Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Auris19 2012-01-09 10:17
Anokia čia naujiena.Va, amerikonai dar 94 metais naudojo quake kkreivių apmokymui
Rukis 2012-01-09 13:28
Tuoj žiūrėkit, kad priimtų į kariuomenę reikės 5 metų CS stažo
mnv 2012-01-09 15:14
Nuuuu, ir ka tan su cod gali pasimuliuot?
BF2, BF3 labiau tiktu, del open worldo. Arba jei rimciau tai ArmA arba BF 2 Project reality :]
cukrius 2012-01-09 15:47
Yra jau ir arma:pr, tik kad dar betos stadijoj kiek atsimenu..
O šiaip, labai stipriai abejoju dėl cod varikliuko sugebėjimo išlaikyti tokius didelius žemėlapius, kaip kad bf3 (ar netgi bf2). Be to bf3 varikliukas yra daug geresnis grafiškai ir savo galimybėmis (įmanoma naikinti aplinką ir t.t.) nei cod.
Justas116 2012-01-09 16:31
Dėl grafinio apvalko ir fizikos simuliacijų labiausiai tiktų BF3 fizikinis ir grafinis "Frostbite 2" variklis. Galima simuliuoti gana realistiškas situacijas, kur nuolatos turi būti keičiama strategija. CoD yra gana stacionarus žaidimas, kai kalbame apie aplinką - ji daugmaž nekinta.
Importial 2012-01-09 16:38
Visi šio straipsnio teiginiai niekiniai, absurdas. Negi neužtenka VBS2, kuris ir taip toli gameplay, simuliacijos prasme pažengęs palyginus su kareiviams visiškai netinkančiais BF3 ar tuo labiau MW? Argumentas, jog vizualikos ir GUI elementai yra svarbiau už simuliaciją, puikiai atkuriamas kad ir 400 km^2 teritorijas, yra kvailas. Realistiškumas privalo būti pirmajame plane, o vėliau eina kiti aspektai.
Neseniai teko skaityti pačių VBS2 kūrėjų Bohemia Interactive Simulations sukurtą prezentaciją apie žaidėjų pasirinkimus pagal tam tikro produkto charakteristikas. Išvada paprasta: grafika ir vizualaus tobulėjimo akcentavimas tėra marketingo triukas ir rimtam projektui, kuri perka kariuomenė ar individualūs asmenybės, taip pat užsiimantys kažkokiais apmokymais, nėra prioritetas. Svarbiausia techninis kodas, balistika, fizika, interakcijos su virtualiu pasauliu rūšys, aplinkų, bendrai turinio įvairovė.
Drįsčiau sutikti su aukščiau pateikta išvada. Man visąlaik buvo turinys>vizualika.
bullka 2012-01-09 17:14
COD turi šansų?!!!
Pfffff... prajuokino
BF3 - čia jau kažkas rimtesnio. Galima sakyti, žaidimas beveik net ir paruoštas
720p 2012-01-09 18:59
Jau isivaizduoju kaip vienas amerikos kareivelis pazaides cod istaskytu visa armija rusu rembo stiliumi.
Muskietininx 2012-01-09 21:18
Taip, kaip tik po šio straipsnio ir parsisiunčiau COD'ą. Grafika visais aspektais lenkia mano lig šiol matytus žaidimus, bet tiek pati istorija, tiek pats turinys, jis toks ....... Įsivaizduokit, kad mane visą suvarpo priešo kulkos, aš leisgyvis pasislepiu už kokios nors užtvaros, per keletą minučių pasveikstu ir toliau varau į mūšį. Juk tikrovėje pakirstas kulkos tikrai taip greitai nepasveiktum. Lygiai tas pats ir su komandos nariais, bent jau pagrindiniais, jie - nemiršta. Ir tas mane suerzino jau žaidimo pradžioje.
Iš kitos pusės, ko gali reikėti kareiviui ? Šiuo atveju pačios kovos scenos mano nuomone atkuriamos tikrai tikroviškai, tu - kariauji, kovoji ir šaudai. Bandai slėptis, prisidengti, turbūt tai viskas ko reikia. Kariui reikia patirties, kurios jis gali įgauti, kad ir žaidime. Kad ir kokia menka ji būtų, ji vis tiek patirtis.
720p 2012-01-09 22:21
Galiausiai tam, kad kariai būtų geriau apmokyti, jie patys turi būti suinteresuoti. Kitaip tariant, jiems reikalinga šiuolaikinė grafika, įtemptas siužetas, kokybiškas įgarsinimas. Visa tai gali tapti puikiu „rūbu“ pilnaverčiam landšafto, balistikos ir karinės technikos fizikos simuliavimui. Taigi tokie žaidimai, kaip „Call of Duty“ ar „Battlefield“, turi visus šansus pradėti „tarnybą“ tikroje kariuomenėje – jei ne pakeisti treniruoklius, tai bent jau tapti naujų simuliatorių grafiniu apvalkalu.
Kas jau kas,bet cod neturi nei vieno is siu paminetu dalyku...Bf dar,dar galetu buti kazkas panasaus i karo simuliatoriu tinkanti apmokyti kariskius,bet ir tai didelis GAL...Bet jau cod tai tikrai ne visgi cod tera tik snargleedziu zaidimas ir daugiau nieko...Jei kariskiai treniruotos pagal cod tai juos visus galim laikyti lavonais.
reikiapinigu 2012-01-10 09:08
Nemanau,kad išvis kompiuteriniai žaidimai tinka apmokyti karius. Kažink,kodėl jie pamiršta tokius realius žaidimus kaip "airsfot"? Kur tikrai kariai daugiau patirties ir išmoks komandinio darbo,nei žiūrint į dėžutę.
http://www.youtube.com/watch?v=99wDOTxRWRs
Importial 2012-01-10 16:17
@reikiapinigu: Bendrai į karių treniruočių programą įeina ne tik pasišaudymai Airsoft'u, o ir pačių įvairiausių taktinių formacijų pratimai, šaudymo, įrenginių valdymo, judėjimo mūšio lauke praktikos. Sunkiausia išmokti vieno efektyviausių metodų - ketveriukės - tokiose vietose, kur nėra ypatingos priedangos, greičiau plynas laukas, be to, kiekvienas komandos narys privalo atokiai dengti jam paskirtą 90 laipsnių kampą, taip susikuria absoliutusis matomumas (360).
Elementarus pavyzdys: pilotas ar tanko vadas baigė RL pratybas, tačiau jis nori pasipraktikuoti daugiau nei yra skiriama laiko. Tam, kad pavyktų sutaupyti, būtent perkamas simuliacinis software'as, kuriuo įvairios studijos mėgina kaip įmanoma tiksliau perkelti kiekvieną realybės dalelę į skaitmeninį formatą. Pvz., VBS2 varikliukas yra toks galingas, jog aukščiausiai nustatymais tavo matomumo distancija sieks 10km, mūšio lauke vienu metu gali figūruoti kad ir 2000 karinių vienetų, nesvarbu, tai pėstininkai, sraigtasparniai ar šarvuočiai.
Manau, milžiniškos apimtys ir suteikiama laisvė taktiniams veiksmams yra tai, kas skatina ne tik žaidėjus, bet ir valstybių armijas vietoj gana brangių pratybų rinktis kokybišką soft'ą/video žaidimus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Britų kariškiai žvalgosi į kompiuterinius žaidimus