Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bronius 2012-02-23 16:06
Štai kodėl benamiai taip rūsius mėgsta
Vytax 2012-02-23 16:13
O kodėl tie termovizoriai tokie brangūs? Pagalvojau, kad visai neblogai nusipirkti būtų. Bet kai pamačiau kainą tai net žandikaulis atvipo.
Mortifer 2012-02-23 16:28
Jei į temą, tai į mano langą pasižiūrėjus termovizorium turbūt ištiktų šokas šilumininkus Per didžiuosius šalčius kartais ir balkono duris, langus atvirus palikdavau. Jokios šilumos izoliacijos neturiu. O kodėl taip yra? Nes šildo nežmoniškai, kambaryje kartais +25 kai kieme -25. Jeigu galėčiau reguliuoti šilumos srautą į savo radiatorius ir taip sutaupyt, tai situacija pasikeistų kardinaliai, bet kam stengtis, kai vis tiek moki už kvadratūrą.
immortallt 2012-02-23 17:30
Mortifier, siaip namas moka uz siluma, butams padalina pagal kvadratura. Kadangi visi masto kaip tu, tai namas ir noma kosmosa.
sigun 2012-02-23 19:35
Pas mane irgi ko gero pamatytų įdomų vaizdelį. Balkonas stiklintas, atsuktas į pietus-pietvakarius. Saulėtą dieną temperatūra pakyla 20' C virs lauko temperatūros, tarkim jei lauke -10, tai balkone link 15 val. būna 10-12'C. Per naktį atšąla ir lieka kokiais 2-3 laipsniais aukščiau lauko temperatūros.
Beje, panašus vaizdas kaip suprantu ir pirmoje nuotraukoje - didžiausia temperatūra namų sudūrime - t.y. ten kur mažiausiai vaikšto oras ir užtai mažiausiai aušinama siena.
bahuriux 2012-02-23 19:49
Padvalas prastai, siules prastai langus susideje visi naujus, bet ziuriu nevisu paketai geri ir remai. Bet kaikurie, tikrai neblogi matosi. O galine sena, tai visai normaliai.
O jei tai[p plytini daugiabuti nama autorius pafotkintu, butu cool. Butu galima palyginti blokinis vs plytinis, kam reikia renovaciju kam ne.
Siaip gerai pasimato saltyje kai fotkina. Siaip tai nakti daro tas tesmovizines fotkes, kad saule nieitakotu rezultatu.
edgarasl 2012-02-23 21:53
Blogiausia tai, kad plastikiniai langai išleidžia daugiau šilumos, negu mediniai (jeigu gerai įžiūriu). Čia antra nuotraukų pora.
edgarasl 2012-02-23 21:57
Aš irgi galvoju, kad būtų įdomu pamatyti mūrinių ir dar monolitinių daugiabučių termovizorines nuotraukas.
Inžinierius. 2012-02-23 23:32
Nieko nuostabaus, tais laikais nebuvo tokiu reikalavimu siluminei varzai bei apskritai darbo kokybei, viskas buvo statoma ir daroma kuo greiciau
O siaip pastebejimas, kad siuos pastatus reiktu vadinti ne blokiniais, o stambiaploksciais, nes nelabai ten tu bloku yra..
Mortifer 2012-02-23 23:50
Aš kreipiausi į Vilniaus Energiją dėl šilumos reguliatorių įrengimo, jie man atsakė, kad to padaryti neįmanomą, tad jei man per karšta žiemą gyvent, kondicionieriaus dėl to neįrenginėsiu. Man atrodo problema ne šilumos švaistyme, o šilumininkų nenore ją taupyti. Pagalvokit, jei žmonėms būtų mažinamos sąskaitos už gerą šilumos izoliaciją, už mažesnį vartojimą ir t.t. Atsirastų tikrai nemažai norinčių sutaupyt, bet energetikams iš to jokios naudos.
immortallt 2012-02-23 23:54
Jei normaliai bendrija nutartu imtis reikalo - butu rasta iseitis. Bet paprasciau daugumai tiesiog zysti. Beje mano namo sildymo saskaita pernai metais budavo ~200LT, dabar ~70. Kambary vesiau tik 1 laipsniu. Kazka pirmininkas dare, ka - nezinau Bet esme, kad taupyt eina.
Mortifer 2012-02-24 00:07
Va čia tu teisus, jei bendrija kažką darytų, greičiausiai kažkas ir keistųsi, bet mano name bendrijos nėra, yra administratorius. O kaip žinia, administratoriai turi savų interesų... Va todėl ir vyksta patalpų vėsinimas žiemą.
P.S. Jei galėtum (galėtumėt) kas nors nukreipt mane pas efektyviai dirbantį bendrijos pirmininką, būčiau labai dėkingas, nes kai name virš 100 butų, neturėt bendrijos yra kvaila. Pats imčiau kažką organizuot. (jei ką rašykit į pm, jei čia toks yra )
bahuriux 2012-02-24 01:47
Jus nepatikesit bet palaikyti temperatura name nuo 20C vs 24C kainuoja vos ne dvigubai daugiau energijos. Kalba ejo apie itin silta pasyvu nama, gal del to taip gaunasi kad jis dali silumos pasiima is saules, o kai pakel T tai saules siluma nepadidejo zinoma.
T 2012-02-24 10:06
Visu pirma reikia užmiršti mitą, kad šiluminį mazgą prižiūrinti bendrovė bet kokiais būdais nori kuo daugiau panaudoti šilumos.
Jei labai karšta namuose reikia susitarti su šiluminį mazgą prižiūrinčia bendrovę, kad jį sureguliuotu. Nes gali būti, kad pas jus šilta, o apatiniuose ar viršutiniuose aukštuose šalta.
Termovizoriai galima greitai nustatyti ar kas balkonuose neįsirengęs šildymo, neprisistatęs papildomų radiatorių (karštos sienos) ir dar balas ko. Pagaliau užtektu užkamšyti visokias skyles ir nereikėto tos brangios renovacijos.
Mortifer 2012-02-24 11:30
T, aš suprantu, kad apeliuoji į kolektyvinę atsakomybę, bet pats pagalvok, ar už tą pačią kainą norėtum gyvent šilčiau, ar šalčiau? Man giliai dzin, jei mano kaimynai šala, jei tik pas mane šilta. Sutinku, jei visi į tai žiūrės atsakingai, rezultatai bus akivaizdūs, bet konkrečiai mano name tai tikrai nevyks, tad...
T 2012-02-24 11:59
Mortifer
Sutinku, kad žmonės daugiau linkę atidaryti langus nei ant radiatorių uždėti reguliatorius. Bet jie turi suprasti, kad už juos moka ne tik kas šąlą, bet jie patys.
SILORAKAS 2012-02-24 13:23
Tiems kam bute per šilta ir nėra galimybės reguliuoti kiekvieno radiatoriaus atskirai - pridenkite radiatorių ( kad ir ranksluoščiu).
Pliusai:
Bute vėsiau ir nereikės laikyti pravirų langų;
Kadangi grižtantis vanduo į šilumos mazgą bus šiltesnis - mažiau energijos bus sunaudota jo pašildymui - mokėsite mažiau;
Minusai:
Estetinis radiatorių vaizdas gali nukenti ( subjektyvu aišku) - tačiau neaktaulu jei bute ilgos radiatorius dengenčios užuolaidos.
p.s. man juokingi visą žiemą spaudoje skelbiami skundai, kad kai kuriuose butuose per karšta ir jiem reikia langus atvirus laikyti ir t.t. O kai dar nuotraukose pamatai, kad radiatoriai turi apiejimus su naujomis trieigėmis sklendėmis ( nieks nekalba apie senas užrudyjusias be rankenų) - tai išvis be komentarų. Visi tik sąskaitą gavę atsibunda ir klykti pradeda - šilumininkai vagys ir "kepa" mus bute....
immortallt 2012-02-24 14:39
to silorakas - va butent. Teko lankytis drauge kur nuomojas kambari. Grizinejom kartu - ieinu, o visi langai bute atdari iki galo... Paskui tokie skundzias, kad sildymas brangus... Pagalvojau, kad visai nieko butu tiesiog lauke palapine pasistatyti erdvia ir isivesti centrini sildyma, o tada pradet klykti, kad sildymas brangus.
Mortifer 2012-02-24 15:20
Mano name 120 butų, tarkim mėnesio sąskaita už šildymą 200 Lt, drąsiai galėtų man dvigubai mažiau šilumos tiekt. Dabar matematika: sutaupau šilumos už 100 Lt, kiek sumažės mano šildymo sąskaita? 100 Lt/120 butų = 0.83 Lt mažėsnė sąskaita kiekvienam. Žodžiu apsišiltinęs butą sutaupau litą per mėnesį šildymo sezono metu. Atsipeikėkit, pigiau langus pradaryt ir vėdintis. Tokiu atveju turi šilumą taupyt arba dauguma (tada galima kirst per kišenę netaupantiem), arba jokio apčiuopiamesnio efekto nebus pasiekta.
immortallt 2012-02-24 15:35
Atsipeikek, kadangi visi masto kaip tu, tai ir mokat kosmosa. Kai proto turesit bent tiek kiek skruzdes ir mokesit normaliai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Termovizinių tyrimų rezultatai: blokiniai namai: 2 dalis (Foto)