Tai paveiks šimtus tūkstančių. „Jie atsisakė aptarnauti rusus“ ()
Įmonės ir bankai „bijo Vakarų sankcijų“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rusijos oro vežėjai negali susitarti su Indonezijos oro uostais dėl orlaivių degalų papildymo ir lėktuvų aptarnavimo, „RIA Novosti“ sakė Rusijos ambasadorius Indonezijoje Sergejus Tolchenovas.
Anot jo, dėl atsisakymų teikti oro uosto paslaugas nepavyksta vykdyti ne kartą skelbtų tiesioginių skrydžių į Balį – vieną iš Rusijos turizmo „mekų“ Azijoje, kurią pernai aplankė daugiau nei 150 tūkst. Rusijos piliečių.
„Vietinė pusė dar negali sudaryti sąlygų, reikalingų (orlaivių - red.) priėmimui ir priežiūrai. Kalbame ir apie degalų papildymą, ir apie galimybę atsiskaityti – už degalus, kitas oro uosto paslaugas, įskaitant bilietų pardavimą“, – skundėsi R. Tolchenovas.
Pasak jo, Indonezijos įmonės ir bankai „bijo Vakarų sankcijų“. Dėl šios priežasties tiesioginių skrydžių atnaujinimo klausimas neaiškus, nepaisant Rusijos oro linijų pasirengimo ir pakartotinių Indonezijos valdžios pažadų.
„Viena vertus, mūsų partneriai Indonezijoje kalba apie susidomėjimą atnaujinti tiesioginius skrydžius. Kita vertus, dar nematyti praktinių žingsnių, kurie sudarytų sąlygas vykdyti skrydžius tarp Rusijos ir Indonezijos“, – skundėsi ambasadorius.
Jis pridūrė, kad Maskva laukia, kol Džakarta imsis „konkrečių žingsnių, kurie išspręs šias problemas“.
Derybos dėl tiesioginių skrydžių iš Rusijos į Balį vyksta jau daugiau nei dvejus metus. Valstybinės oro linijos „Aeroflot“ ir „Rossija“ paskelbė apie bilietų pardavimo pradžią dar 2023 m. Tačiau tiesioginių skrydžių taip ir neatsirado, o rusams tenka skristi į Indoneziją su persėdimais Dohoje ar Dubajuje.
Maskva laukia garantijų iš Indonezijos valdžios, kad Rusijos kompanijų lėktuvai, kuriems taikomos Vakarų sankcijos, nebus sulaikyti šalies oro uostuose. 2022 metų pabaigoje „Aeroflot“ pranešė apie mažiausiai 13 tokių atvejų, įskaitant ir tarptautinių skrydžių metu.
2024 metais „Aeroflot“ susidūrė su atsisakymais papildyti orlaivius degalais Mauricijaus oro uostuose, todėl tiesioginių skrydžių į salą programa žlugo: lėktuvai sustojo Dubajuje ir Seišeliuose, kad užsipiltų kuro.