Rusija gavo naujausią MiG-35S. Koks čia naikintuvas ()
Rusijos Federacijoja nusprendė pasigirti gavusi MiG-35S.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rusijos Federacijos gynybos ministerija paskelbė, kad gavo pirmuosius šešis serijinius naikintuvus MiG-35S. Jų užsakymas buvo atliktas dar 2018 m., tai yra, palyginti nedidelę naikintuvų partiją pagaminti prireikė penkerių metų.
Pats naikintuvas MiG-35S yra dar vienas MiG-29 modernizavimas, pirmasis jo skrydis įvyko dar 2017 m. Tuo pačiu metu šis lėktuvas Rusijos Federacijoje buvo labiau vertinamas kaip eksporto orlaivis, kuruo Rusijos oro pajėgos nelabai domisi.
Ir apskritai per pastaruosius dešimt metų Maskva viską stato ant orlaivių iš „Suchoi“ projektavimo biuro, kuris gavo užsakymus šimtams Su-30, Su-34, Su-35 ir senojo Su-27 modernizavimo.
Tuo pačiu metu per visą šį laiką MiG galėjo pasigirti tik nedidelėmis sutartimis, pavyzdžiui, 16 (kitų šaltinių duomenimis, 12) MiG-29SMT, pristatytų 2015–2016 m. Ir apskritai tie oro pulkai, kurie Rusijos Federacijoje eksploatavo MiG-29, perėjo ant Su-30 arba Su-35.
Shapes comparison between MiG-29UB/A and MiG-35S/UB pic.twitter.com/0xfecCS34U
— PAF Falcons (@PAFFalconsPK) April 23, 2021
O šešių MiG-35S užsakymas savo pajėgoms greičiausiai atsirado dėl to, kad 2010-ųjų pabaigoje Rusijos Federacija bandė parduoti šį lektuvą eksportui. 2017 metais Maskvoje buvo paskelbta, kad MiG-35 domisi mažiausiai 30 pasaulio šalių, kad netrukus bus sudarytos sutartys su Indija.
Tačiau vis dar bandoma parduoti Indijos MiG-35 Rusijos Federacijai. Ir per visą šį laiką šiam naikintuvui nebuvo rastas nei vienas užsakovas.
Apskritai MiG-35 yra daugiau rinkodaros pavadinimas, nes naujasis indeksas slepia tą patį MiG-29, bet, žinoma, su gana reikšmingais 4+ kartos atnaujinimais. O senasis pavadinimas MiG-29M2 yra teisingesnis.
Bet naujoje versijoje buvo sustiprinta sparno mechanizacija ir padidintas jo plotas, integruotas naujas radaras „Vabalas“ ( „Beetle-A“ ar „Beetle-M“), įmontuotas EW kompleksas, atnaujintas RD-33 variklis, taip pat atliktas dalinis sistemų skaitmeninimas ir naujų ginklų integravimas, įskaitant galimybę pataikyti į antžeminius taikinius.
Tai yra, palyginti su sovietiniu MiG-29, MiG-35 galimybės yra žymiai didesnės, tačiau vis tiek negali konkuruoti su sunkesniais Su-30 ar Su-35, kurie gaminami serijiniu būdu. Štai kodėl MiG-35S greičiausiai nepasieks realaus veikimo.
Visų pirma, visi MiG-29 ir jų modifikacijos daugiausia yra Rusijos Federacijos oro pajėgų mokymo centruose, akrobatinėje grupėje „Stryži“, kaip lėktuvnešio „Admiral Kuznecov“ aviagrupės ir eksperimentinio oro pulko dalis. Nors dar 2014 metais MiG paskelbė apie perspektyvas gauti šimto šių orlaivių užsakymą.
Taip pat mažai tikėtina, kad dėl lėktuvų poreikio Kremlius gali lažintis dėl galbūt šiek tiek pigesnių MiG-35S. Juk naikintuvų „Su“ gamyba tęsiasi ir, Kremliaus teigimu, didinama. Ir vargu ar įmanoma artimiausioje ateityje sukurti MiG-35 gamybą, kuri būtų žymiai didesnė nei šeši naikintuvai per penkerius metus.