Brangiausias Prancūzijos inžinerinis megaprojektas – naujasis Reunjono jūros pakrantės greitkelis, kainuosiantis 1,6 mlrd. eurų (Foto, Video)  (1)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis radikalus pasirinkimas statant viaduką buvo priimtas dėl poreikio apsaugoti jūrų florą ir fauną; atšiaurių aplinkos ir ekstremalių jūros sąlygų. Tačiau tai yra statybos metodas, reikalaujantis ypatingos logistikos dėl transportuojamų elementų dydžio ir svorio.

 

Visi projektui reikalingi komponentai yra iš anksto gaminami sausumoje, kad būtų išvengta potvynių ir kuo mažiau darbų jūroje. Uosto zonoje įrengtos dvi gamybinės aikštelės molams ir segmentams gaminti.

Didele barža į statybvietę buvo nugabentos maždaug 48 surenkamos prieplaukos. Septyni segmentai, sudarantys važiuojamąją dalį, buvo gabenami barža ir milžiniškais kranais buvo sumontuoti kartu su viaduko taurais. Kiekvienas segmentas sveria 2400 t. Tiltas suprojektuotos atlaikyti 240 km/h cikloninius vėjus.

Reunjono salos jūrinėje ir povandeninėje aplinkoje gyvena daugiau nei 3500 saugomų rūšių. Atviroje jūroje esančioje statybų aikštelėje dedamos visos pastangos, kad būtų apsaugoti šie gamtos turtai, kuriais garsėja sala.

 

Siekiant apriboti banginių šeimos gyvūnams žalingo su darbais susijusio triukšmo sklidimą, atviroje jūroje vykdomų darbų zonose įrengiamos garso užtvaros.

Siekiant apsaugoti povandeninius gyvūnus ir koralinius rifus, betonavimo fazėse nuolat matuojamas vandens pH ir deguonies lygis. Kietųjų dalelių lygis kelis kartus per savaitę tikrinamas aplinkai jautriose vietose, pavyzdžiui, koraliniuose rifuose prie viaduko.

Šis projektas kelia daug techninių, ekologinių ir finansinių problemų, todėl kelio statybos vėluoja (buvo numatyta darbus pabaigti 2020 m.) – dabar kelią užbaigti planuojama 2022 metais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(25)
(2)
(23)

Komentarai (1)