Išgyvena „tobulą audrą“. 2025 m. bus dar blogiau  ()

Atsižvelgiant į dideles problemas, vargu ar tai skausmingo laikotarpio pabaiga.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© MelikHamdi (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/bmw-car-road-bmw-m2-sports-car-6834966/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

2024-ieji buvo tamsūs metai Vokietijos ekonomikai ir ypač labai svarbiai automobilių pramonei. Ekonomika svyravo tarp stagnacijos ir nedidelio nuosmukio. Automobilių pramonėje „Volkswagen Group“, „Mercedes-Benz“ ir BMW patyrė didelių pelno nuostolių, o daugeliui tiekėjų sekasi dar blogiau.

Iš viso automobilių gamintojai ir tiekėjai per pastaruosius mėnesius paskelbė apie 71 000 darbo vietų sumažinimą, įskaitant daugiau nei 63 000 Vokietijoje. Atsižvelgiant į dideles problemas, vargu ar tai skausmingo laikotarpio pabaiga.

Automobilių pramonė išgyvena „tobulą audrą“, kuri ypač paveikia Vokietijos gamintojus. Perėjimas prie elektromobilumo ir transporto priemonių skaitmeninimas kompanijoms jau daugelį metų kainavo milijardus dolerių. Tačiau daugelis klientų vis dar nenoriai perka elektromobilį. Nemenką vaidmenį čia vaidina chaotiška ekonomikos ministro Roberto Habecko finansavimo politika. Gamintojai taip pat skundžiasi, kad įkrovimo infrastruktūros plėtra turi vykti sparčiau.

[Vokietija!] Tik 29,3€. Belaidis aukšto slėgio plovimo įrenginys - su 2 baterijomis. Paskutiniai vienetai
6129 5

Mažiausia kaina šiais metais!

Iš Vokietijos sandėlio

Ribotas kiekis

Išsamiau

Kartu visose trijose didžiosiose pasaulio pardavimo rinkose – Europoje, JAV ir Kinijoje – šiuo metu sekasi prastai. Visos pramonės pardavimų skaičiai yra mažesni nei prieš COVID-19 pandemiją. Europoje parduota 2 mln. mažiau transporto priemonių nei 2019 m. Tas pats prastas vaizdas JAV.

Vokietijos gamintojus ypač stipriai paveikia pokyčiai Kinijoje, kur pastaraisiais metais parduodama daugiau nei 1 iš 3 automobilių. Kinijoje nekilnojamojo turto krizė kelia įtampą daugeliui žmonių, todėl jie neleidžia pinigų. Ten taip pat klesti elektromobiliai. Tačiau kai kurie Vokietijos gamintojai šiame segmente nėra konkurencingi, tai ypač pasakytina apie „Volkswagen“.

2025 m. bus dar blogiau

 

Vargu ar ateinantys metai automobilių pramonei bus lengvesni. Valdant naujajam JAV prezidentui Donaldui Trumpui, gresia tarptautinis muitų karas, kuris taip pat gali turėti rimtos įtakos automobilių pramonei.

Kinijoje tikimasi, kad kainų karas ir vietinių konkurentų atsiradimas sustiprės. O Europoje gamintojai turi susidoroti su griežtesniais ES CO2 reglamentais. Jei gamintojai nesilaikys šių reikalavimų, jiems gresia baudos. Gamintojų ir tiekėjų nuosmukis gali dar labiau paspartėti 2025 m.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(6)
(-4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: