Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Audrius 2016-10-18 10:10
Here goes Archduke Franz Ferdinand momentas...
Pasauline ekonomika stagnacijoj, labai daug sancu, kad neuzlgo prasides dar viena krize (ziureti HSBC, Goldman Sachs, Bank of America ir kitu red alert reports).
Centriniai bankai ir vyriausybes neturi nei ideju nei amunicijos ekonomikos skatinimui ir kovai pries nauja krize.
Visokiariopos suirutes artimuosiuose rytuose ir toliau gamina emigrantu cunamius.
To pasekoje turim globalu populizmo/nacionalizmo suvesejima (Duterte-Filipinai, Modi-Indija, Trump'as-JAV, Brexit-UK, Lepen-Prancuzija ir pan).
Istorija moko, kad esant tokioms aplinkybems, sekantis zingsnis-karas. Karui viskas jau paruosta, reik tik preteksto, pvz numusto UK ar Rusisko karinio lektuvo virs Sirijos..
hamann 2016-10-18 11:28
Tą patį būtum sakęs ir apie Turkiją. Bet numušė ir.... NIEKO.
lucy 2016-10-18 11:59
Ir kaip jūs įsivaizduojat karą tarp Rusijos ir D.Britanijos ir NATO. Anksčiau ar vėliau pereitų prie branduolinių ginklų ir tada jau niekas nebelaimėtų. Gali stumdyti visokius Irakus, Sirijas ir ten sau jie žaisti "Karą".
Instruktorius 2016-10-18 12:21
Andriau, - skaityk ziurek atidziau , jau senai buvo kalbeta kad sias laikais kai gyvenam, zmones mirs badu, nes ju bus tiek prisidaugine, kad zeme nebeisgales tiek pamaitinti.
Audrius 2016-10-18 12:38
Sutinku del pirmo punkto.
Taip, branduoliniam kare visi praleimetu, bet ziurint i istorija, karo beprasmiskumas nera priezastis nekariauti (WWI, Afganistano pirmas ir antras karas, ir n kitu).
Nors, zinoma, tikiuosi, kad visos puses turi pakankamai racionaliu veikeju, kad isvegti tiesiogines konfrontacijos.
Beje, racionalus geopolitiniai skaiciavimai ir atominio karo baime, tokiai Lietuvai gali but labai neparankus..Butent del to, labiausiai tiketini Sirijos ir Ukrainos "proxy" stiliaus konfliktai.
Baltijos salys, situo atveju nera gerai pozicionuotos...
Galima paspekuliuoti, kaip viskas galetu buti.
Staiga, pvz, kokioj rytu Latvijoj del kokio paminklo rusu kariui prasideda riauses tarp latvijos rusu ir latviu. Abi puses sulaukia daug paramos is US ir RU. Viskas isisiubuoja, prasideda autonomijos reikalavimai, viskas juda link karinio konflikto.
Tuo tarpu Lietuvoj ivyksta ziauri avarija Kaliningradas-Maskva traukinyje-daug rusu auku. Maskva iskart apkaltina "lietuviu ir latviu nacionalistus". Lietuva ta neigia, Rusija pateikia "irodymu", ir iteikia agresyvia nota, dar labiau apginkluoja Kaliningrada ir pradeda remti "uzguitus baltijos saliu rusus", LT supanikuoja, pradeda mobilizacija, nutraukia diplomatinius santykius su Maskva ir t.t.
JAV, tuo tarpu, bijodama branduolinio pasaulinio karo nesiryzta ijungti 5-to Nato straipsnio. Vyksta derybos su Rusija, kuri, sutinka nusileisti kokioj Sirijoj, palaikyti Turkija kurdu klausimu ir duoti nuolaidu dujoms Europai. Staiga, Italija ir Prancuzija pradeda laikytis neutralios arba net pro rusiskos pozicijos Baltijos konflikto klausimu. Nato tampa susiskaldzius. Plius, ekonomiskai buksuojanti Kinija pareiskia, kad ji palaiko Rusija-JAV dar labiau issigasta pasaulinio karo ir visiskai praranda nora ijungti 5-ta straipsni. Kitaip tariant, vakarai nusprendzia, kad geriau paaukoti nereiksmingus baltijos saliu regionus vardan globalaus stabilumo (ne pirka karta istorijoj, beje)..
Cia, zinoma, stipriai sarzuotas paveikslas, bet manau kartais verta apie tai pagalvot...
dainius.tamošaitis 2016-10-18 12:54
As manau tai y gera iseis ginkliu pardavejam pagaliau pamatysim ko verta yra s-400 ir visi rusijos naikintuvai tame regijone esantis .Ir realai rusija gali visus virs sirijos naikintuvus numusti nes ji buvo vienintele valstybe pakviesta oficialai sirijos valdzios.
SaMaras 2016-10-18 12:55
Audriau, NATO tai ne vien US. Ir dėl 5 straipsnio sprendimus priiminėtų kiekviena šalis atskirai. Ir kas manyčiau labiausiai tikėtina, tai pirmieji sureaguotų lenkai, nes situacijai judant tokia linkme jie būtų sekantis taikinys ir jie geriau kariautų pas mus, nei pas save namuose. Prisujungus lenkams manau atsirastų ir daugiau šalių kurios nenusispjautų į įsipareigojimus NATO
geziokas 2016-10-18 14:01
pritariu, dar reikia nepamiršti fakto, jog įsipareigojimų nevykdymas išauktų grandininę reakciją JAV nenaudai. Europos valstybės vienytųsi dėl paprastos priežasties: po LT, LV ir EE lauktų jų eilė ir geriau jau agresorių sulaikyti anksčiau, nei vėliau. Visas aljansas laikosi ant pasitikėjimo. Pasitikėjimo praradimas gali kainuoti viso aljanso žlugimą. LT, LV ir EE mažos šalys, bet kartu jos sudaro nebemažą regioną. Rusija tikrai nepultų vienos valstybės: centruotą puolimą lengva atmušti. Platus frontas yra žymiai efektyviau. Be to NATO nėra priklausoma nuo JAV. Europoje NATO tvarkosi savo nuožiūra. Tiksliau, ES gali naudotis NATO resursais, esančiais ES ribose. (2002 metais papildyta ES ir NATO sutartis)
geziokas 2016-10-18 14:10
Man apskritai keista, kai žmonės kalba apie NATO ir 5-ąjį straipsnį, jų mintys krypsta į JAV ir ar jos tai padarys. Turbūt tai Rusijos propagandos dalis, norint sumenkinti Lietuvos narystę NATO ir pastarųjų Trumpo pasisakymų pasėkmė. Bet tai gali padaryti bet kuri narė, nuo Latvijos iki Australijos. Ir apskritai, kad ir kiek kalbėtų apie galimą Rusijos grėsmę, nemanau, jog ji ryšis kariauti su NATO, kai dar nebaigė karo Sirijoje ir dar nėra aiškus Ukrainos likimas. Jau dabar šie karai Rusijai brangiai kainuoja. ES ir JAV smarkiai padirbėjo, smukdydami jos ekonomiką
dainius.tamošaitis 2016-10-18 15:06
Kodel jus is karto apie kara pradejote kalbeti ? Nebutu jo blogiausu varijantu abu puses tik numustu vienas kito naikintuvus ( ru ir uk) ir tuo pasibaigtu nes nei viena pusia nenori pradeti branduolino karo nes visi zino jo pasekmes zemes ecologijai.
Fikcija 2016-10-18 17:52
Mes esam buferinej zonoj, kilus reliam konfliktui , jokia nato ir juo labiau lenkai nespetu sureguoti , cia kaip shahmatuose , verciau paukoti peshka nei prarasti rimtesnes figuras
SaMaras 2016-10-18 18:30
Visų pirma priešas iš niekur neatsiranda, žvalgyba turėtų pastebėti judėjimą dar prieš kertant mūsų sienas.
"jokia nato nespėtų sureaguoti" už tokią rašliavą bijau rublių negausi.. bobutė pirstelėjus prie šalčininkų iš baimės jau būtų nato (čia jei dar kam neaišku mes esame NATO)
Pėškos aukojimas labai grėstų karaliaus paguldymu, nes NATO esmė yra ne tokia ir paaukojus vieną valstybę narę sugriūva visa NATO kaip organizacija..
kiesza 2016-10-18 19:51
Tamstos žinios pasenę.. Šiemet pasaulyje nuimtas rekordinis javų derlius, o Rusijos žemės ūkiui apskritai aukso amžius, daugiausiai javų nuėmė aplenkdama net JAV. Grūdų kainos istorinėse žemumose, nes perteklius rinkose.. IR tai dar nepabaiga, derliai kasmet tik auga.. Tad nepergyvenk ir valgyk lėčiau, pakaks ir rydienai
Dėl JK ir Kacapstano karo, įdomiausia, kad anglai gavo teisę numušti Rusus tik virš Sirijos ir Afgano, manau reikėtų jai suteikti teisę tai daryti ir virš NATO narių teritorijų.
Evil Goku 2016-10-18 20:38
Raliai JAV gali paskandinti visus Rusų laivus Kryme, nes Krymas oficialiai yra Ukrainos.
dainius.tamošaitis 2016-10-18 20:43
Teoriskai gali bet jokia karine sajunga nesieja Jav su Ukrajina tai savo problemas turetu spresti tik ukrajina. Tik nezine ar nato taisykles leidzia salai pradeti kara ir ytraukti likusus narus.
bahuriux 2016-10-19 08:54
Buvo pasirašyta sutartis tarp JAV, Rusijos ir Ukrainos, kad jie gins Ukrainą ir jos teritorinį vientisumą, už tai jie sunaikino ar tai perleido rusams savo visus branduolinius ginklus (istorija rodo, kad tai didžiausia klaida). Rusai užpuolė, na ir nieko, JAV negynė Ukrainos, nors sutartis ir pasirašyta.
dainius.tamošaitis 2016-10-19 10:07
Bet negyne nes Jav zino kokios pasekmes laukia pasaulia pradejus kara su Russia. Ir sitiu atveju nieko nebutu numustu uk naikintuvai rusiu naikintuvus o rusai su savo prieslektuvine ginyba uk naikintuvus numustu ir tuo viskas baigtusi,
geziokas 2016-10-19 10:27
negi mokykloje nemokė kablelių dėti. Kaip ketini paveikti žmones, jei jiems sunku suprasti, ką turi omenyje. Tie, kas gali iššifruoti tavo rašliavą, geba patys susidaryti nuomonę, o tų, negebančių susidaryti jos, tu nepasieksi, nes jie nesivargina šifruoti tavo teksto. Švaistomi rubliai, jau geriau vietoj tualetinio naudotų, bet ne: kiša juos į tokius, kaip dainius.tamošaitis. Beje, stebiuosi, kaip savo pavardę parašei su "š", ne "s". Nei vienam tavo komentare nemačiau nei nosinių, nei diakritinių ženklų.
Arns 2016-10-19 10:44
Teoriškai ukrainiečiai gali, JAV (kaip ir kitos valstybės) tokios teisės neturi. Dar svarbiau, karo laivai yra laikomi tų šalių teritorijomis, todėl pvz išsilaipinęs ant kitos šalies laivo denio, jau skaitaisi esąs kitoje valstybėje ir gali tarkim prašyti politinio prieglobsčio, panašiai kaip ir ambasadų teritorijose. Todėl bet koks, bet kurios šalies, išpuolis prieš laivus yra ypač keblus ir vengtinas reikalas.
dainius.tamošaitis 2016-10-19 12:57
Nenoriu ir nededu man geda del tokiu zmoniu kaip tu kurios paveiki vakarietiska propaganda ir negalvoji savo galva.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jungtinė Karalystė ir Rusija dar per žingsnį priartėjo prie karo stovio: britų pilotai gavo teisę numušti Rusijos naikintuvus