Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2012-02-17 11:41
Iš ekonominės pusės sutinku. 200k investicijose atneša daugiau, nei išleidi nuomai.
Bet...
vaikai neapsimoka.
automobilis labai neapsimoka.
auginti šunį baisiai neapsimoka.
be to nekilnojamas turtas turi stabilesnę vertę už investicijas... Turbūt labiau(siai) apsimoka turėti investicijų ir nekilnojamo turto su paskola.
immortallt 2012-02-17 12:16
HardAxe, va cia tu ir klisti. Statistiskai nekilnojamojo turto verte zymiai labiau svyruoja, ji labai sunku parduoti ir jis gali pvz sudegti, buti uzpiltas ir pan. Cia tik pas mus nera ilgalaikes nuomos kulturos. Pvz. Japonijoje ~80-90% zmoniu NUOMOJA busta, o ne perka. JAV jie dazniausiai perka tik sulauke kokiu maziausiai 30, o siaip 40. Bet ir tai ten pas juos dazniausiai buna karkasinis namukas, kur net sildymo nedaro.
bahuriux 2012-02-17 12:42
Jei bankininkai pataria, darykit priesingai laimesit. Pamenat kai sake banku atstovai ir visa ziniasklaida skandavo 2006-2008 NT negali pigti tik brangti, todel skubekit imti paskolas tai gera investicija, kas is to isejo? Dabar vel panasu, kad pusis naujas burbulas ir kas nespes i tarukini... zinot kaip sakoma traukinys s... nelaukia As bandau speti i ta tarukini ir be jokiu "pagalbu" is banko.
Dar esu girdejes seno zmogaus patarima jis sake taip: "nusipirkai = praturtejai, pardavei = nuskurdai."
Wolfy 2012-02-17 16:00
Beskaitydamas straipsnį, tikrai pasijuokiau. Man įdomu, kiek žmonių išsinuomavę būstą ir keliems iš jų nereikia patiems rūpintis baldais ir remontais? Iš patirties žinau, kad savininkas pasirodo tik nuomos mokėjimo diena, pasiimti savo nuonpiningių ir tokiam dažnai būna giliai dzin, kad būstas remonto jau prašosi ir t.t. Žodžiu, kažkas atsitinka ir pačiam tenka remontuotis, tai kurioj vietoje čia taupymas? Aš, visų pirmą, esu už nuosavą būstą, nes kas yra tavo, tas ir lieka tavo ir tikrai remontai tiek nereikalauja, kiek čia rašoma, na, nebent ten namas ar butas toks palūžęs yra... Ir siūlau į užsienį nežiūrėti, tegul jie ten nuomuojasi tą būsta, bet va, mes bent jį turim. Jei lietuviai nebūtų tokie pesimistai, tai pamatytų, kad čia tikrai daug ką turim ir nėra čia taip blogai.
immortallt 2012-02-17 16:14
Labai sutinku su tavim, del to, kad daug turim.
Del nuomos, kaip sakiau, pas mus nera dar normalios nuomos kulturos ir del to kyla nuomavimosi problemos. O del turejimo savo... Tai tu gyveni del daiktu ? As geriau jau atliekamus pora tukstanciu skirciau kelionems, taupymui ateiciai - finansinei nepriklausomybei, o ne etiketei "savininkas"
P.S. mano tevai kitokio poziurio, bet ne tame problema.
mobilunkas 2012-02-17 17:21
jei uzsieny tik 50 proc zmoniu busto savininkai, tai kita puse turto bešeimininkiai? , o lietuvoj 90 proc- tai cia ka tik gimes vaikas jau turi savo nuosava NT nepriklausanti tevams?
immortallt 2012-02-17 19:50
Tai turbut bedarbiai irgi tik tie, kurie dar kalbet nemoka normaliai... Neapsimesk slanga.
azotas 2012-02-17 20:16
Nuosava busta reiktu pirkt tiktais tada kai tu turi pakankamai pinigu ir tau neprireiks paskolos is banko.
bahuriux 2012-02-17 21:36
Nors as taip ir darau, bet jums nepatariu, uzmusit galutinai NT rinka su tokiu mastymu Tik paskolos ir pirkimas/vartojimas isjudina ekonomika. Salutinis procesas tik tas kad bankui reikia atiduoti kaip uz du butus, ar namus. Recesijos laikotarpiais galetu isikisti ir valstybe su beveik beprocentem paskolom, zinoma tai vos ne komunizmas, bet jei kapitalizmas nugrimzdo i uzpakli, tai kodel jam nepagelbejus truputeli?
blizzard 2012-02-17 22:40
Oxoxoxox good one..
Lietuvoj su ta nuoma nesąmonės kažkokios, nuoma populiari ir atsiperka tam pačiam nuomotojui tik tada kai miestas yra gyvas ir jame pilna turistų, dirbančių užsieniečių, tų pačių studentų masės, kuo met išėjęs į miestą supranti kad esi mieste o ne kaime. Tai ką turim dabar, koks tikslas nuomotis šiuo metu, jeigu tu toje vietoje nuolatos gyveni? gaunasi taip kad nuomosi būsta 30 metų ir per tą laikotarpį kol mokėsi nuomos mokestį realiai nebūsi nieko užgyvenęs ir neturėsi kažkokio pagrindo už kurio gali laikytis. Žinom kad situacija Lt ne viena iš geriausių, jeigu nuomoji būstą, tave išmeta iš darbo, kiek laiko turi susirast kitam darbui? mėnesį geriausiu atveju, kitaip neturėsi už ką nuomos sumokėt.. čia tik viena iš problemų. Manau jeigu tu esi pakankamai sėslus žmogus ir pvz kokį 20 metų neplanuoji keisti savo gyvenamos vietos, tai buto nuoma manau nėra labai racionalus sprendimas, aišku jeigu daug keliauji, retai būni namie, tai nuoma patraukliau atrodo, bet jeigu gyveni kaip dauguma, tai yra didžiają dalį laisvalaikio leidi namie, tai nuoma tikrai neapsimoka, tuo labiau kad nuomojamas būstas labai greitai atsibos ir tu jame nelabai ką galėsi keisti..
Beje grįžtant prie bahuriux komentaro, pasiėmęs paskolą, gal ir sumokėsi daugiau, bet turėsi savo turtą kuris niekur nuo tavęs nedings, tuo tarpu nuomodamas patalpas, tarsi visada gyvensi į paskolą ir jokio turto už tai negausi. Ką tie bankiorai svaigsta kad sunku namus parduot ir tai yra labai blogai tai čia tik pezalai, gal namų niekas ir neperka kaip iphonų, bet tai yra turtas kurį gali užstatyti, gali parduoti kad ir ilgai pardavinėsi, be to dabartinė situacija tokia kad namą gaunasi pigiau išlaikyti nei 2x mažesnį butą..
Taip kad kol miestai nepagyvės ir nepasiūlys kažko kas juos gyvintų (darbo vietos ar patraukli rinka užsieniui) tol nereikia tikėtis kad žmonės staiga parduos savo nuo caro rūriko laikų pastatytus namus ir bėgs į miestą butų nuomot, nes tai madinga..
immortallt 2012-02-18 00:01
Blizzard, mano tevu situacija, pasieme, kaip investicijai buta, paskolos imoka 3500LT/men. Buta toki pat virs manes isnuomojo uz 700LT/men + komunaliniai. Komunaliniu uz visa buta sausi buvo gal 400LT, cia su karstu vandeniu, sildymu, elektra, bendri patarnavimai. Tai per 20 metu kiek susitaupys pinigu ? Po tiek dedant per 20 metu sukaupti gali ~1.3 milijonus. Na atmetam infliacija, lieka vis tiek ~0.6 milijono. Tuo tarpu buto verte mazeja per ilga laikotarpi. Kitas dalykas, prie buto esi priristas, o poreikiai keiciaisi - keiti darbo vieta, uzknisa kaimynai ar dar kas nors.
faktas 2012-02-18 11:36
Ar apsimoka savo sielą parduot bankui, ar ne labai priklauso nuo to, kiek per mėnesį gali jam sumokėti. Jei turi labai gerą darbą, tai apsimoka imt paskolą.
Įsivaizduokim dažniausiai Lietuvoje turimą jaunų žmonių situaciją: vyras dirba vadybininku, žmona - konsultante. Sudėjus abejų algas gausim kokius 3000 Lt, remiantis vidutiniais darbo užmokesčiais. Taigi jei nuomojasi ne itin prabangiai, už nuomą per mėnesį paklos gal kokį 1000 Lt. 2000 Lt per mėnesį liks gyvenimui. Už tiek du žmonės gali gyventi kokybiškai. Gali pataupyti kelionei, gali eiti į brangų teatrą ir t.t.
O dabar įsivaizduokim, kad ta jauna šeima ima paskolą ir nusiperka butą. Ok, po kažkiek metų jie išsimokės. Bet geriausius gyvenimo metus jie skirs nesveikam taupymui ir tikrai nekokybiškam gyvenimui. Net labai nekokybiškam! Tačiau turės ramesnį gyvenimą senatvėje, kai bus nepajėgūs dirbti. Žinoma, jei iki to laiko neišsiskirs ir nedalins buto pusiau, kas pagal statistiką net labai labai tikėtina...
Taigi vienu atveju tu gerai gyvensi jaunas, bet turėsi prastesnes kokybiškos senatvės garantijas, o kitu - gyvensi skurdžiai, besimaitindamas antrarūšėmis dešrelėmis ir vaiką rengdamas Humanos drabužiais, bet turėsi stabilesnę senatvę...
Arthuras 2012-02-18 12:13
Teisinga įžvalgą su geromis išvadomis. Mano nuomone, tai banko paskolą galima imt tik tada, kai tu jos labai nejaustum, ji tavęs neslėgtų. Gyventi vardan paskolos 30 metų - kvailystė. Dar šlykštesnis reikalas - tai baimė dėl pajamų, nes nuomojant tu visada gali persikelti į kuklesnį būstą, o jau pasiėmęs paskolą būsi terorizuojamas banko.
gadnis 2012-02-20 00:33
Kam mums tos Lietuvos, nagi parduodam Rusams ir nuomojamės iš jų. Taip finansiškai bus patogiau. Apgailėtinas straipsnis. Žmogaus prigimties nepakeisi. Gal ir pigiau nuomotis, bet žmogui į tai nusispjaut. Nuomotojas - tai bastūnas žydas.
faktas 2012-02-20 00:43
Žmogaus prigimtis neturi nieko bendro su tavo stereotipais.
O24U 2012-02-20 08:08
Ir todėl Lietuvoj 90% yra savininkai...
Pas mus nuoma nepopuliaru, nes reikia nuomotis iš kažkokios bobutės Aldonos.
O Šveicarijoj, Austrijoj tai populiaru todėl, kad ten naujos statybos yra suvaržytos dėl vietos stogos ir nuomotojas yra valstybė. Tad ir pinigai už nuomą eina ne Aldonai į kišenę, o valstybei + pastovumas ir saugumas, kad nereiks kitą dieną išsikraustyt.
kestutisz 2012-02-20 08:48
Pritariu, aš irgi nuomočiausi jei tai būtų ne "Aldonos, gyvenančios užsienyje" būstas, o specializuotos kontoros. O tai "Aldona" gali arba pati parvažiuot, arba šiaip kokiam jos giminaičiui būsto prireikt, ir dar to momento laukiant vis klausytis zyzimų apie sunkų gyvenimą. Aišku, yra ir per rimtas kontoras rimtų nuomojamų būstų, bet jie vis dar brangesni nei šiaip paskola.
sloggi 2016-09-20 02:10
Mano nuomone tai ne paskolos emimas problema, o jos dydis ne pagal kisene. Nereikia cia visokiu nesamoniu klausyt apie ar sugebesi moket 20 metu. Didzioji dalis vistiek dirba ir uzsidirba tuos pinigus gali ir darba prarast, bet nereikia skolintis tiek kiek nesugebesi atiduot. Uzdirba zmones kapeikas jama paskolas katru nelabai gali isimoket, o poto spiegia jai kasnors netaip gyvenime pasisuka.
Arthuras 2016-09-20 16:26
Prie dabartinių palūkanų ir nuomos kainų Vilniuje, įprastu atveju, apsimoka tik pirkti būstą.
JoshHawley 2017-10-14 02:57
Sveiki,
Aš esu ponas Joshas Hawley, paskolos teikėjas, kuris teikia paskolą asmenims, įstaigoms, organizacijoms ir tt tik 2% palūkanų normos neturintis įkeistos paskolos. Ar jums reikia tiesioginės paskolos, kad galėtumėte sumokėti skolą ar Ar jums reikia paskolos, kad pagerintumėte savo verslą? Jus bankai ir kitos finansų institucijos atmetė? Ar jums reikia konsolidavimo paskolos ar hipotekos? Visi jūsų rūpesčiai baigėsi, nes mes esame čia, kad visi jūsų finansiniai sunkumai atitiktų praeitį.
Susisiekite su mumis el. Paštu (Joshhawleyloanfirm@gmail.com), jei norite gauti daugiau informacijos ..
Sveikiname!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Investuotojai ir bankininkai neskuba pirkti nuosavo būsto