Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Thuban 2010-02-03 23:43
Tai aišku, jie mažiau bijo, pripratę pakartoti lygi iš naujo, labiau pasitiki savim, nes gal sekasi tokiuose žaidimuose, bet abėjoju ar paleidęs kompiuterastą į kovos lauką jis neprisišiktų.
Thuban 2010-02-03 23:47
Nors... jei pusiau simuliatorinis žaidimas, jie turėtų daugiau patirties, nes tikrovei tokių kaip ir realių mūšių nėra, tai nežaidžiantis žmogus šiek tiek bijotu susidurti su priešu pirmą kartą, o žaidėjai jau daugmaž supranta situacijas.
Arwis 2010-02-03 23:47
Buvo tyrimas atliktas ir ant paaugliu palyginimui su US armija.
US armijai uztruko 75 metus bei isleido simtus milijardu doleriu kad ismokytu kareivius zudyti. Nes antrajame pasauliniame kare tik mazas procentas kariu nebijodavo issauti i kita zmogu.
Siandien tevai gali paruosti savo vaika buti pasirengus sauti i kita zmogu su ginklu tiesiog nupirke GTA zaidima uz 60$ doleriu.
kionig 2010-02-03 23:49
Kalbetum taip lyg butum terminatorius, tad nenuostabu. Siaip apie zaidimus aplamai, lazda turi du galus, kas per daug - tas nesveika.
Arwis 2010-02-03 23:50
Cia kalba labiau eina apie psichologini persilauzima kai tau reikai sauti i kita zmogu. Nori tikek nori ne, taciau didzioji dalis kariu vis dar bijo tai padaryti. Igudziai igauti zaidime leidzia jiems ta baimes jausme apeiti.
Thuban 2010-02-03 23:59
Turėjau tai galvoje rašydamas taip pat.
zaf 2010-02-04 00:19
Be to, tie žaidimai paruošia panašioms kritinėms situacijoms Mūšyje, deja, žmonės gauna dažniausiai vieną progą, o žaidime - kiek nori. Aišku, kalbu ne apie „rocket jump'us“...
immortallt 2010-02-04 01:08
Manau geriau duoti i rankas paintball'o ginklus sustiprintus ir paleisti i musio lauka kovoti vis 5x15 kariu kol is 5 ne vienas nebus pasautas. (apmokymai). O seip zaidimai nemanau kad priduoda drasos sauti i kita zmogu. Zaidziant puikiai supranti kad tai yra zaidimas, nebent jau kai kuriu smegenys tiek atrofavosi, kad jie nebeskiria ekrano nuo realybes. O del GTA, baikit juokus Zaidimas vaikuciams, nieko ten tokio nera... Manau, kad patys zaidimai moko taktiku, jas suprasti, perprasti ir iveikti. Ismoko greitai ka galima daryti, o ko ne. Nes deja tikrame musio lauke is klaidu retai kada mokomosi. Nebent salia buves karys pasimokys.
mnv 2010-02-04 01:15
Norit tikekit norit ne, bet ziaurus zaidimai ir filmai tikrai atbukina jausmus, kas anksciau atrodydavo baisu ir slykstu kaip pvz nuotraukos ar video sudarkytu lavonu dokumentikoje ar netgi realiai pamacius suzeidima dbr sukelia ko ne nuli emociju, tie netikri dalykai gali puikiai pripratint prie tikroves O ir patys zaidimai siek tiek ismoko taktikos, cia kalbu apie sudetingesnius simuliatorius kaip full spectrum warrior ar of, komandinio darbo, tas ventrilo ct gali buti pakeistas radijo rysiu musio lauke + irodyta kad fps gerina reakcijos laika
Anzuolas 2010-02-04 08:23
Žaidžiu įvairias šaudykles jau virš 10 m. Dėl to, kad jos gerina reakciją pritariu - pats tą jaučiu, kiti irgi pastebi. Dėl atbukintų jausmų - taip, kažkiek įtakos, manau, tikrai turi. Nors gal čia įtakoja ir kiti faktoriai gyvenime.
sharmanas 2010-02-04 08:41
Generation Kill. I musi vaziuoja su muzika kaip per filmu, zaidimus
http://www.youtube.com/watch?v=3y_5vxM8PYM
bambukas 2010-02-04 11:21
gebėjimus". skaičiau, kad ir chirurgai, kurie geimina 20 proc. mažiau klaidų daro operuodami.
HardAxe 2010-02-04 11:52
Į žmogų šauti lengviau žaidėjam? Čia galima padiskutuoti. Tie kurie nežaidžia, bet chiliganauja gatvėse, manau, yra geriau pasirenge muštis/šaudytis. Man atrodo, kad nesunkiai, esant reikalui, nušaučiau žmogų, bet it tikrųjų nelabai galėčiau ir į varnėną šauti
Tačiau žaidžiant realistiškus žaidimus tu supranti, kad išbėgsi neatsidengęs - bus batai. Išmoksti komandinių veiksmų (ypatingai tinga multiplayer), greičiau įvertini savo situaciją.
Kažkada gandą girdėjau, kad rusijoj per paintball turnyrą quake komanda surodojo omon smogikų komandą. Quakeriai šuo atveju žaidžia labai dinamiškai nebijodami gauti kulkų, omon'as taktiškai, siekdamas minimalių nuostolių (imho).
Kaip kažkas rašėt paintball turėtų būti labai neblogas būdas treniruotis, tačiau jis turėtų būti žaidžiamas ne kartą per mėnesį, o kasdien. Paintball'o ar airsofto komandos kariuomenėje, mano manymu, tikrai pralenktų PC-žaidėjus.
bahuriux 2010-02-04 12:10
Tas teisybe, kad zaidejai yra agresyvus ir gerai ismano taktika. Multiplejeriu zaidejai, nusileistu profams, tik del fizinio pasirengimo, begimas, istverme, nes nevisi treniruoti, bet jei fizinis pasirengimas vienodas, manau patys suprantat kas tada. As zaidziu visokius FPS multiplejerius ir galiu pasakyti, kad po ilgu "zudyniu" tas atsibosta ir pradedi suvokti kokia beprasmybe karas, zudyti zmones ir tt. Geriau jau ir liktu kompe tie karai, o ne tikrovej.
SarasLT 2010-02-04 12:26
Žaidžiu žaidimus jau apie 7 metus (Rimtai geiminu).
Galvoju, jeigu tektų ką nors nušaut - net nesuabejočiau. Ir paskui nieko nebūtų. Mėgstu ginklus - dvivamzdis, pneumatiniai šautuvai, garsiniai, 6 kalibro pistoletai.
Kai man buvo 12 metų, kaime buvau nušovęs apie 10 varnų.
O kas sako, kad geimeriai nebijo, nes gali bandyt kiek nori, nesutinku, nes tikri FPS megėjai PRIVALO būt žaidę Operation Flashpoint (man rodos, JAV kariuomenė jį naudojo mokomaisiais tikslais), kur reikia taktikos, bei gali mirt nuo 1 kulkos. Tada supranti, kad ir kare tas pats bus.
kiesza 2010-02-04 13:29
cia tik tyrimas kuris nieko nerodo... Manau sustacius koki lachatrona kuris per dienas zaidzia CS 1.6 ir ir koki kaimo vaika kuris dirba sunkai tai kaimietis ta islepinta kompiuterasta su viena ranka i sesias dalis sulauzytu.. O tie tikrieji simuliatoriai tai tikrai geras dalykas! bet nemanau kad ji pazaidus sutiktu jegu 1X1 plikom rankom
SarasLT 2010-02-04 14:09
1X1 plikom rankom?
Kam reikalingi ginklai?
Ir be to, šis tyrimas parodo, kad geimeriai geriau orentuojasi MŪŠIO LAUKE, o ne 1x1.
Taigi davus geimeriui ir kaimo vaikui airsofto automatą, visi žino kas laimėtų.
mnv 2010-02-04 18:44
Taigi nereikia to paintbolo, gi patys lietuviai kuria lazerines ginklu mokymo sistemas ir stumdo uzsienio kariuomenem kiek zinau
va http://www.straipsniai.lt/ginklai/puslapis/2362
sufas 2010-02-04 21:41
Pritariu tau
pats esu KAS sistemoje ir besimokant labai išryškėjo žmonės, kurie gerai žaidžia pvz. strateginius žaidimus ar šaudykles. Paprasčiausiai greičiau priimami sprendimai. Pvz miške atliekam užduotį, kad ir staigią ataką ir viskas panašu kaip žaidime - užpuolus priešui reikia staigiai reaguoti ir greitai priimti sprendimą kaip kontratakuosi.
Aišku čia kaip pavyzdys bet šiame straipsnyje yra labai daug tiesos, nes žaidimai tikrai lavina žaibišką mastymą, strategiją ir kt. Ant savo kailio išbandžiau
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
JAV karinio jūrų laivyno tyrimas: žaidėjai yra geresni kariai