvai
Nuclear fission reaktoriai
Revoliuciniai taplesni akumuliatoriai
Pamatei tokį straipsnį ir gali praleisti. Visuomet šnekama apie "jau išrado", bet pagamins už x metų. Praėjus x metų patikrini wiki, ir pamatai, kad tas viršgarsinis lėktuvas, kuris jau turėtų skraidyti dar ne tik neskraido, bet ir jo prototipas turėjęs kilti 2016 metais dar vis tik projektavimo stadijoje.
Tas pats su visais Fission reaktoriais ir stebuklingomos kietojo būvio baterijomis
Evil 2021-05-18 10:44
Pasiskaityk apie Pratt & Whitney J58 ir SR-71. Ten didejant greičiui sąnaudos mažėjo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
MACH 16: nauja variklių sistema tiesia kelią itin greitiems keleiviniams lėktuvams - 20 992 km/val. greitis gali tapti visiškai įprastu