Ne kiekvienam. Kas sės prie ukrainietiškų F-16 šturvalo ()
Kaip pažymėjo Aleksejus Reznikovas, F-16 pilotų mokymas jau prasidėjo. Karinės oro pajėgos papasakojo, kas gali sėsti prie naikintuvų vairo, taip pat įvardijo pagrindinius jiems keliamus reikalavimus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ukrainos oro pajėgų vadas Nikolajus Oleščukas interviu „Youtube“ eteryje nušvietė daugelį dominančius klausimus. Visų pirma, kas sės prie amerikietiškų naikintuvų F-16 vairo, kai jie bus suteikti Ukrainai.
Jis pažymėjo, kad 2023 m. studijas baigę pilotai buvo išsiųsti mokytis į Jungtinę Karalystę, tad ateitis priklauso jauniesiems pilotams.
Į Švediją pat buvo siunčiami jauni pilotai. Jie studijas baigė 2016 m. ir jau turi pakankamai kovinės patirties.
Kartu Oleščukas pažymėjo, kad mokymo sistema Vakaruose yra gana lanksti. Individualus požiūris į absoliučiai kiekvieną pilotą. Tuo tikslu jam atliekami testai, kad būtų išsiaiškinta, ką jis sugeba.
Jis taip pat pažymėjo, kad prieš tai du Ukrainos pilotus testavo instruktoriai iš Jungtinių Valstijų. Jis atkreipė dėmesį į bendrą F-16 mokymą. Jis trunka 32 mėnesius. Tačiau dėl dviejų lakūnų nusprendė, kad jie gali įvaldyti naikintuvus per 4 mėnesius.
Jis taip pat pažymėjo, kad šio tipo orlaiviai pagaminti taip, kad pilotas susitelktų tik į ginklų ir karinės įrangos naudojimą. Tai reiškia, kad kovinių operacijų metu jis nebus blaškomas valdant orlaivį.
Taip pat Oleščukas pabrėžė, kad karinės oro pajėgos pirmiausia išbandė savo lygio pilotus. Jie domėjosi anglų kalbos žiniomis. Kariai supranta, kad ji itin svarbi įvaldant vakarietiško stiliaus naikintuvus.