Geležinė okupantų pabaisa Donbase. 50 000 tonų. 30 km monstras. Paspęsti spąstai (Foto)  ()

Okupantai „caro traukiniui“ panaudojo 2100 Ukrainos gamybos geležinkelio vagonų, kurie buvo laikomi depuose okupuotose teritorijose.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

9 mėnesius rusų okupantai Donbase tiesė neįprastą gynybinę liniją, naudodami geležinkelio vagonus. Ji driekiasi 30 km nuo Olenivkos geležinkelio stoties iki Volnovachos. Ši konstrukcija jau buvo praminta „caro traukiniu“. Iš ko jis susideda ir ar netrukdys Ukrainos puolimui, rašo „Telegraf“.

Okupantai „caro traukiniui“ panaudojo 2100 Ukrainos gamybos geležinkelio vagonų, kurie buvo laikomi depuose okupuotose teritorijose. Palydoviniai vaizdai rodo, kad konstrukciją sudaro įvairių tipų vagonai, kurie anksčiau buvo naudojami anglims ir metalui gabenti.

[Čekija+Kuponai] Specialus rinkinukas! Apžvalgininkų giriami automobiliniai šildytuvai (Video)
9939 2

Specialus rinkinukas

Kuponai

Galioja iki 2024-02-29

Labai ribotas kiekis

Iš Čekijos sandėlių greitas ir saugus pristatymas

1) „Mudiro M-AH32“ - 8kW automobilinis dyzelinis oro šildytuvas

2) „Mudiro M-AH22“ - 8kW automobilinis dyzelinis oro šildytuvas

3) „Mudiro M-AH13“ - 8kW automobilinis dyzelinis oro šildytuvas

4) „Mudiro M-AH12“ - 2kW/8kW automobilinis dyzelinis oro šildytuvas

5) „Mudiro M-AH21“ - 8kW automobilinis dyzelinis oro šildytuvas

6) „Mudiro M-AH31“ - 8kW automobilinis dyzelinis oro šildytuvas

Išsamiau

 

Leidinyje rašoma, kad „caro traukinio“ pajudinti iš vietos techniškai neįmanoma, tačiau kartu jis nėra monolitinis, o padalintas į 7 dalis. Ilgiausia iš jų siekia 8,5 km, trumpiausia – 1 km.

„Palydovinėse nuotraukose matyti, kad traukinys susideda iš įvairių tipų vagonų. Dauguma jų yra paprasti pusvagoniai. Yra ir dengtų vagonų, platformų, šaldytuvų, kelios cisternos. Visi šie vagonai yra ukrainietiški, tikrai matosi UZ ženklas ant jų“, – pasakoja karys ir geležinkelininkas Ihoris.

 

Konstrukcija tvirtinama stabdžių kaladėlėmis, tačiau joje taip pat yra vietų transporto priemonėms pravažiuoti.

Bendras „caro traukinio“ svoris gali viršyti 50 000 tonų. Ateityje ši gynybinė struktūra gali tapti rimta kliūtimi Ukrainos kariams., nes vagonus galima pakrauti, pvz., smėliu, kuris padidina jų stabilumą.

Ko gero, šie vagonai ir prieigos prie jų yra gerai užminuoti, pareiškė atsargos majoras ir Ukrainos karo dalyvis Oleksijus Hetmanas.

„Įtvirtinimų požiūriu tokia mintis nėra tokia bloga“, – pažymi karininkas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(12)
(-9)

Komentarai ()