Palygino „Iki“, „Lidl“, „Norfa“, „Maxima“ ir „Rimi“. Kas užėmė pirmą vietą (2)
Skelbiami prekybos maistu rinkos duomenys.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pernai beveik 80 proc. prekybos maistu rinkos užėmė „Iki“, „Lidl“, „Norfa“, „Rimi“, o pirmoje vietoje išlieka „Maxima“.
Didžiąją dalį mažmeninės prekybos maisto produktais rinkos – 77,2 proc. – užima tinklai „Iki“, „Lidl“, „Norfa“, „Rimi“ ir daugiausia rinkos tarp visų penkių bendrovių užimanti „Maxima“, o likusią rinkos dalinasi regioniniai ir smulkesni tinklai provincijoje, skelbia „Verslo žinios“.
|
Anot portalo, nors pernai iš didžiųjų mažmenininkų pernai didžiausią rinkos dalį užėmė „Maxima“ – 32,2 proc., ši dalis buvo 0,03 proc. mažesnė nei 2022 metais. „Norfos mažmena“ tapo per metus daugiausiai – 0,8 proc. – užimamą rinkos dalį auginęs tinklas (2022 m. siekė 11,02 proc., 2023 m. – 11,78 proc.).
Tarp didžiausių maisto produktais prekiaujančių mažmenininkų antroje vietoje atsidūrė „Iki Lietuva“, rinkos dalį paauginusi 0,02 proc. (nuo 13,31 iki 13,33 proc.), o trečioje ir penktoje sąraše atsidūrę „Lidl Lietuva“ su 13,08 proc. ir „Rimi Lietuva“ su 6,82 proc. užimamos rinkos dalies atitinkamai per metus jas mažino 0,2 ir 0,1 proc.
Valstybės duomenų agentūros duomenimis, 2023 m. mažmeninės prekybos maisto produktais rinka Lietuvoje iš viso sudarė 6,7 mlrd. eurų ir bendrai per metus paaugo 8,1 proc.