Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Mazgis47 2024-11-30 21:20
Visi ekspertai ir atstovai per TV tik sako "visko gali būti, viską parodys tyrimas" - reiškia nieko nepasako, kam juos kviesti į interviu? Bet realiai jau dabar yra daugiau informacijos.
Man patiko ši analizė https://www.youtube.com/watch?v=R1Z0IyFzs_U kuri pagal turimus viešus duomenis bent jau kažkokias išvadas gali padaryti:
- Skrido per greitai
- Nesusicentravo į taką po posūkio pradžioje, bet paskui lyg ir išsilygino su autopiloto pagalba
- GPS trukdžių nebuvo
- Greičiausiai buvo pavargę ir dėl to supainiojo atmosferos slėgį 1020 vietoje 1019, supainiojo taką 19 su atmosferos slėgio parametru
- Bokštas pasakė dažnį, nors ir teisingą skaičių, bet neteisingai ištarė pagal standartus, o pilotai patvirtino neteisingą dažnį, dėl ko galėjo būti papildomas dėmesio nukreipimas
- gana vėlai išlindo iš debesų tik paskutiniuose matavimo taškuose buvo ne debesyse
- Paskutiniuose dviejuose matavimo taškuose leidosi per greitai, bet neaišku, ar automatiškai pagal ILS ar buvo rankinis valdymas
kionig 2024-11-30 22:48
Įdomu tai, kad prieš atskrendant į tūpimo taką, jie turėjo padaryti 90 laipsnių posūkį, kad susilygintų su leidimosi taku, bet jie jau tuo momentu per greitai skrido, ir kaip minėjo toje analizėje kur YT šneka, išsilygino su autopilotu, bet ar negalėjo jie ir užbaigti nusileidimą su autopilotu, kuris galbūt būtų suvaldęs tą per didelį greitį kone visuose taškuose, kaip šnekėjo YT video.
Mazgis47 2024-11-30 23:19
Neaišku, ar prieš sudužimą jie skrido autopilotu, ar rankiniu režimu... Jei autopilotu, tai klausimas dėl ILS sukalibravimo - po poros dienų skraidžiojo lėktuvėlis aplink oro uostą ir matyt, kad kalibravo ILS. Ten kažkokia lenkų firma tą ILS aptarnauja, gaila tas vokiškas straipsnis mokamas, norėjau paskaityti, ką jie ten konkrečiai rašo
Kyborg 2024-12-03 19:51
Nu blet, kiek galima dienų iš eilės tą patį straipsnį dėt kaip naują? Realiai užpiso jau scrolint pro tuos pačius straipsnius ir ieškot kuris naujas. Kiek jūs, degeneratai, tyčiositės iš skaitytojų?
punktyras 2024-12-04 00:47
Kol straipsnis populiarus, topuose laikosi, tol ir sukamas kaip katarinka, nieko keisto.
Galima gal būtų kokį ženklą uždėti skaityotojui, kad straipsnis jau skaitytas. Nors naudingiau atmintį lavinti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Ne techninė problema. Pirmieji DHL lėktuvo katastrofos įkalčiai“