Automobilių gigantai vienija jėgas. Duos atkirti kinams ir „Teslai“  ()

Jie nuolat praranda savo dalį dviejose didžiausiose rinkose – JAV ir Kinijoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Japonijos „Mitsubishi Motors“ ketina prisijungti prie „Honda Motor“ ir „Nissan Motor“ aljanso, sukurdama automobilių gamintojų grupę, kuri bendrai parduotų daugiau nei 8 milijonus automobilių, sekmadienį pranešė verslo dienraštis „Nikkei“.

Šios trys bendrovės ketina suvienodinti automobilius valdančią programinę įrangą. 

Toks postūmis atsirado dėl to, kad „Nissan“, trečia pagal dydį Japonijos automobilių gamintoja, nuolat praranda savo dalį dviejose didžiausiose rinkose – JAV ir Kinijoje, kurios kartu sudarė pusę jos pasaulinių pardavimų per metus iki kovo mėnesio, aiškino dienraštis.

[EU+Kuponai] Pasaulinė 4G LTE išmanaus laikrodžio premjera, žibintuvėliai, išskirtinis delninis skaitmeninis osciloskopas, karšto oro gruzdintuvė ir kt. (Video)
3063 1

Specialus rinkinukas

Kuponai

Galioja iki 2024-07-31/2024-09-30

Labai ribotas kiekis

Iš Čekijos/Kinijos sandėlių greitas ir saugus pristatymas

1) „FunWater SUPFW28A, SUPFW28C, SUPFW28D“ - pripučiamos SUP irklentės

2) „FNIRSI DSO152“ - delninis skaitmeninis osciloskopas

3) „Proscenic T21“ - 1700W, 5.5L karšto oro gruzdintuvė su APP

4) „N-One NPad Plus“ - 16+128GB, 10,4 colių 2K ekrano Android 13 planšetė

5) „Zeblaze Thor Ultra“ - premjera išmaniojo laikrodžio su 4G LTE, GPS ir kt.

6) „Astrolux EP03“ - 2050Lm žibintuvėlis

Išsamiau

Kompanija ketvirtadienį sumažino metinę prognozę po to, kai didelės nuolaidos JAV beveik panaikino pirmojo ketvirčio pelną.

„Nikkei“ prognozuoja, kad bendradarbiavimas galėtų padėti Japonijos automobilių gamintojams sumažinti išlaidas ir sustiprėti susiduriant su aršia konkurencija elektromobilių rinkoje, kurioje dominuoja tokios bendrovės kaip Kinijos BYD ir „Tesla“.

 

Kinijoje, didžiausioje pasaulyje automobilių rinkoje, Japonijos prekės ženklai anksčiau buvo stiprūs, bet dabar susiduria su vietiniais automobilių gamintojais, kurie sparčiai padidino gamybą ir užkariavo vartotojus nebrangiais, daug programinės įrangos turinčiais automobiliais.

„Nissan“ ir „Honda“ kovą pranešė, kad svarsto galimybę sudaryti strateginę partnerystę gaminant elektromobilių komponentus, nes siekia įsitvirtinti pasaulinėje akumuliatoriais varomų automobilių rinkoje, kuri ateinančiais metais turėtų plėstis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(19)
(2)
(17)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: