Pirmą kartą istorijoje. Ispanija įstojo į elitinį klubą. Kokį karo monstrą sukūrė (Foto, Video)  ()

Bendrovė „Navantia“ išdidžiai paskelbė, kad vietinio povandeninio laivo sukūrimas gerokai pranoksta visus ankstesnius technologinius projektus Ispanijos istorijoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmą kartą savo istorijoje Ispanijos karinis jūrų laivynas priėmė povandeninį laivą, kuris buvo visiškai suprojektuotas ir pastatytas pačioje Ispanijoje. Naujoviškas povandeninis laivas S-81 „Isaac Peral“ yra „Navantia“ ekspertų komandos sumanymas ir yra pirmasis Agosta klasės povandeninis laivas, pristatytas per beveik 38 metus. Iškilmingą renginį lapkričio 30 dieną transliavo bendrovės „Navantia“ spaudos tarnyba.

Vakarų ekspertai pažymėjo, kad vietinio povandeninio laivo sukūrimas įveda Ispaniją į išskirtinį šalių ratą, turinčių įgūdžių ir išteklių savarankiškai kurti savo povandeninius laivus.

Ceremonijos metu „Navantia“ prezidentas Ricardo Domínguezas išdidžiai palygino šį projektą su erdvėlaivio sukūrimu, nes jis gerokai pranoksta visus ankstesnius technologinius projektus Ispanijos istorijoje.

Svarbus įvykis buvo tai, kad šių metų spalio 18 dieną povandeninis laivas S-81 „Isaac Peral“ sėkmingai įveikė paskutinį saugumo patikros bandymą, pasiekęs maksimalų eksploatacinį gylį.

 

Laivas buvo pradėtas kurti dar 2005 m., o, pagal kūrėjų planus, laivynui turėjo būti perduotas 2011 m. Tačiau statybos užtruko dar 10 metų dėl 2010 metais prasidėjusio didelio masto rekonstrukcijos proceso. Faktas yra tas, kad iš pradžių povandeninis laivas turėjo būti branduolinis, tačiau galiausiai jis tapo dyzeliniu-elektriniu.

 

„Isaac Peral“ yra 80,8 metro ilgio ir 11,68 metro pločio. Povandeninio laivo talpa – 3000 tonų, greitis – iki 19 mazgų. Povandeninis laivas yra ginkluotas šešiais 533 mm torpedų vamzdžiais torpedoms ir priešlaivinėms sparnuotoms raketoms.

Povandeninis laivas yra skirtas nepastebimai praplaukti atokias vietoves dideliu greičiu ir turi tam specialų variklį. Jį varo nuo oro nepriklausomas „UTC Power“ variklis, kuriame naudojamas 300 kW galios bioetanolio reaktorius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(27)
(1)
(26)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()