Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
atskalūnas 2016-11-07 15:03
Kur NATO, ten problemos. Didžiausia problema, kad įstojom į NATO. Nebuvo NATO nebuvo priešų.
Rukis 2016-11-07 15:13
Na taip, kur gi ne. Ukraina ir Gruzija yra puikus pavyzdys, ar ne? Jei ne NATO, gyventumėm kaip Bosnijoje. Į parduotuvę eitumėm tik su kalašnikovu rankose.
kiesza 2016-11-07 15:51
Panašu jog mes ruošiamės ginti perimetrą, kariauti frontinio karo principu. Pralaimėti tokį karą reikštų netekti infrastruktūros.
Man priimtinesnis partizaninis karas remiamas profesionalių diversinių grupių, pasalos, netikėtos atakos, politinės žmogžudystės. Tokios gynybos pliusai išsaugota infrastruktūra.
Žinoma jai Lietuvą puls 50 000 karių atsilaikytume ir savo jėgomis, bet net prieš 40-ūjų okupaciją sovietai buvo numatę prieš mus mesti 230 000 raudonarmiečių.
Na laisvė yra laisvė, svarbiausia apsiginti, čia perdidelės kainos negali būti.
azotas 2016-11-07 16:01
nezinau man tai kazkaip kvailai atrodo kai kariuomene isvardina ka atsiveza ir ka perka bei koky kieki...kitaip tarent pasako kiek boxeriu pirks, kiek javelinu, kiek automobiliu...dvi sistemas nasams ir t.t.Taip vadinamiem priesam jokios informacijos nereikia rinkt.
Rukis 2016-11-07 17:01
Priešas visą tą vieša info ir dar daugiau bet kokiu atveju turės. Todėl tokios informacijos viešinimas yra skirtas publikai raminti, bei visokiems pro-rusiškiems veikėjams gąsdinti.
Kitas dalykas yra tarptautiniai susitarimai kuriais privaloma viešinti dalį savo pirkimų, bei apibrėžti jų dislokacijos vietas tarptautinei bendruomenei.
Šiuo atveju mes ginkluojamės tam, kad nereiktų tų ginklų naudoti. Ruošiamės karui, kurio bandome išvengt. Paradoksalu, bet logiška.
Arns 2016-11-07 18:10
Slėpk neslėpęs, vistiek viskas išaiškės. Kai pats gaminiesi, gali tvarkyti dokumentus kaip nori. Kai perki iš užsienio, jie ir patys skelbia skaičius, dažniausiai turi atsiskaityti valstybei kiek ir ko parduota.
Politiniu požiūriu, nesankcionuotas pajėgų perkėlimas didina įtampą, gali išprovokuoti konfliktą. Būtent todėl tarptautinės pratybos, svetimų pajėgumų dislokavimai viešai pateikiami. O ir taip, Lietuva su Rusija turi sutarčių, pvz Atviros oro erdvės sutartį pagal kurią legaliai žvalgybiniai lėktuvai susirenka aktualią informaciją.
Creatium 2016-11-07 20:21
Nesu karo ekspertas, bet... manau, kad partizaninis karas būtų tik kaip "variantas B" jeigu "variantas A" nepavyktų. Kitaip tariant jeigu turėsime NATO užnugarį, tai partizaninio karo nereikės, nes Rusija prieš NATO nekariaus (na, bent vertinant sveiku protu). Jeigu NATO mus pavestų ir subyrėtų pati, tuomet Lietuvai vienai atsilaikyti mažai šansų. Dar mažiau šansų, kad Lietuva būtų puolama viena (statyčiau už visas Baltijos šalis vienu metu). Pastaruoju atveju galbūt į mus nebūtų įremta visa galia (galiausiai Rusijai reikia prisižiūrėti ir kitus frontus, pvz. nuo Kinijos), tai galbūt išauga galimybės ir patiems bent kiek apsiginti. O kur dar variantas, kad pvz. Lenkija arba kelios Šiaurės šalys nuspręstų mums savarankiškai padėti gintis...
Kirtiklis 2016-11-07 20:29
Labai įdomiai skamba kad visose 3 šalyse skirtingų šalių daliniai ir kitka. Ir smagu kad NATO daro ką ir turi daryti - padėti apsiginti. O leopardai tai rimtai skamba
ekstrymas 2016-11-07 20:54
as su tavim brolau.nato tai b..galvîai arba pavyzdys trenkiems kaip tapti,kaip elgtis bunant b..galviu.nes realiai vîsi nato fanai karo atveju begs kur geriau, pries tai isvadins kitus verktiniais.o maniau laisvejam daromes supratingesni îr humaniiskesni kitiems,nei velnio.
Creatium 2016-11-07 22:13
^ Ir visi nauji accountai
Fikcija 2016-11-07 22:27
Vakaru kariniai dariniai ne karta per visa savo istorija aukojo smulkius savo zaidejus, vardan konflikto ne eskalacijos. Matomai otimizmas aptemde prota daugumai , deja istorija rodo visai ka kita.
kukulis4 2016-11-07 22:40
As tokio partizaninio karo, ale, "eikim broliai, i miska" aplamai neisivaizduoju - siuolaikiniu technologiju kontekste tai ne tik kad neefektyvu, tai tiesiog is principo butu prazutinga. Sendieninis partizanavimas, tai visu pirma veikimas per elektronine erdve, savo priesu netiesioginis neutralizavimas juos kompromituojant, priverciant klysti, rinktis bloga sprendima, kai geru sprendimu akivaizdziai net ir nera.
As labiausiai pritariu tai nuomonei, kad butent Rusija siuo metu kariauja partizanini kara, nes tikro karo laimeti ji negali. O kariniu raumenu demonstravimas, tai viso labo demesio nukreipimas, ir ziurint i nudienos politines realijas, kai Europoje rinkimus laimi populistines prorusiskos jegos, atrodo, kad Rusams sekasi.
Geras Žmogus 2016-11-08 09:47
Supranti, čia yra aukštesnio lygmens mąstymas. Lygiai, kaip tarakonas nesupranta tavęs, taip ir tu, tikėtina, nesuprastum, tarkim ateivių iš aukštesnės civilizacijos. Sveikas protas yra sveikas protas. Rusai, kaip tavo minėtoji istorija rodo, vardan savo kažkokių tai tikslų net saviškius siunčia milijonais mirt. Vakarai, tuo metu, vertina gyvybes. Sąjungininkų gyvybes. Čia jų atskaitos taškas, nuo kurio nebeskaičiuojama. Pagauni kampą? Kai sakai, kad jie vegia konflikto dėl neeskalavimo, tai pirma, matyt, turi galvoj Amerikos nepagelbėjimą pokario metu, ar ne? O ar pamąstai koks rezultatas to? Nieks nežuvo, Vakarai laimėjo. Laimėjo tikrą pergalę, kai net ir priešo gyvybės išliko gyvos... Ar ne ironiška...?
SaMaras 2016-11-08 10:54
.
Geras Žmogus 2016-11-08 15:31
Laisvės gynimo aš nekvestionuoju, tik norėjau pateisinti Sąjungininkų veiksmus, kad jėga nesiveržė Lietuvos vaduoti. Būtų viskas čia sugriauta ir turbūt, žuvę net daugiau žmonių nei, kad buvo į Sibirą ištremti. Norėjau pasakyti, kad to kritiko taip kritikuoti Vakarai, iš tiesų, sužaidė daug protingiau ir priešą įveikė be aukų, dėl to ir snargliuojasi dabar, matyt - kaip išlepęs kaprizingas vaikas. Na, o mes ginti privalom. Vien tam, kad padėtume žaisti tą protingą žaidimą. Pafrontė yra pafrontė, nieko nepadarysi...
SaMaras 2016-11-08 15:47
Na 50 laukimo metų, kol beždžionė numirs nedrįsčiau pavadinti pergale
Geras Žmogus 2016-11-08 19:31
pabandysiu tau, ožio skūra, paaiškint kaip viskas yra. Sakai, išsilakstys Nato fanai. Išsibėgios pajutę mirties kvapą. Gal ir teisus tu. Bet ar žinai kodėl? Ogi todėl, kad turi ką prarast. Mes, lietuviai, gyvenam vis geriau, kuriam planus, verslus ir pan. Tos čečėnų ar dar kokių mongolų ordos tik karui ir gyvena. Neturi jie ko prarast, apart savo varganų š.iknų. Ant to Kremlius ir žaidžia. Bet čia tik taktika, ne strategija. Strategija, kai strateguojama ilgam laikotarpiui. Mes, lietuviai, gal ir turim ką prarast, gal ir pabėgs kai kurie, bet ar kada pasukai savo makaulę kas būtų, jei prarastume, ką galim prarast? Baisu ir pagalvot apie tai, bet jei būtų, tai būtų kaip su naciais - laukė laukė, vis praradinėjo, praradinėjo ir kai jau nebuvo kur dingti - sutraiškė tą psichozės mašiną savo taip saugotu krauju. Pagalvok. Gal ir bėgs kas nors, bet jie sugrįš. NEs tai strategija, o ne taktika...
Geras Žmogus 2016-11-08 19:35
vienaip ar kitaip, tada jie net nebuvo sąjungininkais... O bet tačiau, bezdžionė numirė
ekstrymas 2016-11-09 02:32
ekstrymas 2016-11-09 11:45
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Skamba rimtai: Lietuvoje bus batalionas su „Leopard 2“ tankais bei kita sunkiąja karine technika (Video)