Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
conjurer 2021-12-01 16:29
Tik neskubėkit džiaugtis elektriniais lėktuvais, to nebus, kol baterijų talpa per kilogramą nepadidės dešimtis kartų. Su šituo spėju daugiau 200Km per įkrovimą neišeis padaryti.
Benediktas 2021-12-01 16:58
Gerai, kad padarė pirmą. Dabar galės kažkas gerinti. Galėjo tik atstumą parašyt.
conjurer 2021-12-01 17:12
Tai pilna dronų, ir visko kito, nėra čia naujovė, tiesiog rekordų mušėjas, vienkartinis projektas, RR PR. Atstumo nerašė kad geresnis hype būtų.
HardAxe 2021-12-01 18:01
https://newatlas.com/aircraft/dynamic-s ... r-lisenby/
šitas nesiskaito?
Benediktas 2021-12-01 20:38
Aš nelyginčiau lėktuvo, kuriame skrenda žmogus su dronais ir sportiniais lėktuvėliais, valdomais radijo bangomis.
conjurer 2021-12-01 20:53
Kodėl, manai žmogus sudaro didžiąją svorio dalį? Didesniame aparate bus daugiau baterijų, bet joms reikės kelti daugiau svorio, taigi viskas remiasi į energiją per svorį. Lėktuvuose naudojamas cheminis kuras yra apie 50 kartų efektyvesnis per svorį, nei baterijos taigi jos dar ilgai bus tik dešimtims minučių skrydžio.
Benediktas 2021-12-01 20:59
Nemau, kad žmogus sudaro didžiają dalį svorio, bet lėktuvai yra kuriami žmonėms, tai ir su dronais turėtų būti lyginama, kurie transportuoja žmogų. Nes kalba eina apie transporto priemonę.
Tu ir vėl prieš naujienas? Aš suprantu, kad kol kas nepraktiška, bet man patinka kai kažkas padaro 1 ar antrą varintą, pagerina kažkokį rekordą. Tavo pirmas komentaras buvo: nesidžiaukit. Kodėl žmonės negali pasidžiaugt progresu?
Džiaukimės mažais dalykais.
Kaskas kūrė, investavo pinigus ir laiką, sudėjo geriausias baterijas. Ir manau, jiems patiko, ką jie darė.
conjurer 2021-12-01 21:18
Nes čia nėra kažkas praktiško. Įtariau kad komentarai bus "va po 10 metų skraidysim elektriniais lėktuvais po pasaulį", ir tiesiog užbėgau jiems už akių, paaiškindamas, kad didelio atstumo iš tokios technologijos dar negalime gauti.
O progreso iš to nebus, tik laimingi tiek kurie gamino ir paskraidė.
Benediktas 2021-12-01 21:32
Progresas visada yra, tik nereikia turėti per didelių lūkesčių.
HardAxe 2021-12-02 10:25
Čia gal bahuriux gali pakomentuoti, jis turbūt daugiausiai apie lėktuvų konstrukciją forume žino?
aš kaip tik manau, kad mažam RC lėktuvėliui sunkiau paimti tą patį greitį. Jis turės daug daugiau parazitinių pasipriešinimų lyginant su normalaus dydžio lėktuvu.
Žmogaus skraidinimas, aišku, turi savo niuansų. Papildomas balastas, g ribojimai, saugumo reikalavimai ir t.t.
Dėl skraidymo kiekvien dieną, tai pažiūrėkit pvz šitą filmuką:
https://www.youtube.com/watch?v=UJQsAxB7E4Q
Pvz mane jis labai nustebino, daug ką įsivaizdavau kitaip. Tada pagalvokit kokie yra minimalūs kasdieninio skraidymo reikalavimai ir kiek kainuos lakūno teisės, net jeigu lėktuvai ir infrastruktūra bus nemokami. O dar rūkas ateina, naktis...
bahuriux 2021-12-02 17:21
Taip aviacija tik tikriems "kosmonautams" o jei rimtai tai pats matei, kad skrydžio kontroleris (robotas-autopilotas kuris pats gali skristi ir daryti kas liepiama pusiau automatiškai) su visais davikliais telpa į mažesnį tūrį nei degtukų dėžutė, ar cigarečių pakelis ir kainuoja 60-300€ ir jį galima valdyti, tiksliau užduoti kursą, pakilimą, nusleidimą, krovinių numetimą ir dar 10000 funkcijų iš telefono, kompiuterio, planšetės ir tt. Nereikės kiekvienam tapti "kosmonautu" ir studijuoti aerodinamiką, elektroniką, medžiagų mokslą, programavimą ir robotiką 20+ metų. Per artimiausius 10 metų dar patys sėdėdami drone neskrisim į parduotuvę pirkti batono, bet technologijos jau egzistuoja ir krūvos tokių prtotipų prigaminta, išskyrus baterijos nėra pakankamos talpos dar. Kolkas per artimiausius 10 metų tik dronai pristatys jums batoną į namus, panašiai kaip barbora dabar vežioja prekes.
Dėl to Rolls-Royce lėktuvo šitas daiktas absoliučiai "sexy, crazy, over powered beast" skirtas rekordams su geru aptakiu dizainu. Nieko bendro jis neturi su praktiškumu, dronais ar kasdieniu pritaikymu. Jo parametrai man panašūs WW2 japonų naikintuvų. O ar jis varomas benzu ar elektra tik išpildymo klausimas. Su baterijom žinoma galės skristi tik 10-60 minučių priklauso nuo gazo. Jie norit ekologijos išsivarykit iš sukraus samagoną ir pilkit į tokio lėktuvo baką etanolį bus ekologiška 0 CO2 bla bla.
https://www.popsci.com/technology/rolls ... st-flight/
Ten rašo 400kW galios variklis, kažkur kitur mačiau, kad 6000 ličio 18650 celių baterija gali būti iki 70+kWh energijos talpos.
PS. niekaip neatgaminu kur aš mačiau jau šitą lėktuvą ar tik jis nėra parduodamas kaip rinkinys?
NoWins 2021-12-02 23:03
Šitas nesiskaito, nes tai nėra elektra varoma transporto priemonė, t.y., neturi variklio.
poi 2021-12-03 00:45
Labai geras progresas yra - lobistų smegenų plovime. O vaikai stebuklais ir pasakomis tiki. Dabar sumokėkime daugiau ir gyvensime žalioje ateityje =]]]
bahuriux 2021-12-03 08:42
Atsiminiau kas čia per žvěris, čia yra "Nemesis" lenktyninis lėktuvas pardavinėjamas kaip rinkinys KIT.
Formulė 1 ore.
https://www.nemesisnxt.com/kit/index.php
https://en.wikipedia.org/wiki/Sharp_Nemesis
Jo parametrai truputi neįtikėtini.
Paramotoras 2021-12-03 11:21
Siaip jau lektuvui pakilimo metu reikia 120 proc galios o skrydyje ir 80 gana. Cia hibridai turi dideli pranasuma. Batareikes startui o paskui maziukas vankeliukas kaip generatorius. O kas del piloto mases tai general aviation butent pilotas ir sudaro vieninteli naudinga krovini
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Rolls-Royce“ pristatė elektrinį „Spirit of Innovation“: skrido greičiau nei bet kuri elektrinė transporto priemonė planetoje ir sumušė tris rekordus (Foto, Video)