Pasiūlymas augančiam Amsterdamui: nauja metro linija ir dirbtinė sala  (0)

Olandijoje plėtros agentūra Werkmaatschappij Almere-Amsterdam užsakė tris galimybių studijas tiesioginei metro linijai tarp Amsterdamo ir augančio priemiesčio Almeros tiesti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Agentūrai buvo pateikti trys siūlymai. Artimiausiu metu bus atrinkti du tinkamiausi projektai, o laimėtojas galėtų būti įgyvendintas 2025-2035 m.

Ko gero sumaniausią pasiūlymą pateikė M55 konsorciumas, kuriam vadovauja kompanija „Mott MacDonald“ kartu su „Baca Architects“. Konsorciumo vizijoje 20 kilometrų metro jungtis, kurią sudarytų 9 kilometrų ilgio tunelis po IJburg ir IJmeer ežerais bei 5 naujos stotys, iš kurių dvi būtų požeminės ir trys paviršinės. Linija taip pat turėtų potencialo plėstis papildomomis stotimis.

Viena iš požeminių stočių būtų statoma greta planuojamo kasti kanalo, todėl galėtų sudaryti lyg šiol analogų neturinčią metropoliteno ir keleivinio vandens transporto jungtį.

Galimybių studijoje numatyta kasant tunelį gautą gruntą panaudoti dirbtinei salai supilti bei joje įrengti per 3000 gyvenamųjų būstų. Salai išskirtinumo teiktų tai, kad joje nebūtų automobilių eismo ir visas transporto funkcijas tenkintų greitojo viešojo transporto sistema.

Salai numatyta vieta į šiaurę nuo kitos dirbtinės salos – Pampus. Ši greta Amsterdamo esančioje įlankoje 1895 m. supilta sala 1996 m. buvo įtraukta į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą.

Iš likusio grunto, kurio didžiąją dalį sudaro smėlis, būtų supiltos kopos, skirtos Pampos gyventojų rekreacijai, o taip pat atsirastų galimybė įsikurti smulkiai gyvūnijai ir kai kurioms augalų rūšims.

Kaip teigė „Mott MacDonald“ projektų vadovas Martijn Donders, „projektas pritraukė didelį visuomenės ir politikų dėmesį. Jis unikalus tuo, kad yra stipriai orientuotas į tokius kertinius dalykus kaip teigiamą poveikį aplinkai, išpildymo paprastumą ir integraciją į urbanistinį kraštovaizdį. Mūsų sprendimas taip pat leidžia įgyvendinti projektą etapais“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Vilniaus metro
Vilniaus metro
(1)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: