Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2020-05-22 10:06
Kas rinko Nausėdą ar Karbauskį į valdžią, dabar tą ir turite.
sub 2020-05-22 10:30
Nesutikčiau, žinau žmonių kurie važinėja iš Kauno į Vilnių, iš Marijampolės į Vilnių ar Kauną dirbti. Taigi jau seniai baigėsi laikai kai 10 km. atstumas yra didelis. Su dviračiu kasdien tiek gali nuvažiuot.
sub 2020-05-22 10:38
Aišku blogai kad skolinasi, man skolos visada yra blogai, bet reik žiūrėti už kokias palūkanas ir per kiek metų reiks atiduot. Gal visai apsimoka skolintis, jei sąlygos geros. Bet šiaip imortallt teisus, išsirinkot žaliuosius ir turėkit bėda. Nausėda dar nėra taip kritęs, čia valdantieji jam kiša kojas, ypač Naisių veikėjas.
Kyborg 2020-05-22 10:58
Važinėja, bet tuo pačiu reiktų pripažint, kad tie važinėjantys ir uždirba >1,5-2 VDU. Ar daug Lietuvoj gamyklų kur prie konvejerio stovintis tiek uždirba? Tad nors Lietuvoje kai kurie ir važinėja ~100km į darbą, tai bent jau kol kas tik tie kurie ir uždirba gerokai aukštesnę algą nei šalies vidurkis, toks važinėjimas nėra masinis ir įprastas dalykas mūsų šalyje.
Arunas1948 2020-05-22 11:13
Taigi ir snekam jeigu butu tokie keliai visur kaip Marijampole Kaunas nebutu skirtumo kur dirbti.
immortallt 2020-05-22 11:55
Skola nėra nei gerai, nei blogai, priklausomai ką su tais pinigais darote. Jei pasiskolinate su 10% palūkanomis, o uždirbate 20%, tai blogai? Ne, nes nuo 100,000 per metus liks 10,000.
O jei su 2% palūkanomis pasiskolinate ir išvarote į kruizą ir gerai išsitaškote pinigais, tai gerai ar blogai? Na po kruizo turi 0 papildomų pajamų ir įmokas už skolą.
Sub, ir aš pažįstu kelis, kurie į darbą važinėja. Paįstu ir tokius, kurie su lėktuvu+sraigtasparniu į darbą keliauja, bet tai Lietuvoje vis dar mažuma. Auga tokių skaičius, bet pagrinde Vilniuje ir Kaune.
Gamykloje prie konteinerių stovintis - tikrai ne inžinierius ir ne su aukštuoju. Paprastai tokiems organizuojami autobusai.
Kad keliai būtų visur tokie geri, pirmiausia, tų kelių apkrova turi augti. Lietuvoje tarpmiestiniai/regioniniai keliai vieni labiausiai neišnaudojamų Europoje.
Kitas dalykas, automobilių mokesčiai turi būti įvesti, ir iš jų finansuojama kelių plėtra ir priežiūra. Iš akcizo reiktų baigti subsidijuoti kelius. Taip neturėtų būti.
Arunas1948 2020-05-22 13:48
Kai ivedinejo akcizus sake visi pinigai keliu prieziurai, is pradziu taip ir buvo bet buvo krize 50 procentu nukreipe i bendra biudzeta, dabar matau noretum kad 100 procentu akcizo pinigu butu paimta i bendra biudzeta o is zmoniu keliams nulupsim kitais budais.
immortallt 2020-05-22 15:38
Akcizas niekada ir neturėjo būti skirtas keliams. Nė cento. Čia kaip iš baudų už greičio viršijimą pinigus skirti keliams ar akcizo mažinimui. Didesnio absurdo nesugalvosi. Bet kai net nesugebi galvoji apie tai, kodėl kurui taikomas akcizas, tai nelabai ir tikiuosi, kad šią informaciją sukramtysi.
Arunas1948 2020-05-22 17:55
Butu idomu kad paaiskintum kam ivestas akcizas kurui.
AAA000 2020-05-22 20:07
10-15km dviraciu tik jei nera pakalniu-ikalniu ir jei darbas buhalterinis ar koks sargavimas-bludinimas tikrai ne visiems.
vazinet auto darban - universalu visiems. taigi cia stiprus argumentas. o dviraciai - jau sudo malimas. taip kad nekisk ufonautizmo i tema apie gera dalyka - elektromobilizma...
AAA000 2020-05-22 20:24
idioto sapaliones. ar vergo mentalitetas. ar neissilavinusio zmogaus. net nebezinau - per daug paplite . pirmu atveju tu prarandi 10%. antru atveju tik 2%. antras atvejis aiskiai geriau. issitaskai su 2% nuostolio, o grizes uzsidirbi su 20% pelnu. ir gali sau leist taip taskytis mazdaug 1,7 menesio per metus. kai pirmu atveju turesi visa gyvenima istisai dirbt sekmes rinktis pirmaji varianta skirta idiotams
AAA000 2020-05-22 20:41
jis nezino ten buvo blefas. prasai paaiskint buhalterio, ko jis nezino pasimovei ant blefo dabar tau prikabins konkreciu makaronu, jei atrasys pas ji gi parazitine logika - negi neaisku...
jei mokestis netenkina savo pirmines paskirties ir jo neimanoma reorganizuot i panasia pirmine paskirti - normalioje visuomeneje ji reikia nutraukt rinkt. pvz akciza kurui nutraukus galima butu ivest tarsos mokesti VDV (pervardinimas). bet ne uzsiimt skirstymais ir skirstymo aparatu kurimu (parazitavimu). buhalteriai visada uz parazitavima (perskirstymo didinima - nors tai yra beprasmiska ir zalinga veikla savo esme )
immortallt 2020-05-22 22:03
Ryškiai įrodymas - kad durnas per visą pilną. Pirmu atveju arba uždirbi 10,000 pelno arba nieko. Tu renkiesi nieko, nes nieko ir mokėti nereikia. Antru atveju tu mokėsi palūkanų vis tiek 2,000 per metus + skola, ir nieko neuždirbsi. Tau tai atrodo geriau. Nu tiesiog tobulas pavyzdys, ant kiek žmonės neracionalūs, tiksliau, net nesugeba racionaliai mąstyti.
immortallt 2020-05-22 22:04
Akcizas įvedamas dėl vienos iš dviejų priežasčių - tai daro didelę žalą sveikatai arba didelę žalą šalies ekonomikai, arba abu.
Nutraukti akcizo negalime, nes esame ES dalis ir mokesčiai turi būti kažkiek suderinti. Ryškiai nesugebi mąstyti net pusę žingsnio į priekį, nes to net nerašytum.
qrad 2020-05-22 22:18
Naujienos tema apie nauja Teslos gamyklą statoma Ostine. Komentarai išvis nuplauke nuo temos ir varomas totalus offtopicas.
Čia kas nors moderuoja technologijos.lt komentarų skiltis ir forumus?
Įdarbinkit naujus moderatorius, kurie būtų aktyvūs ir palaikytu tvarką.
Nes nėra nei noro skaityti, nei komentuoti, kai komentarų skiltyje konkretus individai reiškiasi su savo debiliškais postais ir pažeidinėja taisykles.
AAA000 2020-05-22 23:21
tai gal ka nors pakomentuok i tema ir pats, pries rasydamas niekini komentara
nuplaukimas nuo temos bent jau turi kazkoki rysi su tema. o tavo komentaras isvis ne i tema...
Arunas1948 2020-05-23 06:36
Cia jau proto bokstas aiskinant apie kuro akciza,taidaro didele zala sveikatai arba didele zala salies ekonomikai, arba abu, nesitikejau is immortalit tokio aiskinimo, jau geriau butum nerases. Is akcizo valstybe gauna koki milijarda euru is musu uz nieka, oru kvepuoti irgi zalinga, valstybe gali ivesti oro naudojimo mokesti, valstybei reikia pinigu, akcizo daugiau didinti neleidzia Europa, nori ivesti automobiliu mokesti ir taip iki begalybes.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Aiškėja kur „Tesla“ statys sekančią gamyklą: Elonas reikalauja ją pastatyti rekordiškai greitai – norima dar šiemet gaminti „Model Y“ ir puikios žinios laukiantiems „Cybertruck“