Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Ego1STas 2014-07-09 13:36
"Rusijos remiami teroristai Ukrainoje" Faktus prašyčiau į studyja. Bo dabar straipsnis atrodo delfi arba 15min lygio.
P.S. Šiaip terroristus remia ne rusija, o kijevas, parašenko, europa ir jav. Ir nekabinkit makaronų.
andriulis 2014-07-09 13:42
ponas makarone, prašome faktus į studiją! Nes kol kas tik rusynas dalį teritorijos privatizavo.
Ego1STas 2014-07-09 14:27
1. "Krymas Rusijos dalimi buvo iki praėjusio amžiaus šeštojo dešimtmečio vidurio. 1954 metais tuometinis Sovietų Sąjungos lyderis Nikita Chruščiovas padovanojo regioną Ukrainai minėdamas 300-ąsias Ukrainos įstatymų leidėjų sprendimo susijungti su Rusija metines.
Tačiau į spontanišką N.Chruščiovo sprendimą, regis, buvo nepakankamai rimtai sureaguota. Pavyzdžiui, Sevastopolio įstatymų leidėjai niekada oficialiai nepripažino N.Kruščiovo gesto.
Leidinys „The Moscow Times“ pažymi, kad N.Chruščiovas pamiršo, jog 1948 metais Josifas Stalinas išleido dekretą, kuriuo Sevastopolis buvo pašalintas iš Krymo administracijos jurisdikcijos. Miestas padarytas Maskvos tiesiogiai kontroliuojamu autonominiu vienetu.
Tad išėjo taip, kad Rusija padovanojo Krymą Ukrainai, tačiau išlaikė savo rankose Sevastopolį."
2. Indėnais vadinami Šiaurės Amerikos, Centrinės Amerikos ir Pietų Amerikos bei Karibų salų gyventojai, gyvenę šiose teritorijose iki pasirodant europiečiams, bei jų palikuonys. Tai labai bendra kategorija, nes Amerikoje gyveno ir gyvena daugybė indėnų genčių ir tautų, kurios turi skirtingas kalbas ir kultūras.
3. Dabar palyginkim lietuvoje galima scenariju su ukraina. Ukrainos Banderovcei nebenorejo buti su rusija, kai didesne ukrainos ir pelningesne dalis norejo likti. Legenda:
UKRAINA = LIETUVA
banderovcei = rusai
separatistai = lietuviai
Tai dabar, jeigu tarkim lietuvos šiaurine dalis susijungs i viena bendruomene, pagrinde rusai ir uzims vilniuje per jega valdzia. Ka padare banderovcei, poto prades saudyti separatistus ir viesai juos vadinti terroristais. Taip iseis kad jus lietuvius, isvadins terroristais. Na pagal jusu logika taip iseina. O jus lietuviai bandisit ginti savo teises ir noresit likti su europa, ir nesijungti prie rusijos. Ir visas pasaulis jus vadins terroristais, or miela bus turbut tada.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Kodel aš dadejau antrą punkta pone bananai, o tam kad amerika okupavo ir sedi tyli šikna surauke, Valinkit iš tu žemiu ir gražinkit indenams, o ne suvarikit juos į burius, kaip gyvulius.
vanduo4 2014-07-09 15:22
- Kliedi nesamones bicas.
a) Banderovcai nera mazuma, kaip kad Rusai Lietuvoje;
b) Banderovcai ten laikesi kelis menesius ir jie pastoviai keitesi - vaziavo is visos Ukrainos;
c) Banderovcai neuzgrobe valdzios, jie nuverte Janukoviciu, kuris buvo isrinktas y Prezidentus tik todel, kad savo reklamineje kampanijoje atvirai skelbe pro-vakarietiska politika. Deja, kai jy isrinko, jis pakeite Konstitucija sustiprindamas prezidentines galias (panasiai kaip Egipte), o tada atsisake pasirasyti sutarty su ES. Zmones pasijuto apgauti ir nepasitenkinimas virto y riauses. Taip jie kovojo su tais paciais Ukrainieciais policininkais, nes sie vykde melagio Janukoviciaus nurodymus. Taciau smurtui issipletus iki masiniu mirciu, Janukovicius pabego y Rusija, o Ukrainos policija ir armija perejo y Banderovcu - Ukrainos zmoniu - puse;
d) Rusijos politika remia tik mazuma Ukrainieciu - Rusu. Tikri Ukrainieciai neremia Rusijos politikos, ir apskritai, Ukrainos zmones gan neaktyvus, tiek ukrainieciai, tiek rusai. Rytu Ukrainoje kovoja tik maza grupele Ukrainos rusu, visi kiti - samdiniai is Rusijos ir kitu saliu. Maidano Banderovcai bent jau palaike tvarka mieste, Rutu Ukrainos kovotojai - plesia ir zudo zmones. Saudo y civilius rajonus, kad veliau galetu apkaltinti Ukrainos armija gyvenamuju rajonu bombardavimu;
e) Retorinis klausimas. Jeigu Rusijos politika remia dauguma Ukrainieciu, kodel pasipriesinimo zidiniai susiformavo tik rutineje Ukrainoje? O gi todel, kad rusu agentai vakaru Ukrainoje neturejo absoliuciai jokio palaikymo. Vienas, kitas rusiska propaganda apsirukes rusas isejo y gatve, visi kiti sedejo namuose. Netgi Odesoje, kai Ukrainieciai renge eisenas, o prorusiski maniakai juos puldinejo bandydami ybauginti. Deja Ukrainieciu buvo per daug. Tad Banderovcai dave y skurus rusu okupantams ir Odesoje, suvije y pastatus, iskepe kaip saslykus. Bum. Bauginimo taktika nepavyko, o Rusija taip tikejosi, kad Ukrainieciai bijodami sedes namuose, o mazuma prorusisku fanatiku perims valdzia regionuose. Beliko tik Doneckas ir Luhanskas, o Kryme jau ir taip buvo 25000 rusijos kariu - tereikejo isdestyti pajegas ir perimti valdzia - kas gi priesinsis pries ginkla ir kuo?!. O kadangi vietinio palaikymo per mazai, y Ukraina pradejo plusti rusu fasistai, nacionalistai, samdiniai ir t.t.
- Del Krymo. Rusija jega pereme Krymo valdyma uzpulduma netiketai (karinius ir policijos dalinius apsupo ri priverte pasiduoti. Kitos iseities jiems nebuo - jegos nelygios). Surenge melaginga referenduma, y kuri realiai atejo tik apie 30% rinkeju ir tik 15% is ju balsavo uz Krymo prijungima prie Rusijos. Taip iseina, kad 15% prorusiskos propagandos apgautu zmoniu, nusprende visu kitu likima. Ir jau dabar aiskeja, kad Krymui skirta Humanitarine pagalba buvo isvogta, kurortu atgaivinimo planas merdi (patys rusai nenori ten vaziuoti - uz mokesty susiveikia dokumentus, kad buvo Kryme, o uz is valstybes gautus pinigus vaziuoja y Turkija ir kitur; visi kiti bijo vaziuoti del kariniu veiksmu ir nestabilios situacijos).
- Na dar yra Krymo - kaip Europos losimu centro planas. Na na, paziuresima kaip ten bus. Tai bus galima padaryti tik didelemis nuolaidomis investiciju kontrolei, o tada cia susiburs Rusijos ir kitu saliu kriminalinis pasaulis. O tada Krymas taps Kriminalinio kontingenti zidiniu, gal netgi grubiu nusikaltimu centru. Paziurek kas daresi Ukrainos parlamente valdant Rusijai (oi ten valde tik Rusijos patiketiniai, t.y. ne Rusija). Gincus parlamente sprende snukiu dauzymu. Kas stipresnis tas teisesnis.
- Beje, kiek tau moka uz tokia Prorusiska propaganda? Tiesiog ydomu?
Ego1STas 2014-07-09 15:35
- Buvai ir matei, ir skaicčiavai asmeniškai kiek ten buvo žmoniu? Nes rašyti galima realiai daug ka, bet Fakto mano nepaneigsi, to kad krymas priklause rusijai ir ji susigražino ji. Lygiai taip pat ir aliaska priklause ilga laiko tarpa rusijai, bet Jakaterina 2, kvaila boba už auksa pardave ta krašta.
- Man realiai nemoka niekas nieko. Tik keista yra stebeti musu šalies žmoniu bukuma. Pagrindines naujienos:
Monika Šalčiute, Mamaldi ar kaip jis ten tas gejus (nors dingo jis kolkas ir ačiu dievui), fule kaip praloše brazilai ir kad rusija puola ukraina vos ne su atominem bombom. O šalyje viskas super, nei valdininkai ima kišius, nei kažkas kažka padaro. Atrodo lyg musu valdžia yra ideali. Nors dristu abejoti ar tai tiesa.
- Šitie straipsniai yra tik geras įrodimas, kad juodieji viešieji ryšiai gali nukreipti pilkaja mase ten kur jai reikia. Ir tada ta pilkoji mase pradeda mąstyti nežinia apie ka....
P.S. Jei turit vaiku, patariu jum, juos neleisti lankyti 7os ar 9os klases istorijos pamoku. Ten pievu prirašyta kknygose, kurios išleido Alma Litera.
P.S.S. Darkarta paskaitik mano pirma fakta ir nekledek del to kad užgrobe kryma jega ir t.t.
zvynelis 2014-07-09 15:39
Sprendžiant iš rašybos klaidų ir tai, kad Lietuva, Amerika rašo iš mažosios raidės, galiu drąsiai teigti, kad egoistas yra ne kas kitas, kaip rusų palikuonis, kuris baisiai ilgisi savo tėvynės ir didžiuojasi josios pasiekimais šiandieniame pasaulyje. Ura!
P.S. Egoiste, rasi visą tau reikalingą info
vanduo4 2014-07-09 15:45
Faktai:
1. Ukrainoje kovoja Rusijos pilieciai, neturintys teises ten buti. Jie siena kirto nelegaliai;
2. Ukrainoje kovojama rusiskais ginklais. Kai banderovcai kovojo, jie turejo tik savigynai isduotus ginklus, o rytu Ukrainoje kovoja naujausiais rusijoje gamintais ginklais. Tokiu Ukrainos armija neturi;
3. mokejimus samdiniams vykdo rusijos bankai per Ukrainos bankus. Buvo sustabdyta vieno tokio banko veikla Ukrainoje;
4. kovotojai keliauja is Rusijos, per rusijos siena. Netgi jei jie ir nebutu finansuojami is Rusijos, jie kerta rusijos siena, vadinasi Rusija tai toleruoja ir negi skatina. Prie sienos Rusija sutelkusi apie 40 000 kariu su karine technika, ir tipo nesugeba uztikrinti sienos saugumo? Kovotojai kerta siena, nes turi Rusijos leidima, t.y. parama;
5. internete yra pasiulymu norintiems vaziuoti kovoti Ukrainoje. Yra kontaktai del tolesniu nurodymu;
6. Ukrainoje yra Rusijos kariniai instruktoriai, o kovotoju lyderis yra rusas is Rusijos GRU zvalgybos tarnybos - Streilkovas ir daug kitu;
7. Ukrainoje uzfiksuoti Rusijos spec, pajegu daliniai su skiriamaisiais zenklais (siksnosparnis taikiklyje melyname fone);
8. is kur pas kovotojus informacija apie vakaru karinius stebetojus ir kt., kurie buvo pagrobti. Tai Rusijos zvalgybos darbas;
9. Kodel taip aktyviai Rusijos ziniasklaidoje pateikiama melaginga informacija apie yvykiu Ukrainoje? O teisybe isdryse pasakyti rusu zurnalistai, salinami is pareigu.
Tad cia reikia kelti klausima, ne "kas remia kovotojus", o "del ko remia"?
Atsakymas - Rusija gina savo tautiecius. Ydomu nuo ko jie juos gina?
Ego1STas 2014-07-09 15:50
Gali teigti ką nori ir kiek nori. Šio atvejų tu klysti, o tai kad parašiau šalis iš mažos raidės yra tik paprastos žioplokos klaidos, nes mes neesam šio metu pamokoje. O, kad rašau be LT raidžiu pirmai, tai pas manę kompiuteryje yra Norvegiška klaviatūra. Ir vis pamirštu nusipirkti Lietuviškų raidžių lipdukus.
Nuo lektuvu turbut gina, kurie bombarduoja miestus ir bando sulyginti su žeme. Ir artileriniu pabuklu.
P.S. vanduo4 gali keliauti kartu su manimi, ten kur mus nukreipe zvynelis, nes ir tu rašai su gramatinem klaidom.
vanduo4 2014-07-09 15:53
- O tu buvai, skaiciavai, matei kiek ten uz ka balsavo, kad taip esi garantuotas faktais?
- Dar pries rinkimus Ukrainoje buvo sulaikyti asmenys, kurie veze jau pazymetus biuletenius, o rinkimu nekontroliavo jokie tarptautiniai stebetojai. Jie privalejo buti, nes Krymas yra uzsienio teritorija, o ne Rusijos. Krymas priklause Rusijai labai labai seniai, kaip buvo uzgrobtas is totoriu (taciau per ilga laika buvo surusintas. Rytine Ukraina buvo surusinta, kai Stalinas badu prazude milijonus Ukrainieciu, o veliau cia priveze rusu, o dabar bando sakyti, kad tai ju istorines zemes) ir pagal tarptautines sutartis, Rusija pripazino kad dabar Krymas yra Ukrainos teritorija. Tad Krymo uzgrobimu Rusija pazeide net savo pacios pasirasyta tarptautiny susitarima. Rusijos veiksmai Kryme yra ABSOLIUCIAI NELEGALUS.
- Aliaskos niekas neuzgrobe, Amerika ja nusipirko uz pinigus. Rusija taip pat turetu ispirkti Kryma is Ukrainos.
vanduo4 2014-07-09 16:00
- Kai Rusija yvede savo teroristus y Ukraina, ten niekas nesaude ir nebombardavo. Rusija pradejo bombardavima (Maidane nusauta virs simto zmoniu, rytuose uzgrobiami policijos postai, plesiami zmones, o kai plesikus bando sulaikyti - sie atsisaudo. Vienintelis budas - juos sunaikinti susaudant, bombarduojant - nesvarbu), o Ukrainieciai ginasi
- Beje - kas tas "zvynelis"?
- Prie ko cia raidziu lipdukai - jau nebeturi ka pasakyti? Baigesi intelektine rusiskos propagandos biblija?
Ego1STas 2014-07-09 16:20
Ne, dėje, bet nesibaige, tik nematau tikslo čia diskutuoti toliau, kai žmogui dedi faktus iš tu pačiu Lietuvišku šaltiniu o jis toliau varo savo mintis ka jis mano, ir teigia kad tai yra faktai.
- Keistai skamba, rusija ivede savo terroristus. Juokingai istikruju ir su kuo jie pradejo bombarduoti tie rusijos ale terroristai? Su popieriniais lektuveliais? Tu manau toki daliko ore kaip svetimos šalies lektuvas niekas nepastebetu? O ka pasakysi apie tai kad kijeve buvo straigtasparnis su UON simvolika? Ir kai UON apie tai suzinojo, kilo pasipiktinimai, kas leido ir kodel kijevas savavaliskai užpieše tokia simvolika. Tarp kito, šita informacija rode per CNN.
P.S. Amerika tik ir nori kad rusija tikrai ivestu savo karius, nes tada amerika pasielgs kaip visad, ives savo "tvarkdarius".
P.S.S. Blem nejau istorija žmoniu nieko nemoko....
Saldutis 2014-07-09 16:31
Tuomet Jūs pateikit faktus įrodančius per ORT, RT Planeta ir kitų ruSSijos medijų, kurios yra akivaizdžiai ne delfio lygio skelbiamus faktus:
kad ukrai fašistai vykdo savo gyventojų genocidą,
kad banderlogai pardavinėja taip vadinamų apalčiencų organus JAV piliečiams,
kad fašistai banderlogai yra liudojiedai;
kad karatelnoj operacijoje yra naudojami cheminiai ginklai,
kad taikūs gyventojai žudomi, tam, kad juos užkasus būtų galima vėliau prieš kameras atkasti ir suversti kaltę apalčiensam,
kad tankai apšaudo iš miestų atsitraukiančių taikių piliečių mašinas,
kad karatelnoj operacijoje dalyvauja snaiperės iš Lietuvos, kurių užduotis kastruoti apalčiensus;
kad amerikosai į geriamą vandenį pila cheminius preparatus, tam, kad paveiktų LDR gyventojų smegenis ir t.t.
Faktus prašyčiau į studyja.
min 2014-07-09 16:35
, gal padarysi kokias nors isvadas.
P.S. Sorry nera LT klaviaturos.
vanduo4 2014-07-09 16:54
Nelogiskai mastai. Jeigu Rusija yves armija, JAV neyves savo tvarkdariu, nes tai bus tiesioginis karinis kontaktas, kurio iki siol jie venge. Be to, tai butu bereikalingos islaidos. JAV kariauja kitaip - jie uzpuola tuos, su kuriais deretis beprasmiska ir kurie kelia realia gresme, o tada apginkluoja vietinius, kad sie palaikytu tvarka regione. Tad Ukrainos atveju, JAV tik mobilizavo savo dalinius aplink sy regiona, taip duodama suprasti, kad NATO pasirengusi, bet ir tai fiziskai nesikisa: yvedineja sankcijas (kurios yra skaudzios Rusijai) bei finansiskai remia Ukrainos kovotojus;
- Jeigu seki naujienas, Ukrainos armija ir be JAV pagalbos veja lauk separatistus;
- Separatistai saudo ne tik lektuveliais, jie turi tanku ir kitos technikos, kuri atvyko is Rusijos.
- Visgi manau, kad pagrindinis musis dar laukia prie pat Rusijos sienos, kurs sutelkta apie 40 000 kariu ir visokios technikos. Juodojoje juroje rusijos laivynas karineje parengtyje. Beje ten daug ir NATO kariniu laivu, kurie jau virsijo leistina ten buvimo laikotarpy (29 dienos) - kazko laukia, tarptautines sutartys pochui, nes Rusija ju irgi nesilaiko;
- Separatistai turi visokiu sunkiuju kulkosvaidziu, minosvaidziu, priestankiniu - prieslektuviniu raketu. Taip, kad jie turi kuo bombarduoti. Is salies ziurint> sukileliai: tai kriminalinio pasaulio atstovai valstybeje, o kadangi jie gerai ginkluoti, ju sunaikinimui mobilizuota Ukrainos armija su kol kas galingesne ginkluote.
- Tikekimes, kad tas prorusiskas kolorado vabalas bus sunaikintas ir Ukrainos bulves vel zydes.
moo 2014-07-09 17:00
Oficialiais duomenimis, Ukrainoje gyvena apie 44mil. žmonių. Apie 7mil. jų yra rusai, apie 2mil. jų - Kryme. Dar apie 10 mil. ukrainiečių gyvena užsienyje.
Matematika: 44-7 = 38mil ukrainiečių. Tebūnie 2mil. kitų mažumų ir dar tegul kokie 2mil. ukrainiečių prosovieticus.
Gauname: 34 milijonus banderovcų, kurių šeimoje ar rate rasi bent vieną, kuris mirė dėl holodomoro.
Kas įdomiausia, banderovcais jie tapo per pastarąjį pusmetį, anksčiau žmonės net pagalvot negalėjo, kad turės tokius jausmus.
vanduo4 2014-07-09 17:44
- LAISVE UKRAINAI, laisve Rusijos zmonems nuo visokio fanatinio brudo.
Truputy istorijos is logikos puses.
- Rusija gan efektyviai pletesi, uzimdama vis didesnes teritorijas, pavergdama kitas tautas. Rusu tauta istoriskai buvo stipriai valdoma is centro, tad ir veiksmu koordinuotumas buvo didesnis - visi gyveno varda kazkokios idejos - grupeje isgyventi lengviau. Deja vakaru pasaulis buvo labiau individualistinis. Cia sienos keitesi metais, kai Rusijoje sienos nekito simtmeciais, nebent tik pletesi;
- Regioniniu mastu, vakaru valstybes buvo pajegios kautis tarpusavyje, taciau dedesnes jegos is rytu nepajegdavo atlaikyti. Visgi Rusijos pletimasis y vakarus buvo pristabdytas, kadangi Vakaruose svetimas paklusnumo jausmas. Ten kiekvienas nori buti virsininkas. Vakarai neturejo tiek daug resursu kovoms, tad vystesi kovu optimizavimas - technologijos. Rusija kovojo pavergdami kitas tautas ir vietinius paimdami y armija. Nepaklusnieji sunaikinami. Si valdymo piramide ysitvirtino iki pat saknu. Laikui begant, Rusija bandydama neatsilikti nuo vakaru technologiju, kure savo traukos centrus, deja jie veike tuo paciu principu - absoliuciu paklusnumu valdantiesiems. Gime Oligarchai, susiformavo vargsu kasta;
- Taciau atejo laikai, kai Rusijos masine slamsto gamyba jau nebesugeba konkuruoti su Vakasru technologijomis. Tai yrode II Pasaulinis karas, kai Vokietija su daug mazesne armija tiesiog slave rusus kol siems nesuskubo padeti Vakaru valstybe. Siuo atveju, Vokietija neatlaike masines Vakaru ir Rusijos jego;
- Deja dabar, si masine jega Vakaruose suvienyta Demokratijos idejos principu, kuris akivaizdziai efektyvesnis nei Rusiskasis valdymo stilius -Centralizuota politine piramide. Nesvarbu kaip stipriai paklusnus rusu vergas, su kastuvu jis nieko negali padaryti pries pries ginkla;
- Ydomus paradoksas. Karine galia jau nebera tas tikrasis kovos ginklas Pasaulyje - tai tik balanso palaikymas karines agresijos atveju. Cia daug svarbiau ekonomine galia, kurio Rusija neturi. Rusija tera tik "Degalu" tiekimo Valstybe Pasauliui, tol kol Pasauliui tu degalu reikia. Skalunines dujos yvykde perversma vakaru pasaulyje, tereikia imsokti pasigaminti nafta (kol kas naftos gamyba is juros dubliu brangi) arba ja pakeisti kosmine energija, ir Rusijai badas;
- Zodziu, Rusija okupavo Kryma, taciau prarasdama ekonomine galia ji rizikuoja prarasti visas iki siol turetas teritorijas. Ir jeigu Rusijoje laiku nebuv yvesta pazangesne valdymo forma - Rusija suskils y tas tautas, kutios niekada savo istorijoje neturejo savo valstybes, bet deja tures;
- Taciau pagal dabartine Putino politika, Rusija net neketina nieko keisti, jie netgi pabrezia ypatinga Rusu genetiny palikima ir vis dairosi y Kinija, kuri (is esmes) gyvena Rusiskojo pavaldumo stiliumi, taciau Centralizuoto valdymo kartele pakelta auksciau, tokiu budu privatininkams duodama laisva valia tol kol jie nesa nauda. Rusijoje privatininkai neturi jokios laisvos valios;
- Rusija, pabrezdama savo unikaluma, netiesiogiai lygiuojasi y vidurio Azijos Islamistiny valdymo stiliu - visi paklusnus vienam Dievui. Taciau ta paklusnuma kazkas turi kontroliuoti - savotiska centralizuota religine piramide. Rusija siekdama sukelti pilietiny kara Ukrainoje teigia, kad tokie procesai vyksta ir Islamistinese salyse ir gasdina Pasauly konflikto isplitimu, taciau kazkodel nenori matyti to fakto, kad vietiniai Islamistai jau bodisi Islamistu radikalizmu ir vis labiau tam priesinasi;
- Kinija tikrai negelbes Rusijos, ji naudojasi susiklosciusia situacija ir stiprina savo ekonomine galia. Dirzas verziasi. Dar ne greitai Rusija kris, bet ytampa juk negali testis amzinai;
- Naivu butu tiketis, kad rusai ilgai gyvens propagandos liune. Vis daugiau prades lysti mela paneigiantys faktai. Panasiai kaip Tarybu sajungoje, visi slaptai snabzdejosi kaip gerai gyventi vakaruose, bet tylejo kol centrine valdzia buvo stpri. Bet tik subraskejo siules ir visi isejo y gatves - TSRS zlugo;
- Rusija vykdo rusu tautos vienijomo politika, taciau kazkodel nepastebejo, kad Demokratijoje tautybe nera svarbu - cia svarbiau ideologines paziuros. Manau, Rusijai jau nebepakanka vien tautiskumo skatinimo, tam reikia realiu pagrindu - naudos zmonems. Rusijoje sunku kazka pakeisti, nes, zmones ismoke gyventi nepritekliaus ir baimes salygomis, vagia viska ka sugeba. Kodel? Jie iesko asmenines naudos ir butent del to "grazus" valstybiniai projektai tiesiog zlunga. Tad Puitinas griebesi paskutinio siaudo - sustiprinti tautiny samoninguma, o tada gal but pereiti prie rusiskosios naudos kurimo. Technologiskai seka yra teisinga, bet ar uzteks tam laiko? Tuo labiau kai Demokratijos virusas vis kisa savo ciuptuvus;
- Atsakymas siame rebuse paprastas - Rusija dar niekada nepralaimejusi imperija. Cia panasiai, kaip "niekada nebankrutaves verslininkas" negali sakyti, kad puikiai ismano versla. O stipri Imperija (po Rusijos priedanga) niekam nereikalinga. Siuo metu Pasaulyje yra svarbesniu problemu - Kinija dar niekada netgi nebuvo Imperija, jie niekada neturejo uzjurio teritoriju, bet tokiu ambiciju yra. Ir sis nusipenejes buliukas jau dabar grasina visoms aplinkinems jurinems valstybems siekdama atimti teritorinius vandenis. Kinija eina Rusijos Imperiniu keliu. Deja technologijos jau turi realia galia ir Kinijos skaitlingumas visiems pochui. Nesakau, kad Kinija vakarams nesvarbi, sakau, kad kiekybinis pranasumas gali labai greitai istirpti jeigu pakankamai neyvertinsi savo ir priesininko galimybiu.
Tai tiek.
Shioks 2014-07-09 18:34
vanduo4 , apsiskaites ir prisiziurejas esi daug, esu ir as tos informacijos kramtes, ten taip pritariu yra Rusu viskas organizuojama, didele daly informacijos tu negaletum patvirtinti niekaip, nes yra sukurta is nieko, ten kur pagavo su biliuoteniais minejai, tokiom istorijom gali patiketi maziau apsisviete zmones ir tie kurie priima visa informacija kaip tikra. Kaip galima nugaleti priesininka? pradziai apjuodinti juodosiom technologijom
vanduo4 2014-07-10 04:22
- Pritariu. Butent taip Rusija ir daro. Mums tai atrodo, kad Rusijospropaganda yra juokinga, kai parodo realius faktu neatitikimus, taciau mes nezinokme, kad Rusijos zmones neturi absoliuciai jokios televizijos alternatyvu. Na nezinia kaip ten su palydovine TV, bet kalbos barjeras eliminuoja betkokia vakarietisko informacijos sklaida. Tai galima padaryti tik is lupu y lupas, o tai yra labai letai. Si propaganda laaaaaabaaaaai ilgam nuses rusu kauluose, panasiai kaip Islamo valstybese nesant alternatyvios religijos, Islamas tapo gyvenimo budu, o religiniu normu laikymasis pasieke radikalizmo virsunes, kai zmogzudyste yra pateisinama;
- Pritariu, kad pavieniai faktai gali buti klaidinantys, bet kai zinai jog kokiu budu vyksta rinkimai; kad ju nestebi jokie tarptautiniai stebetojai; kai surandama kruvos pazymetu biuleteniu; kai separatistai jega isvaiko Ukrainos prezidento rinkimu organizatorius ir net susaudo; kai milijoniniame mieste y rinkimus ateina simtai zmoniu ar tik desimtys zmoniu, o rinkimu rezultatai rodo 70% aktyvuma; tada klijuojasi bendras vaizdas ir visai nesvarbu kaip atskiri faktai yra interpretuojami;
- Rusija visada taike vandens drumstimo politika. Ta paty darai ir tu. Tai moteriskas stilius - kai savo tikslu negali pasiekti argumentais, pradeda kaisioti pagalius y ratus - bandoma supainioti pasnekova; yvelti logiskai nesusijusiu nesamoniu; pereinama daugiau y emocine argumentasija; nepateikiama jokiu faktu, o tik pasvartymu kas butu jeigu butu;
- Rusija vegetuoja, o suzeistas zveris yra pavojingas. Pasaulis arteja prie naujo brendimo etapo - didziuju imperiju zlugimo. Geriau butu jeigu Rusija kristu pirmoji, bet jeigu tai sutaps su Kinijos imperijos kolapsu - bus daug fejerverku. Visgi Kinija turi daug sansu - tereikia pakeisti centrine valdzia, o ekonominis varikliukas judes toliau. Bet Rusijoje - centrine valdzia yra Ekonominis varikliukas. Cia jau reikia keisti viska is esmes. Sunkus reikalas;
- Beje niekas nepastebi kaip is leto kyla ideologiskai - religiskai suskaldyta Indija, o butent del to y Demokratiny Pasaulio suvokima linkusi - Indija. Kai ji atsistos ant koju, Kinija jau nebebus baisi - Demokratija Pasaulyje tikrai tures didziuliu sansu.
demukazz 2014-07-10 09:10
Beveik panasiai ir as mastau kaip vanduo Imperijos zlugs, aplamai visos parlamentines valstybes zlugs tik viskas prasides (jau senokai prasidejo) demokratiniu principu. Maziau demokratiskos judes link demokratijos, o jau demokratiskos judes link kazko panasaus kaip sci-fi knygose ar filmuose - didziuju korporaciju megapolius. Sienos grius ir migracija tik susprates, o religiniai ir rasiniai skirtumai jau bus nebe problema, o tik ideologija. Bet tokiame pasalyje,kad isgyventum teks sukasti savo dantis (jei tavo ideologija nesutampa su korporaciniu valdymo modeliu) ir gyventi savo gyvenima. Vieniems tai bus rojus, kitiems tai bus pragaras. Kaip ir visados. Laikai keiciasi, bet zmogaus prigimtis islieka. Vakaru pasaulis i istorijos puslapius bus irasytas kaip globalios kulturos ir individualumo era - pagarba jam.
Dar labai patiko tavopastebejimas apie Indija. Tikrai idomus krastas, kuris savotiskai adaptuoja demokratija, nors ir turi rimtu vidiniuproblemu. Kastos!. Seimos, kastos ir klanai Indijoje yra itin svarbus akcentas. Visgi rytieciai. Jei Indija po kurio laiko uzgims kaip super valstybe, kaip analogas dabartinei JAV, tai bus galima drasiai teigti, kad UK yra supervalstybiu kalve, nes kolonizavusi S.Amerika pati to nenoredama padejo uzgimti JAV, o dabar skina vaisius savo kitoje buvusioje kolonijoje - Indijoje
Ego1STas 2014-07-10 09:27
9, Nu jo, Nastradamus pasake kad bus 44 prezidentas, kuris prazlugdis imperija. O Vanga paminejo, kad bus 3 pasaulinis karas, kuri Juodaodisvadovas pralaimes ir liks pasaulije tik viena galinga Rusijos imperija. P.S. Ka zinau, kiek teko dometis apie Vanga ir Nastradamusa. Jie nera tik sapaliojantis nesamones zmones.
Reziume:
Manau pritarsi sioje vietoje, nors ir abejoju. Bet realiai tiesos nei tu, nei as nezinome. Nes tiek vieni varo propoganda tiek kiti. Gaila, kad taip yra, bet vis laikrasciai ir televizijos kanalai yra pavaldus vienai ar kitai pusiai. Ir tos puses bando tempti adijala i savo puse. Tik vienas bet, neduok dieve prasides trecias pasaulinis karas. Tai tikios kad bent jau Europos nato, neprades tempti adijala, kiekvienas i savo puse. Tada bus tikrai zlugimas....
P.S. Pasitempk istorijos zinias apie antra pasaulini kara ir apie tai kaip, Rusija ir kodel laimejo. Ir kas yra tos Katiushos.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Požiūris: Vokietija moko Rusiją, kaip kariauti su NATO