„Produktyvumas pramušė stogą“. Skelbiama kas buvo, kai mokytoja išbandė „ChatGPT“ ()
Vidurinės mokyklos mokytoja prisipažino naudojanti „OpenAI“ „ChatGPT“ kurdama pamokų planus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Dublino (Airija) vidurinės mokyklos matematikos ir gamtos mokslų mokytoja 27 metų Shannon Ahern „Insider“ rašė, kad nors iš pat pradžių, išgirdusi apie „ChatGPT“, ji „išsigando dėl savo savivertės“, tačiau pasinaudojusi šia programa, kad parengtų pamokų planus ir šaltinius savo mokiniams, suprato, kad jai „nėra dėl ko nerimauti“.
„Kai pirmą kartą pasinaudojau „ChatGPT“, žiūrėjau į jį kaip į pokštą, prašydama parašyti eilėraščių apie Pitagoro teoremą ir dainą apie matematiką Taylor Swift stiliumi“, - rašė ji. „Mano mokiniai sakė, kad jiems patiko, ir tai mane paskatino toliau jį išbandyti.“
Ahern sako, kad eksperimentuojant su pokalbių robotu jos „produktyvumas išaugo“, nes „ChatGPT“ padėjo jai atlikti daug laiko reikalaujančias užduotis, pavyzdžiui, generuoti užduotis ir testus.
Tai netikėta išvada, ypač turint omenyje, kad mokytojai peikė savo mokinius už tai, kad jie naudojasi „ChatGPT“ namų darbams atlikti. Juk pokalbių robotas toli gražu nėra tobulas ir turi didelį polinkį meluoti arba klaidinti.
Kalbant apie opų mokinių naudojimosi „ChatGPT“ klausimą, mokytoja buvo nusiteikusi optimistiškai ir pažymėjo, kad „mokiniai visada sukčiavo, nesvarbu, ar tai būtų bendraklasio namų darbų kopijavimas, ar liepimas broliui ar seseriai parašyti rašinį, ir nemanau, kad „ChatGPT“ tai pakeis“.
Kol kas Ahern mokykloje dar neuždrausta naudoti „ChatGPT“, ir ji tikisi, kad taip ir liks.
„ChatGPT“ yra fantastiška mokymosi priemonė, kuria mokiniai gali naudotis kaip privačiais korepetitoriais“, - rašė ji. - „Esame dirbtinio intelekto karta, ir mokiniai turi išmokti atsakingai juo naudotis.“
Kalbant apie mokymo klasėje ateitį, Ahern mano, kad susirūpinimas dėl to, jog dirbtinis intelektas perims mūsų darbą, yra perdėtas.
„Nemanau, kad „ChatGPT“ kada nors pakeis mokytojus ar apsunkins mūsų darbą“, - rašė mokytoja. – „Visada reikės mūsų ir žmogiškojo ryšio, kuris atsiranda mokant asmeniškai.“