ZIL sukūrė 2015 m. daugiafunkcinio karinio automobilio prototipą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2014-11-25 14:51
ten vaire saugos pagalvė? Karinėje mašinoje? Kas per nesamonė? Talpumas ir komponuotė atrodo pakankamai neblogai, tik iš nuotraukų sunku pasakyti kiek vietos vienam kariui (jei kariai pasportavę ir su amunicijos liemenėm vietos kažkaip gali būti ir nepyragai. Galinės durys atrodo keistai, bet gerai pamasčius galima numanyti kodėl pasirinkta tokia komponuotė.. nelabai suprantu kur supakuotas variklis, priekyje lyg ir nesimato, virš galinio balkio lyg ir nėra... na bet čia prototipas... įdomu kiek pas jį monitorių ir kamerų liktų serijinėj gamyboj
Radiant 2014-11-25 15:08
paneliai tai tragiskai atrodo, nors aisku kariniui automobiliui dizaino grazumas nera faktorius
uodas 2014-11-25 15:22
matomumas, gal ir geras, bet "geriausiai" sedėti kur susiglaude nugarom bus, net nera diržų prilaikančių - davei gazų, ar sutabdei greitai, ir ridinejasi, po kabiną šeši kulverstukai
Paramotoras 2014-11-25 15:23
Tai kad cia ant zilo 50 metu standartines vaziuokles sukale buda. O ir ta pacia rusam budingu stilium. Su kirviu. Varikliu taip ir neismoko gaminti tai deda indiska. O deze teko is vokieciu pasiprasyti. Na vienok nematau ka jie butu tokio pasiule. Na nebent kad sonuos durys gudriai atsidaro. Sita uskaitau. Bet kaip gale sedeti tai ent neisivaizduoju. Paneles irgi tokios kaip cia pasakius. Suns budos stiliaus.
Paramotoras 2014-11-25 15:26
Geriausiai pramusa pavaru svirtis . Idomu kur jie tokiu rado. O ir ant vairo ne zilo logo. Greiciau i merso panasu.
enjoy.slurm 2014-11-25 15:45
Prisikaupe sandeliuose senu sovietiniu auto daliu tai sugalvojo, kad panaudos uzdeje sci-fi stiliaus remus. Manau issiblaive rusu inzinieriai skubes slept sita savo kurini.
BadAmigo 2014-11-25 15:51
Nesu karybos ar ginkluotės ekspertas, bet tokios konstrukcijos durelės (ypač žinant, kur gaminamas automobilis) arba atsidarys, kai nereikia (pavyzdžiui, smagiai stryktelėjus nuo kliūties), arba neatsidarys, kai reikia.
bahuriux 2014-11-25 16:38
Cia rimtai? Ar jau galima juoktis? Kas modeliavo simpanze? Jei rimciau tai uzskaitau sita "3D kompiuteriniu modeliavimo budu" kurta sedevra, nes jo pravazumas turetu buti neitiketinai geras, su salyga jei yra visu ratu blokiruote. Man atrodo jis padarytas ant GAZ 66 bazes, bet itariu, kad gali luzti priekine asis nes ji kazkaip negerai paversta 90 laipsniu kampu, taip neturetu buti.
GM 2014-11-25 16:56
Arma3
Simplicity 2014-11-25 17:14
185 AG, 20" ratai su būgniniais stabdžiais ir 4,5 tonos svoris... Jau turėjo ištekint...
Nerealiai 2014-11-25 18:53
+ Bet tai viens prie vieno nukopijuota.
bahuriux 2014-11-25 19:01
Ach stai per kuria vieta 3D kompiuterinis modeliavimas, tik modeliuoti nereikejo, o nukopinti pati faila ir konvertuoti i patogesni formata.
Arns 2014-11-25 19:18
http://automanas.lt/slaptas-zil-ginklas ... os-armijai Pirmasis prototipas dar 2008 m., Arma3 žaidimas 2013 m. Pagal paveiksliukus (nes nežaidęs) ten yra kelios klasės, viena "rusiškoji", kuriai prototipai ar panašios jau esančios transporto priemonės skaitmenizuotos ir įtrauktos į žaidimą. Va tiek ir viso juokelio, kuriuos iš vieno paveiksliuko sukūrė "miesto legendą"
hamann 2014-11-25 20:49
tai čia jų tokia pažanga per 6 metus prie vieno automobilio? ))) atviri tiltai, durys pakabintos ant grandinėlių, plastikinės kėdės kurios net ir kauno sporto halei varžyboms žiūrėti nelabai tinkamos, apie MP plokštės vidaus apdailą nesinori net komentuot. naaa. bet bent jau šį kart ruskiai neprašovė. tikrai NET ANALOG V MIRE )))
Arns 2014-11-25 21:37
hamann, visų pirma tai konceptas, juo labiau jau tapęs privačiu, nekonkursiniu, vos ne entuziastų vystomu. Tad tokioj stadijoj pirmiausia būtent pravažumo testavimas pirmoje vietoje, ir jau tik vėliau, viskas "ant viršaus" testuojama. Atvirumas? Na vėl, čia konceptas, bet ir realybėje vis daugiau tokių transporto priemonių lengvinamos, nes prieštankinės minos tampa pernelyg galingos. Va amerikiečiai Afganistane vietoj masyvių Humveee naudojo Mrap http://www.marines.com/operating-forces ... icles/mrap dugnas lygiai taip prastai apsaugotas (t.y jei jau užvažiuoji ant kažko, kuo daugiau žalos tenka mašinai, tuo sveikesniais lieka keliaiviai), bet kaip latvių kariai kalbėjo, mūsų miškinguose keliuose jie užklimptu iškart, miško keliukuose išvis neatsisuktumei. Neabejotinai svarbus pravažumo faktorius mūsų platumose, tad jei tai veža, tas ir gaminama.
Gediminas Jurgaitis 2014-11-25 21:49
pravazumo testavimas? kiek dar GAZ66 galima testuot DD Arnas kaip visad atbega tevynes rUSIJOS ginti... apgailetina..
mnv 2014-11-25 22:18
Wat. Vietoj masyviu humvee (2.5 tonos, speju nesarvuotas variantas, i'll give you that) naudoja lengvuosius MRAP'us (Lengviausias variantas beveik 13 t, didesni ir apie 20t sukasi)? O ju apacios nera "plonos", jos tiesiog trikampio formos, kad nukreiptu smugio jega. Taip pat, "kuo didesne zala masinai, tuo maziau kareiviui" yra nesamone. Paprasciausiai tie MRAP'ai turi vadinamus "Cell'us" kuriuose sedi kariai - kaip kokiam dideliam seife, apie kuri "aplipdyta" likusi masinos dalis. Tai po sprogimo dazniausiai aplink daug ka nuplesia, o jie lieka sedeti toje tableteje.
Arns 2014-11-25 23:21
mnv, kur aš sakiau jog Mrap lengvas? Sakydamas "masyvus" turėjau daugiau minty puolamąsias savybes, ir kaip teisingai atkreipei dėmesį, būtent apačias lyginau, atkreipdamas dėmesį jog tai nėra netikėtai drąsus sprendimas palikti gan atvirą apačią taip dėl pravažumo aukojant patikimumą spąstų atveju. Gediminas Jurgaitis, tu tai klounas, kažkas leptelėjo ir už gryną pinigą paėmęs pasakoji toliau. Gal dar mane užsipulsi, kad paneigčiau jog čia ne Gaz66 platforma? Tai užbėgu, TU įrodyk jog čia tas pats.
huinia.huini 2014-11-26 04:09
Man atrodo rusai kazkada turejo protingu ir origanaliu inzinieriu ir mokslininku, bet va, alkoholine paranoja p*so per smegenis ir susaude. tie, kas like, tai va, tuos pacius modeliukus naujais apdarais aprengia ir va jau pazanga.
vanduo4 2014-11-26 04:20
Atrodo tragiškai: 1. Nesuprantu kam skirtos tokios didelės grotos priekyje? Kam tokie dideli tarpai? 2. Šoninės durelės išvis nesamonė - atsidaro į viršų, o jas prilaiko stūmokliai. O kas jeigu jie suges? 3. Galinės durys tai kaip pas lėktuvą. Įlipti gal ir patogu, bet kaip jas uždaryti įvykus bent menkiausiai deformacijai jeigu ten tiek daug judamų dalių? Manau tai nepraktiškas dizainas. Kažkuo primena atominį traukinį.