Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kassu 2023-02-03 10:11
Estai jau 10 metu fantazuoja, apie tuneli Talinas - Helsinkis. Samata apie 15 mlr. DE - DK 10 mld. nors tunelis 4 kartus trumpesnis.
Benediktas 2023-02-03 10:25
Talinas-Helsinkis 70-80km. 15mlrd tikrai mazoka samata. Ir tunelis - labai jau ilgas.
immortallt 2023-02-03 12:14
Spangti galima daug ką, ir pvz. apie tiltą į Neringą, kad palengvinti nuvažiavimą, bet visa esmė tame, kad ten automobilių ir jų eismo mažai. Tisklas yra automobilių kiekį ten mažinti.
Kaip ir Vilniuje metro yra spangalai, nes nėra tokio gyventojų tankio. Iš esmės su tokiu tankiu reikėtų, kad kažkas padovanotų pačius metro tunelius. Ir su tiek gyventojų ir taip plačiai išsibarsčiusių, galėtume tik išlaikyti pačius riedmenis, jų aptarnavimą ir tunelių aptarnavimą. Net remontui jų nesukauptume pinigų. Tam kad atsipirktų metro, bilieto kaina turėtų būti tokia, kad su taksi nuvažiuoti kainuotų dauguma kelionių panašiai.
Estams neatsipirktų tas tunelis, net jei jis būtų 10x mažesnis, nes nėra tokio srauto žmonių.
Kyborg 2023-02-03 21:13
Net ir padovanojus tunelius, metro nebūtų patrauklus (jei bandytų veikt bent ant išsilaikymo). Populiariausi autobusų/troleibusų maršrutai dabar yra kas ~10min, bet ir tai transporto priemonės užpildytos tik piko metu. Metro normaliuose miestuose patrauklus nes važiuoja kas 5-6min., pas mus kad kelis vagonus bent kažkiek užpildyt metro važiuotų kas 30-60min. Ir tokie laiko tarpai jį darytų nebe patrauklų.
O Neringos atveju turėtų būt ne fiksuotas įvažiavimo mokestis, o mokestis už praleistą laiką, tarkim para 15 Eur.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Baltijos jūroje prasideda mega projektas: statomas ilgiausias pasaulyje povandeninis tunelis (Video)