„Russian Arms Export – 2013” akcentas – BMPT-72 „Terminatorius-2” (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sabotan 2013-12-16 18:15
Pasauliui reikia nusiginkluoti o cia ka isdarineja
manciukaz 2013-12-16 18:20
toks jausmas, kad straipsnio autorius amerikos žydas ir stumia ant visko ka pagamina rusai...
Kirtiklis 2013-12-16 20:05
O tai ką turėtų liaupsinti? Papraščiausiai lygina su Izraeliu ir tiek žinių, dar pakritikuoja.
deivec 2013-12-16 22:13
ziauru
neblogenso 2013-12-16 22:53
Kad ir kokie atsilupę rusai ginklų gamyboj bebūtų, ginklų eksportuoja daugiausia - 6,197 mln. $
vanduo4 2013-12-16 23:42
Deja tu klsyti. Amerika eksportuoja tiek, kiek Rusija ir Europa kartu sudejus.
- 2013-12-17 07:49
Tik už 6 milijonus dolerių? Meluoji.
Arns 2013-12-17 11:39
Pagal gryną statistiką tu klysti: http://www.sipri.org/yearbook/2013/05 http://en.wikipedia.org/wiki/Arms_industry Rusija eksportuoja vos keliais procentais mažiau nei JAV. Tačiau kadangi pagrindinės eksporto prekės pigesnės, sumos visai kitokios http://www.upi.com/News_Photos/gallery/ ... ters/3105/, JAV 7 milijardai dolerių (pagal 2009 duomenis), o Rusija 4,5 milijardo dolerių (pagal 2009 m duomenis). bei tai jog Rusija ginkluos parduoda pagal sutartis, o JAV dažniausiai pasirašo ilgalaikius tiekimo kontraktus http://www.veidas.lt/pasaulis-vis-labiau-ginkluojasi. Beje, aišku galima rasti ir tą didelį skaičių, kada JAV pagal ginklus viską triuškina http://economy.money.cnn.com/2013/06/27 ... s-exports/ Bet čia panašu visą metinį "biudžetą" daliną, tad įsiskaičiuoja ką JAV ir pati sau parduoda, nes http://www.reuters.com/article/2012/06/ ... CU20120621 nes šiuo metu, anot ekspertų, rinka apie 73 miljardų dolerių per metus išleidžia, o JAV "atsiriekia" 60 milijardų, Rusiją pasiskaičiavo sau apie 15 milijardų http://www.delfi.lt/news/daily/world/ru ... d=60669321, tad vien jau dvi valstybės viršyjo viso pasaulio biudžetą
vvv2 2013-12-17 12:01
- Juokauji? O gal tikrai nežinai pasaulinio standarto atskirti tūkstančius kableliu, o trupmeninę dalį tašku? p.s. .. taigi tik už 6 milijardus.
- 2013-12-17 13:43
Iki Lamanšo sąsiaurio tūkstančiai neskiriami, arba skiriami tarpu, o dešimtosios - kableliu. Nėra tokio pasaulinio standarto (ISO - 90xxxxx), kuris teigtų, kaip skirti dešimtąsias.
vanduo4 2013-12-17 15:29
- Sutinku, daug kas priklauso nuo to kaip atliksi skaiciavimus, bet faktas yra vienas - Rusija atsilieka pagal ginklu gamyba nuo USA visose srityse; - Klausimas kodel USA sudaro ilgalaikes sutartis, o Rusija ne? - Manau, kad USA sudaro ilgalaikias sutartis su ilgalaikiais sajungininkais, t.y. santykinai politiskai - ekonomiskai stabiliais regionais. Rusija eksportuoja y regionus, kuriems USA savo ginklu neparduoda del boikoto - politines priezastys (jie neremia potencialiu priesininku). Tad ilgalaikiu sutarciu sudaryti negali, del situacijos neaiskumo; - Tai privalumas ar trukumas? - Rusija nesugeba parduoti savo ginkluotes stabiliems ir ekonomiskai stipriems regionams: a) pirmiausiai del ginklu standartu - vakaru salyse manau samoningai taikomi kitokie ginkluotes standartai, todel del politiniu priezasciu, is Rusijos stabilios salys ginklu tiesiog neperka; b) Rusijos ginkluote yra patikrinta laiko, bet tai ne pati geriausia ginkluote. Pvz.: Paprastas garsusis AK automatas. Jo pasaulyje tikriausiai daugiausia vienetu, bet vakaru analogai yra zymiai geresni. Pasaulyje vis maziau nestabiliu regionu, tad Rusija tiesiog negali buti didziausia ginklu pardaveja Pasaulyje. Tuo labiau, kad tie regionai jau bando ginklus gaminti patys. Pvz.: Kinija ginklu is Rusijos perka vis maziau, kadangi juos nukopijuoja ir parduoda dar pigesnius variantus nei Rusija.
Arns 2013-12-17 15:47
vanduo4, ar bent nuorodas skaitei? Susidaro nuojauta jog ne, Rusija turi gana stabilius ryšius su Centrine Azija, Kinija ir Indija. Tai nėra nestabilūs regionai.
perihellis 2013-12-17 17:45
ne veltui smagus piešinukas buvo nupaišytas Indija, vidurio azija stabilūs regionai gal teisingiau būtų minėti "stabiliai nestabilūs"?
Niemand 2013-12-18 01:41
Us ir izraelis iš esmės parduora hiendą, o Rusija kasdieninę įrangą. Geriau už kalašą pgl priežiūros/remonto paprastumą dar niekas nieko geriau nesugalvojo. Negriukui Zaire, Indijos kariui ir 90 proc. visų likusių esmė ne koviniai parametrai, o patikimumas ir paprastumas. Sudėtingumas ir nepatikimumas yra amžina us ir europos pėstininkų ginkluotės bėda, jie parsiduoda tik dėl politikos ir labai spec srityse. Pgl kainos kokybės santykį Rusija beveik visur pirmauja, t.y. jama kiekiu. 3 mig29 be problemų nutupdytų 1 f22, kas atsispindi kainoje. Šiaip jokiai šaliai be ypač išvystytos tech infrastruktūros ne rusų ginkluotė sukurtų daugiau bėdų nei naudos. Gal išskyrus labai spec atvejus (dronai, specializuoti snaiperių ginklai virš km, pėstininkų šarvai dar keletas smulkmenų).
perihellis 2013-12-18 12:22
3x mig29 vieni patys iš savęs nieko nenutupdytų . visa sistema turi tupdyti, o ne mig ar F. Kitas dalykas, norint tupdyti, reikia matyti, ką reikia tupdyti, reikia sugebėti priskristi pakankamai arti, kad galėtum tupdyti ir pan. O ar tie 3 x mig29 sugebėtų tai padaryti mes nežinome. Per daug kintamųjų. Pirmai pradžiai ar tas F22 pats savęs ir ne be mig'ų pagalbos nenutupdytų.
neblogenso 2013-12-18 23:49
Tikrai pamelvau, kablelis ne ten - 6,19 mlrd. , bet tai buvo 2005. 2012 siekė 14 mlrd. jei neklystu.