Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2009-02-25 10:44
daznai nepasiteisindavo nes tiesiog to meto technika buvo per silpna. Kaip pvz galima pateigti Stalino nora skurti sistema kuri automatiskai issiunciamus pranesimus uzsifruotu, o priimdama automatiskai issifruotu, taciau tuo metu tai buvo per sudetinga.
Anonymous 2009-02-25 11:24
Cha, Cha, Cha... Ir vėl "ruošiasi", "projektuoja", "numato", o realiai - šnypšt. Kol galvoja - europietis, kai pradeda veikti - azijatas. Jam tik čečėnų kaimus "išvaduoti" sudeginant sekasi be pasiruošimo..
kikilis 2009-02-25 16:13
Nu jei dirizablio principu tai gal ir imanoma, tik va tas krovinio svoris biski didokas...
Arba cia eilinis triedalas, kaip ir ruskiu laidele "neppaiskinami faktai".
O su tais senais breziniais zinot kaip buna.. Da Vincis irgi orlaiviu visokiu buvo pripaises...
Anonymous 2009-02-25 16:14
Pagamins badaujančiam afrikos žemynui mega sriubos ir nuskraidins. Dings skurdas. Valiooo!!!iii????
Anonymous 2009-02-25 16:17
Naciai turetu tau genialiu ideju. Man dabar idomu pasidare kada pirma karta pavartotas teiginys "skraidanti lekste" apibudinant daungaus objekta. Naciai kure-nekure nezinau,bet kazkada maciau per rusijos kanala laida,kaip "skraidanti lekste" per kelias desimtis sekundziu sunaikino rusu eskadrile. Buvo ir keletas nuotrauku nelabai aiskiu. O tie kurie nesupranta,kad teorijos virsta desniai,o breziniai-daiktais,tai nesireiskite cia be reikalo
Anonymous 2009-02-25 16:46
Stai trumpai apie naciu NSO projekta: Yra duomernų, kad IV-ame SS eksperimentiniame konstravimo centre, priklausiusiame “Juodosios saulės” draugijai, buvo kuriama ypatingai slapta “skraidanti lėkštė” “Honebu-2”. Savo knygoje “Vokiečių skraiudančios lėkštės” O. Bergmanas pateikia keletą jos techninių charakteristikų. Skersmuo – 26,3 metro. Variklis: “Tulė” – tachiopnatorius, kurio skersmuo 23,1 metro. Valdymas: impulsinis magnetinio lauko generatorius. Greitis: 6000 km/h (numatomas – 21 000 km/h). skrydžio trukmė – 55 valandos ir daugiau. Pritaikymas skristi kosminėje erdvėje – 100 proc. Ekipažas – 9 žmonės, su keleiviais – 20. planuojama serijinė gamyba – 1943 metų pabaiga – 1944 pradžia.
Anonymous 2009-02-25 16:52
Jau sitos lekstes tai atgyvena, kiek spygavo zmones kad mate lekshtes, tiek jos ir buvo. Kol neparduos seno shudo, tol neprodis nauju.
studentas 2009-02-25 17:11
manau cia visiska nesamone.
Anonymous 2009-02-25 17:36
Haunebu Disc technical information
[edit]
Haunebu I
Moderately Armed Flight Gyro
Diameter: 24.95 m
Drive: Thule Tachyonator (Triebwerk) 7b
Control: Mag Field Impulser 4
Speed: 4,800 km/h(during space flight up to 17,000 km/h)
Range: Flight time of 18 h
Armament: 2 x 80 mm KSK in rotating turrets; 4 x MK-108 30mm in body
Armor: Double Victalen
Crew: 8
Max hover duration: 8 minutes
All weather, day and night, capability
Spaceflight capable: 60%
First flight: 1939
Available for service: 1944
[edit]
Haunebu II
Heavily Armed Flight Gyro
Diameter: 26.3m/ 32.0 m Do-Stra
Drive: Thule Tachyonator (Thule Triebwerk) 7c
Control: Mag Field Impulser 4a
Speed: 6,000 km/h (during space flight up to 21,000 km/h)
Armament: 6 x 80 mm KSK in 3 rotating turrets; 1 x 110 mm KSK in 1 rotating turret
Armor: Triple Victalen
Crew: 9 (with room for up to 20 people)
Max hover duration: 19 minutes
All weather, day and night, capable
Space flight capability: 80%
First flight: 1942
Available for service: 1944
[edit]
Haunebu III
Heavily Armed Flight Gyro
Diameter: 71 m
Drive: Thule Tachyonator (Thule Triebwerk) 7c plus SM-Levitators
Control: Mag Field Impulser 4a
Speed: 7,000 km/h (during space flight up to 40,000 km/h)
Range: Flight time 7 to 8 weeks
Armament: 4 x 110 mm KSK in 4 rotating turrets (3 lower/1 upper); 10 x 80 mm KSK in rotating turrets plus 6 x MK 108 30mm; 8 x 50 mm KSK
Armor: Triple Victalen
Crew: 32 (with room for up to 70 people)
Max hover capability: 25 minutes
All weather, day and night, capability
Space flight capability: 100%
First flight: 1945
Available for service: 1945
[edit]
Haunebu IV
Heavily Armed Flight Gyro
Diameter: 120 m
Project only projected for 1946
puidokas 2009-02-25 17:52
kazkaip pirma kart girdziu apie sitas vokieciu lekstes. o nors viena buvo pagaminta ir isbandyta?
puidokas 2009-02-25 17:54
http://www.bibliotecapleyades.net/esp_ufoaleman_3.htm
radau foto visokiu bet atrodo didzioji dauguma kaip fake'ai
Anonymous 2009-02-25 18:02
Haunebu I lyg ir buvo pagaminta, bet negalejo konkuruot su tradiciniais orlaiviais. Raso kad ir II ir III irgi buvo sukonstruoti bet galbut tai raso visokie NSOistai
Anonymous 2009-02-25 18:06
Seip tai gal ir JAV turi tuos antigravitacinius variklius is Vokieciu nup**e, bet apie tai mes patys paskutiniai suzinosim, jei isvis suzinosim
vilkas 2009-02-25 18:06
jei klausimas ar ji bus padaryta atsizvelgiant i ta kad ir taip yra krovininiai lektuvai, dar ekonomine krize sansas praktiskai nulinis, bet is technines puses imanoma, paciam kupole bus helis ar kitos dujos lengvesnes uz ora galima sureguliut, kad pati lekste kibotu beveik besvore. Aisku skrydzio stabiluma reguliuotu kompiuteris, tas pats bombonesis b2 butu palaikytas kaip NSO naciu laikais http://www.youtube.com/watch?v=aG_9W5leIok
vilkas 2009-02-25 18:07
http://www.youtube.com/watch?v=wMQBnfQrJh4
vilkas 2009-02-25 18:08
http://www.youtube.com/watch?v=aG_9W5leIok
vilkas 2009-02-25 19:43
Anonymous 2009-02-25 20:27
Aj,cia vel Rusu scamas,nieko jie nepasigamins. Bus,kaip su mitinem "Iskander" sistemom. Omg,tai kur tos baisiosios raketos? Nebuvo ir nebus. Geriau tegu ir toliau kisa milijardus rublio kursui palaikyt,o ne svaigsta,kaip cia lekstes statys kazkokias.
Redakcija 2009-02-25 20:34
Kas supranta rusiškai, čia gali peržiūrėti video siužetą apie šią lėkštę http://rian.ru/video/20090122/159880058.html
vilkas 2009-02-25 20:57
bet patys drizabliai daznai uzsidegdavo ar net sprogdavo del to ir nepritapo
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rusija projektuoja skraidančią „megalėkštę“