Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mixed 2024-04-10 18:48
vel reklama.
prie ko cia nepasipildo biudzetas?
kaip tik viskas atvirksciai.
pirma su maznesne rida automobilis parduodamas brangiau, daugiau mokesciu.
antra didele rida reiskia daugiau gedimu, autoservisas detales, vel mokesciai.
kur cia nepapildo?
mindaugas.vaitiekūnas 2024-04-10 19:33
Iš baudų neprirenka
Aš absurdiškais vadinu tokius argumentus. Matematika čia paprasta: bauda nėra kažkokio produkto sukūrimas. Kai kuriais atvejais bauda net gi veiks priešingai - ji demotyvuos žmogų kažką daryti. Galiausiai jis gali atsidurti darbo biržoje, bet ne todėl, kad nesugeba dirbti, o todėl, kad jam reikia atsiimti tai ką iš jo atėmė.
Tas ridos "klastojimas" tai iš vis durnių laivas. Nupirkau auto su ~250k rida, dabar 400k+. Per tą laiką remontui išleidau tiek, kad dar porą tokių auto būčiau nupirkęs Tai koks skirtumas tas auto 250k, 300k ar 500k - turi žiūrėti kas jau buvo keista, o ką dar tik reikia pakeisti.
Hmz 2024-04-10 23:35
Didelė rida reiškia daugiau gedimų, taigi savininkas leidžia remontams pinigus, kuriuos šiaip būtų skyręs kitoms prekėms ir paslaugoms, ir atitinkamai jie taip pat prasisuktų per ekonomiką.
Tu dar pasakyk, kad ekonomiškai naudinga daužyti langus, nes patalpų savininkai mokės stikliams, generuosis BVP ir pan.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-04-11 07:25
Nu jei su tokiu požiūriu, kad bauda kelia ekonomika, tai tada ir langų daužymas prie to prisidėtų
Valstybė turi būti suinteresuota, kad tų baudų iš vis nesurinktų - kad piliečiai nepažeidinėtų įstatymų. O dabar atvirkkščiai - jie turi net planus kiek reikia iš tų baudų surinkti
Hmz 2024-04-11 09:25
Visų pirma, aš nieko nesakiau, kad baudos kelia ekonomiką. Skaityk atidžiau.
Antra - kaip pats manai, bausmės už vagystes, sukčiavimą, turto sunaikinimą ir pan. yra naudingos šalies ekonomikai ar ne? Jei, sakysim, koks nors vietinis Herostratas, naudodamasis nebaudžiamumu, sukūrentų iki pamatų "Mažeikių naftą", tai būtų naudinga ekonomikai ar žalinga?
immortallt 2024-04-11 10:56
Naudotą automobilį parduodant už mažesnę kainą, nei mokėjai įsigyjant - nemoki jokių mokesčių.
Su ridomis >200k km bijau, kad didžioji dalis taiso juodais pinigais.
Tikslas surinkti baudų gali būti keliamas, fiksuojant rinkoje netinkamą elgesį. Tikslas keliamas tam, kad kontroliuojančios institucijos galvotų kaip ir vykdytų realų reikalavimo užtikrinimą. Pvz. eismo taisyklės draudžia važiuoti kaire eismo juosta, kai dešinė laisvą. Masiškai važiuojama antra ir trečia eilėmis, kai pirma tuščia. Kiek baudų išrašyta? 0. Kodėl reiktų, kad rašytų? Nes jei laikantis dešinės kelio važiuojamosios dalies visi važiuotų, didėtų eismo saugumas, kelių pralaidumas. Valstybės tikslas yra kad nebūtų pažeidimų, bet tą užtikrinti gali tik jei kontrolė yra.
HardAxe 2024-04-11 14:15
Švedijoj šitas protingai padaryta. Esant šalutinio kelio įvažiavimui dažnai kurį laiką lieka dvi juostos, tada užsidaro ne dešinė, bet kairė. Važiuodamas esi priverstas migruoti dešiniau laikas nuo laiko.
https://www.google.com/maps/@57.0635251 ... ?entry=ttu
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos biudžetas kasmet nepasipildo dešimtimis milijonų už automobilių ridos klastojimą