Italija nori pastatyti ilgiausią pasaulyje kabantį tiltą, bet mafijos bosai tam prieštarauja ()
Italijos vyriausybė tęsia planą statyti dviejų mylių (3,3 km) ilgio tiltą, sujungsiantį Siciliją su žemynu, tačiau susiduria su aplinkosaugos grupių ir mafijos pasipriešinimu. Apie tai praneša laikraštis „Daily Star“.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tai jau antras kartas, kai svarstoma idėja įgyvendinti šį didelio masto projektą.
Vos prieš metus Italijos pareigūnams buvo liepta atsisakyti planų statyti didžiulį 3300 metrų ilgio tiltą, kuriuo automobiliais būtų galima kirsti Mesinos sąsiaurį. Įspėjimus dėl tilto patikimumo išsakė ne tik projektą kritikavę ekspertai, bet ir įvairios mafijos organizacijos.
Leidinyje pažymima, kad 2002 m. net ministras pirmininkas Silvio Berlusconi ragino statyti tiltą ir gyrėsi, kad jis bus baigtas 2010 m.
Tačiau, nepaisant dviejų politiko bandymų, nebuvo padėta nė viena plyta.
Vis dėlto Italijos vyriausybė neseniai dar kartą išreiškė viltį sujungti žemyną su Sicilija didžiuliu tiltu. Giorgia Meloni ir jos naujasis ministrų kabinetas praėjusiais metais atgaivino „laukinę“ idėją.
Tačiau mafijos bosai ir vėl neparodė didelio entuziazmo.
Nuogąstavimai dėl mafijos įtakos statyboms kilo netrukus po pirmųjų pranešimų praėjusių metų gegužę.
Kritikai nuogąstavo, kad statybose gali būti sudaryti šešėliniai sandoriai.
Tačiau mafijos dalyvavimas projekte mažai tikėtinas, nes ankstesniuose pareiškimuose teigta, kad organizuotos nusikalstamos grupuotės pageidauja, jog tiltas liktų projekto stadijoje, nes jos klesti dėl vietovės neužstatymo.
„Nebijau nusikaltėlių infiltracijos. Kiekvienam eurui, investuotam į tilto statybą, bus numatytos kontrolės institucijos, prie kurių šiuo metu dirbame“, – pernai sakė Italijos ministrų tarybos pirmininko pavaduotojas Matteo Salvini.
Vėliau aplinkosaugos grupės prisijungė prie raginimų sustabdyti tilto statybą, tačiau dėl priežasčių, kurios gali turėti įtakos planetai.
Jų nuomone, pusvalandį trunkantis keltas tarp žemyninės Italijos dalies ir Sicilijos buvo vadinamas geresniu žmonių pervežimo būdu nei 3 300 metrų ilgio tilto statyba.