Pasiektas skrydžio sraigtasparniu aplink pasaulį rekordas  (2)

Scott'as Kasprowicz'as ir Steve'as Sheik'as sugebėjo apskrieti pasaulį sraigtasparniu per 13 dienų, pagerindami ankstesnį skrydžio tokia transporto priemone greičio rekordą. Ankstesnis greičiausias skrydis aplink Žemės rutulį buvo atliktas per 17 dienų 1996 metais.Kelionę pilotai užbaigė užvakar, nusileisdami Niujorke (JAV).


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmoji skrydžio savaitė praėjo be jokių nesklandumų. Kasprowicz'as ir Sheik'as nukeliavo iš Niujorko į Londoną per neįtikėtinai trumpą laiką - 40 valandų ir 41 minutę, "sudaužydami" ankstesnį rekordą net 35 valandomis. Skriejant virš Europos nekilo jokių problemų, tačiau šiek tiek laiko nuostolių patirta Rusijoje. Į šią šalį jie atvyko rugpjūčio 13 dieną, tačiau statybų darbai viename oro uoste, kuro trūkumas kitame keliautojams kainavo ištisą dieną. Situacija dar labiau pablogėjo, kai pakilus iš Magadano miesto (Sibiras) alyvos temperatūra viename iš  dviejų sraigtasparnio variklių pakilo tiek, jog pilotams teko jį išjungti kad būtų išvengta neatitaisomos žalos. Galiausiai jie viską suremontavo padedant vietiniams mechanikams, tačiau vėlgi ne be papildomų laiko sąnaudų. Abu keliautojai pripažįsta, jog tai, ko gero, buvo daugiausia streso sukėlusi misijos dalis.

Idėja Kasprowicz'ui ir Sheik'ui kilo prieš du metus, kai jie pirmą kartą pamatė sraigtasparnį "AgustaWestland Grand" ir jo du turbininius "Pratt & Whitney PW207C" variklius. 920km skrydžio nuotolis ir vidutinis 280km/h skrydžio greitis jiems kuo puikiausiai tiko. Entuziastams rekordą pavyko pasiekti visiškai nemodifikuotu sraigtasparniu. Ankstesnis rekordas buvo pasiektas prieš 12 metų - 17 dienų, 6 valandos, 14 minučių ir 25 sekundės, skriejant sraigtasparniu "Bell 430" su sumontuotu papildomu kuro baku, gultu ir kitomis modifikacijomis.

Kelionės metu pilotai praskriejo 15 šalių.

(0)
(0)
(0)

Komentarai (2)