Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
enternald 2012-01-05 11:47
Nesuprantu, kaip skaičiuoja vienąkart vieni stipresni kitąkart kiti. Realybė turbūt tokia, kad Pietų Korėja turi galingą pramonę, sveiką ekonomiką ir matyt nuo 1960-ųjų užsilikusių sovietinių tankų bei lėktuvų nenaudoja, todėl ir turi mažiau ginkluotės ir kovinės galios. Bet balansą atgal persveria technologinis pranašumas.
Kupse123 2012-01-05 12:38
Pritariu, ta zodi "stipresne" reiketu pakeisti i didesne. Nu ir kas kad ten daug kariu? visi ant mesos eitu su siuolaikinem technologijom. Technika pas juos Sovietine, turbut puse net nepavaziuotu tu tanku. I Pietu Koreja net sienos negaletu perzengt.
sielinas 2012-01-05 12:52
Kaip yra iš tiesų žino tik pati Š.Korėja, niekas realios situacijos (kuri gali būti geresnė arba blogesnė) žiniasklaidos priemonėmis neaskalauoja.
Auris19 2012-01-05 13:02
Jeigų kiltų karas šiaurės kariuomenė būtų pavojinga iki pirmo Seulo supermarketo
immortallt 2012-01-05 13:09
Ta armija badu ismirtu tik prasidejus karui. Jei sakoma, kad zmogus be maisto gali istverti menesi, tai jie jau tik kelias dienas.
lightfire 2012-01-05 13:18
...kurio nebeliktų po Š.Korėjos bombardavimo. Tuo Š.Korėjos armija ir stipresnė - ji gali laimėti net fiziškai prarasdama daugiau, nes priešininkas nenori prarasti daugiau, t.y. Seulo ir pan. Be to, Š.Korėjos armija turi daug nekonvencinių pajėgų ir galiausiai - cheminį, biologinį bei branduolinį ginklą, nors ir neaišku kaip su pristatymo priemonėmis.
blizzard 2012-01-05 13:49
NA pamiršo paminėt kad badaujantis karįs silpnesnis už pavalgiusį..
Auris19 2012-01-05 14:16
Bet ar nebūtų taip, kad šiaurės armija būtų pavojinga tik blitzkrigo atveju ? Gi techniškai gan stipriai jie atsilikę.O blitzkrigą jiem būtų sunku surengti, nes bet kokiu atveju reiktų per dmz eit.Tiesa, dėl branduolinio pavojaus tai sutinku.Bet jeigu bombom nešti dėl užtikrintumo naudotų bombonešius tai juos taip pat būtų nesunku numušti
Arns 2012-01-05 15:24
Nepamiršk kad technologijos dar ne viskas. Pagalvokim, ar automatas galingesnis už už II pasauliniame kare naudotus šautuvus? Aišku kad taip. Bet jei vienam automatu ginkluotam žmogui tektu 100 priešų su šautuvais? Kuris pranašesnis? P. Korėja lengvai pramuš Š. Korėjos tankus, bet kas jei jų tokia masė eis, kad tiesiog neužteks ginkluotės kiekio ir apsukų juos išmušinėt? EMP bombos irgi nelabai padėtu išvedant Š. Korėjos kariuomenę, nes ten iki tokios modernizacijos dauguma ginklų nė neregėję.
Tad kaip tik, greitą puolimą per masę ir tegalima surengti, nes ilguose mūšiuose kokybinė persvara įgyją pranašumą prieš kiekybinę.
Auris19 2012-01-05 15:33
Na, kaip sakoma, laikas parodys Tiesą sakant, galima išvis abejoti, kad karas bus, nes pietūs vien dėl Seulo visomis diplomatinėmis priemonėmis stengsis išlaikyti taiką.
bronius 2012-01-05 15:56
Dabar pats pagalvok dėl savo antro sakinio
T 2012-01-05 16:19
Labai sunku pasakyti kas laimėtu. Dabar į mūšį einama tokia eiga, raketos, lėktuvai, patrankos, pėstininkai.
Kadaise mongolai lengvai sumušdavo 5 kartus didesnes armijas, nors patys temokėjo kelis triukus.
Per II pasaulinį Vokietijai nelabai padėjo automatai prieš Rusų šautuvus.
Manau dabar yra skaičiuojama ir P. Korėja tikrai gerai apskaičiavo kiek reikia armijos sulaikyti Š. Korėja.
MCblogiz 2012-01-05 17:30
Nieko ta Šiaurės korėja nedarys niekada gyvenime. Tik palot mėgsta, kaip piktas prancūziškas buldogas Nes patys žino, kad jeigu bandytu sukelti rimtą agresiją Pietų atžvilgiu, būtų subombarduoti per kelias dienas
Shioks 2012-01-05 18:38
Kiek zinau ar gausi kulka nuo G36 ar nuo M1 Garand skyle ta pati bus. Mp40 - Mp5 tas pats ginklu kalibras kiek atsimenu. WW2 turejo zymiai galingesniu sautuvu uz kaikuriuos siuolaikinius. Viskas ne vien jusu sautuvuose, o kitoje karineje irangoje ir kario parengime. 1 Š.K. karys beveik lygus 1 P.K. kariui, bet uztat Š.K. armija nelygi P.K. armijai.
PCP 2012-01-05 19:10
Taip, skylė ta pati, bet taiklumas, šaudimo greitis, ginklo patikimumas skiriasi. Taip pat mūšiuose naktį PK turėtu milžinišką pranašumą dėl naktinio matymo sistemų, tačiau labai didelis minusas pietų korėjai yra vos per keliasdešimt kilometrų nuo DMZ esanti sostinė, kuri ŠK artilerijos būtų sugriauta iki pamatų vos prasidėjus karui, vien dėl to PK labai bijo ginkluoto konflikto su ŠK.
EdvasP 2012-01-05 19:21
Mano nuomone, š. koreja daug blefuoja. akivaizdu, kad nori atrodyti labai galinga ir daug problemu pridaranti. sutinku, problemu pridaryti gali, bet prisidarytu sau didesniu problemu, jeigu vykdytu agresija. p. koreja beabejo uzstos JAV.. O ji turi tikrai labai puikias technologijas ir labai daug zalos gali padaryti is oro. o ir p. korejieciai ne tokie silpni kaip atrodo, tik labai nenori svaistyti pinigu ant nereikalingu konfliktu. o š. koreja turi viena galinga deaugeli - kinija. kuri, nors ir kaip zurnalistu rodoma JAV konkurente istikruju yra partnere, palaiko nuo seniai diplomatinius rysius, yra viena nuo kitos priklausomos ir siuo metu kuria ilgalaikius tarpusavio bendradarbiavimo planus. taip, kad nemanau, jog š. korejieciai gali buti tokie begalviai ir pradeti kazkokius karo veiksmus. greiciausiai siuo metu naujas lyderis nori parodyti savo galia. arba to uzteks, arba parodys koks vis delto neismanelis jis yra.
Analog 2012-01-05 19:46
Blogai žinai.
SPQR 2012-01-05 20:03
Na visu pirmu nedgi jai Siaures korejai pavyktu zaibiskas puolimas,Niekas ramiai nestebetu kaip niokojama demokratine valstybe...Iskarto Jav,kartu nato is nugaros... Na tada galetu svarstyti kiek ilgai S. koreja laikytusi..
Manau kad butu butent toks scenarijus
Zinoma karas niekad nebuvo iseitis ir reikia kiek imanoma isvegti to..Visgi S. koreja neivertina savo galimybiu..
Pakeistu poziuri,gyventu taikoje,uzkastu praeities nuoskaudas,pagerintu diplomatinius santykius,atvertu sienas prekybai.,.Neilgai trukusi ir pati suklestetu ir gyventu ilgai ir laimingai... Bet to niekada nebus,komunizmas ir konfliktai-tiesiog ju kraujyje
Arns 2012-01-05 20:39
Labai abejotina ar Š.Korėja iš vis pradėtu karą. Paprastai eiliniai jos pasidraskymai baigiasi ultimatyviu reikalavimu atsiųsti maisto, naftos, vardan kurį laiką jos apsiraminimo.
Tavo variantai neįmanomi, nes situacija tokia: apačios negali, o viršus nenori. Bet koks "atšilimas" baigtusi ultimatyviu JAV pareiškimu pakeisti valdžią, atleisti senuosius generolus, paleisti politinius kalinius... Tai tolygu sau pačiam užsidėti kilpą ant kaklo. Joks rėžimas to nenori, nes jis laikosi būtent dėl politinių suvaržymo ir ištikimybės savo aplinkai. Na, o pirmiausiai JAV, nenori jokių nepaklūstančių jos įsakymams, tad kas ne su ja, tam dedamos sankcijos, o jų atšaukimas tik visiško pavaldumo kaina. Labai geras pvz Kuboje dabar vykstantis atšilimas, JAV vienintelė iki šiol nė nemąsto peržiūrėti santykių, jau nekalbant apie kokius embargo atšaukimus. Tad kokia paskata rėžimui elgtis protingai? Jokios.
faktas 2012-01-05 20:45
Vienintelė dėl šio karo džiaugtųsi ir daugiausiai laimėtų Apple.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šiaurės Korėjos kariuomenė tampa vis stipresnė