Kinų statybininkų fokus-pokus: per 43 val. – naujas 6 juostų viadukas (Video) (2)
Keistas turėtų būti jausmas: atrodo, penktadienį, grįžtant iš darbo, čia dar nebuvo jokio naujo viaduko! O štai dabar, pirmadienį, važiuojant į darbą – prašau, stovi naujutėlaitis viadukas! Ir eismas juo vyksta visu gražumu! Tai – ne pagirios. Tai – Kinijos statybų brigadų kasdienybė ir darbo tempai. Naujausias akibrokštas – 6 juostų autotransporto viadukas, pastatytas per 43 val.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tačiau per tas 43 val. kinai susisuko dar beprotiškiau – jie ne tik pastatė naują viaduką, bet pirma jo vietoje nugriovė senąjį. Šįkart legendinė ir portalo skaitytojams jau matyta segmentinė tiltų statymo mašina SLJ900/32 statybos operacijoje nedalyvavo – senojo Sanyuano tilto vieton Pekine buvo atvežta gatavai išlietas naujas tilto fragmentas, svėręs apie 1,3 tūkst. tonų.
Projekto autoriai žiniasklaidai paaiškino, kad įprastai toks viaduko pakeitimo projektas standartiniais metodais įgyvendinamas mažiausiai 2 mėn. Tačiau naujasis "integruoto keitimo" metodas – gatavo tilto atvežimas į statybvietę – statybų procesus paspartino keliasdešimt kartų.
Senojo viaduko griovimo darbai pradėti penktadienį (lapkričio 13 d., 23:00 val. vietos laiku), o eismas naujuoju viaduku atidarytas sekmadienio (lapkričio 15 d.) vakarą, nuo 18:00 val. vietos laiku. Ir šįkart – be segmentinio tiltų statymo monstro SLJ900/32.