Istorinis momentas - pirmą kartą „F/A-18 Super Hornet“ pasipildė degalų iš drono: šis dronas atliks ir kitas užduotis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil 2021-06-08 14:55
"Degalų papildymo lėktuvai įprastai yra labai dideli, sunkūs ir sudėtingi." - nu kaip ir nevisada. Tankeriu gali ir naikintuvai būti, Buddy-Buddy papildymas yra normali praktika. Prie amerikiečių lėktuvnešių tą darbą paprastai Lockheed S-3 Viking dirba. Straipsnio antraštėj čia kažkoks megasuperwow įvykis padarytas.
Niemand 2021-06-08 16:19
1. Buddy papildymas techniškai viso labo adapterio pakabinimas po sparnu, bet tokiu būdu daug kuro nepristatysi, naudojamas tik jei maža (poros lėktuvų) pavienė misija ir neapsimoka tankerio (US tik boeing) varinėti; čia kaip kokiam nelaimėliui su lengvaja iš savo lengvosios bako kuro sušelpti. 2. S-3 jau daugiau kaip 10 m. pensijoje, neapsimoka specializuoti mini tankeriai, nes iš bėdos ir kolegos naikintuvai/bombonešiai gali kuro dapilti, o ir normalų boeing tankerį privaryti ne tokia jau problema (artimuosiuose rytuose iš Turkijos arba JAE, azijoje iš P.Korėjos). (visi skraidantys tankeriai - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tanker_aircraft) 3. Problematika turbulencijoje ir reikalingame tikslume, pilotas būdamas lėktuve jaučia "dinamiką" ir gali išlaikyti pakankamai stabilų skrydį, šiuo atveju UAV operatorius dirbo tik pagal prietaisus.