Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evil 2021-06-08 14:55
"Degalų papildymo lėktuvai įprastai yra labai dideli, sunkūs ir sudėtingi." - nu kaip ir nevisada. Tankeriu gali ir naikintuvai būti, Buddy-Buddy papildymas yra normali praktika. Prie amerikiečių lėktuvnešių tą darbą paprastai Lockheed S-3 Viking dirba.
Straipsnio antraštėj čia kažkoks megasuperwow įvykis padarytas.
Niemand 2021-06-08 16:19
1. Buddy papildymas techniškai viso labo adapterio pakabinimas po sparnu, bet tokiu būdu daug kuro nepristatysi, naudojamas tik jei maža (poros lėktuvų) pavienė misija ir neapsimoka tankerio (US tik boeing) varinėti; čia kaip kokiam nelaimėliui su lengvaja iš savo lengvosios bako kuro sušelpti.
2. S-3 jau daugiau kaip 10 m. pensijoje, neapsimoka specializuoti mini tankeriai, nes iš bėdos ir kolegos naikintuvai/bombonešiai gali kuro dapilti, o ir normalų boeing tankerį privaryti ne tokia jau problema (artimuosiuose rytuose iš Turkijos arba JAE, azijoje iš P.Korėjos). (visi skraidantys tankeriai - https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tanker_aircraft)
3. Problematika turbulencijoje ir reikalingame tikslume, pilotas būdamas lėktuve jaučia "dinamiką" ir gali išlaikyti pakankamai stabilų skrydį, šiuo atveju UAV operatorius dirbo tik pagal prietaisus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Istorinis momentas - pirmą kartą „F/A-18 Super Hornet“ pasipildė degalų iš drono: šis dronas atliks ir kitas užduotis (Video)