Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2024-10-30 14:12
Pripažino Kryme ir Donbase maskolių organizuotą referendumą teisėtu, arba Lietuvos atsiskyrimą nuo SSRS neteisėtu, tau rinktis - https://www.delfi.lt/news/daily/lithuan ... r-64261594
Čia jau nekalbant apie tarptautinę žalą, kurią padarė žemaitaitis su savo antisemitizmu, ir dabar žmonės, kurie prabalsavo, kokią žalą padarė Lietuvai, išreikšdami palaikymą.
Bet gi tu čia agituoji žmogų, tai kaip jo "perliukų" nežinai visų, gi dėl jų už jį ir agituoji. Jei nežinai, tai kiek durnas esi, kad agituoji už žmogų, kurio viešų ir didelių fiasko nežinai, ir šiaip kas per žmogus nežinai?
kitas 2024-10-30 15:09
Na sutinku, jis kaip politikas turėtų politikuoti, o ne priimti logišką, bei nešališką nuomonę. Kaip šiuo atveju.
Visiškai teisingos mintys.
Bet kai politikas tai išsako, gaunasi:
a) jis durnas
arba
b) jis dirba rusijai.
immortallt 2024-10-30 16:08
Referendumas, kuriame nėra tarptautinių stebėtojų, organizuojamas nuo uniformos nusiėmusių ženklinimą karių, dalyvaujančių referendume yra daugiau nei gyventojų - yra teisėtas ir politikas, kuris aiškina, kad toks referendumas yra ten gyvenančių žmonių išreikštas noras ura logiška ir nešališka nuomonė?
Bent kiek mąstančiam, aiški situacija, kad nebuvo jokio realaus referendumo, kad tai nebuvo vietinių organizuota, ir kad tai nieko bendra su teisėtumu net neturi. Nebent tu irgi aiškinsi, kaip priešlėktuvines sistemas ir tankus pardavinėja prekybcentriuose, ir civiliai tą techniką nuvarė ir išmoko naudotis per naktį.
Dar neapsisprendžiau, ar tavo vieta palatoje, ar gal susigundytum bilietu į vieną pusę, maskvos link, kad tokias nesąmones belvyzgoti. Ir jokios čia nuomonės nėra. Yra tik faktai.
SPeed_FANat1c 2024-10-30 20:50
skambi kaip vatnikas. O gal toks ir esi su ta kitokia savo nuomone.
SPeed_FANat1c 2024-10-30 21:00
o apskritai ar turi teise krymas atsiskirt net jei butu tas referendumas su visais stebetojais ir teisingai skaiciuojamas? Kiek zinau ne, nebent susitartu graziuoju su Ukraina.
Benediktas 2024-10-30 22:51
Čia tas pats, kas susitarti gražiuoju, kad kažkas atiduotų savo vieną kambarį bute.
Pumper 2024-10-31 07:59
Blinkė runkelius apipiso eilinį kartą ir eis gerai gyventi, šikus ant Šimonytės 4 metus, kai visada žinojo, kad pati to darbo visai nesugebėtų dirbti. Dabar siūlo teistą Palucką į postą, kuris atvirai sako, kad su Žemaitaičiu derasi - partija sakys, kad čia gi tik Blinkė žadėjo su jais neiti, o ne mes ar Paluckas.
Komunistiniam narcizui viskas čia tinka, jam svarbiausia prakišti savo vatinę patarėją į URM, nes, ale, ji turi žmonių pasitikėjimą, nors niekieno nerinkta.
immortallt 2024-10-31 08:25
Na jei organizuojama be žalių žmogeliukų, teoriškai įmanoma. Praktiškai, nėra tikslo ir tokio noro ten nebuvo.
SPeed_FANat1c 2024-10-31 08:41
duok 100k , as atiduosiu visa buta. Viskas imanoma
SPeed_FANat1c 2024-10-31 08:42
gal sistema bloga. Jei isrinkom ja bet atsisako, tai reiktu det ta ka antroj vietoj isrinkom.
SPeed_FANat1c 2024-10-31 08:43
is kur toks tikras kad nebuvo? as visai nenustebciau kad ten virs 50 % vatnikai. Bet ar tai ner pries istatyma? Ar jie apskritai turetu teise rengti toki referenduma? Nes jei tai yra legalu, tai galetjo tiesiog legaliai pasidaryt viska, ir nieks nebutu galejes prikaisiot.
immortallt 2024-10-31 10:16
Jei būtų buvę tiek palaikančių, būtent, būtų be žalių žmogeliukų pasidarę referendumą. Nebūtų reikėję biuletenių atspausdintų su jau pažymėtu variantu visur primėtyti ir apsimesti, kad skaičiiuoji, ir priskaičiuoti daugiau, nei yra gyventojų.
Hmz 2024-10-31 10:20
Ne. Ukrainos konstitucija leidžia keisti valstybės sienas tik visuotinio referendumo būdu. Lokalūs referendumai Krymo autonominėje respublikoje pagal jos pačios konstituciją sprendžia tik klausimus, priskirtus Krymo AR kompetencijai.
Benediktas 2024-10-31 11:08
Tai, kad apie davimą net kalbos nebuvo, Rusija tik atimt visada nori. Gražiuoju atimt. Turi šypsotis, kai atima, tada bus gražiuoju
immortallt 2024-10-31 12:25
Taip, šitą mintyse praleidau, ir neįgarsinau, tas iš tikrųjų keičia situaciją iš esmės, tik mano mintis buvo, kurią nepavyko išsakyti iš pirmo karto, kad jei tikrai ten civiliai būtų norėję atsiskirti, būtų radę bendrą kalbą su likusia Ukrainos dalimi, ir būtų atsiskyrę. Bet nebuvo tokio civilių poreikio, nes gyvenimas geresnis su Ukraina, nei su maskoliais.
SPeed_FANat1c 2024-10-31 13:00
o tai gal butu ukrainos valdzia neleidusi daryt to referendumo, tada pasitelke zmogeliukus i pagalba?
immortallt 2024-10-31 13:02
Civiliai pasitelkė maskolių kariuomenę ir akivaizdžiai klastojo referendumą?
Skamba kaip nėščia nekalta mergaitė. Po vienos tokios, net religiją visą sukūrė pasiteisinimui.
Dannas3 2024-10-31 14:14
Fun fackt, bet jokia paslaptis, kad ir saziningu referendumu Krymo gyventojai butu nubalsave prisijungimui prie rusijos. 2014m kiek pamenu tautinej sudetyj virs 70proc buvo rusai. Ir nereik tik sapaliot, kad ju sprendimui turetu itakos ale geresnis gyvenimas prie ukrainieciu. Kas gali but simtu proc isitikine kad pvz visagino ar ignalinos gyventojai, pasirinktu Lietuva, o ne rusus hipotetiniam atitinkamam scenarijui? Matant kiek balsu gavo toks veikejas kaip vaitkus, as tikrai nebuciau isitikines teigiamu rezultatu Lietuvai, nors jie ir aiskiai gyvena geriau, nei gyventu prie ruso.
immortallt 2024-10-31 14:53
Jei būtų nuvalsavę ir taip, nebūtų reikėję biuletenių suskaičiuoti daugiau, nei gyventojų, daugiau svorio pasaulyje būtų turėję.
O kad tautybė maskolių, tai nereiškia, kad į maskoliją nori. Kažkodėl iš vakarų maskoliai nebėga atgal į savo skylę.
SPeed_FANat1c 2024-10-31 18:46
arba gruzija irgi parodo pavyzdi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pralaimėjo! Skelbia, kiek į LR Seimą prasmuko „kremlinių“ (Foto)