Bus vaizdų! Jau ne tik kariai. Ką perkelia Ukraina per Dnieprą (Foto) ()
Dniepro upėje pastebėtas ukrainiečių plaukiojantis transporteris PTS-2.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Bus vaizdų! Jau ne tik kariai. Karo tinklaraštininkas @NOELreports soc. tinkle „X“ praneša apie karštus įvykius.
„Rusijos „Telegram“ kanalas @Romanov pasidalijo vaizdu, kaip atrodo Ukrainos plaukiojantis transporteris PTS-2, keliaujantis į Krynkų gyvenvietės krantus. Tokie transporteriai gali gabenti pėstininkų kovos mašinas, šarvuotus transporterius. Atrodo, kad PTS-2 denyje yra šarvuota transporto priemonė, tačiau tipo nustatyti nepavyksta“, – rašo @NOELreports.
Russian channel Romanov shared an image of what looks to be a Ukrainian floating transporter PTS-2 making its way to the shores of Krynky. Such transporters can carry up to an IFV/APC.
— NOELREPORTS 🇪🇺 🇺🇦 (@NOELreports) November 6, 2023
It looks like it is carrying an armored vehicle, but the type can't be identified. pic.twitter.com/jzvKsdQpoA
Transporteris PTS-2 buvo gaminamas 1973–1992 m. Ukrainoje. Pagrindinė paskirtis – per vandens kliūtis perkelti transporto priemones, materialines vertybes, karius, atlikti vandens kliūčių inžinerinę žvalgybą, ir taikos meto užduotis.
1961 m. Kremenčiugo mieste esančioje Kriukovsko vagonų gamykloje artilerijos vilkiko ATS-59 ir tanko T-54 agregatų pagrindu buvo pradėtas gaminti plaukiojantis transporteris PTS.
1973 m. Vorošilovogrado (dab. Luhanskas) šilumvežių gamykloje buvo sukurta patobulinta versija PTS-2, kuriai buvo panaudoti tanko T-64 agregatai. Buvo įmontuotas galingesnis 710 AG variklis V-46-5, įrengta hermetiška kabina aprūpinta filtravimo-ventiliacijos įranga ir apsauga nuo radioaktyvių dalelių. Kabinoje patalpinta radijo stotis ir radiacijos matuoklis, prie transporterio vado liuko įrengtas stovas 7,62 mm kulkosvaidžiui PKB. Panaudojant papildomą jūrų įrangą (girokompasą, kabinos stiklų apsaugą, hermetišką tentą, prailgintus dujų išmetimo vamzdžius) transporteris galėjo būti naudojamas jūrų desantavimo operacijose. Du galingi vandens siurbliai turėjo užtikrinti darbinį režimą bangavimui esant iki 3 balų.
- Svoris – 17,8 tonų;
- Keliamoji galia: sausumoje – 5 tonos, vandenyje – 10 tonų, desantas – 70 žmonių;
- Maksimalus greitis: sausumoje – 40 km/h, vandenyje – 15 km/h.