Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2025-03-23 21:26
Ruošiasi karui, todėl susipyksta su sąjuningininkais ir sąjungininkus palieki vienus, nes kai tau bus bėda, jie jausis dėkingi, kad palikai vienus?
Taip ruošiasi karui, kad buvę sąjungininkai stabdo ginkluotės pirkimus iš JAV.
Ruošiesi karui, todėl parodai, kad ne už principus stovi, o kam nors pabezdėjus, leidi įteisinti užimtas teritorijas. Tai yra žalia šviesa pradėti imperialistinę politiką.
Ir ES ginklavimąsi buvo pradėjus dar neprasidėjus karui Ukrainoje. Pasižiūrėkite biudžetą nuo 2017 metų. Būtent tada jis pradėjo augti ir per 7 metus padgvigubėjo. Dabar iš esmės dar antrą tiek užmeta per 4 metus.
Su trumpu sudarinėti susitarimus/sutartis, tas pats kas su putleriu.
Beje, ES reikia išrašyti sąskaitą NATO susimokėti už 5 straipsnio aktyvavimą šiandieninėmis įrangos atstatymo kainomis + palūkanos. Gausis koks 0,8 trilijono, kai Ukrainai suteikė viso labo 120-130 mlrd.
donatasv 2025-03-24 06:27
Jau nepameni ką rėkei tuo metu? "Trumpas dirba putinui nes važiuoja į susitikimus su Š. Korėjos lyderiui ir Putka."
Po susitikimo su putka ir nato sumito pareiškia, kad reikia ginkluotis nes bus bėdų, kad jav negins tų kurie nesusimoka už savo gynybą. Kaip matai Trumpas vadovavo baltiesiems rūmams, jo pareiškimai suderinti su putka, nes ardo nato ir nori, kad nato silpnėtų... oj palauk kas gi gavosi? Nuo 2017 pradėjo augt biudžetai. Tai galima sakyt taip tu teisus reikia susipykt su visais, kad galų gale imtų ginkluotis nes kitu atveju visiems nusišvilpt buvo.
Obama subinę pasikrapštė ir nieko nedarė kaip 2014 aneksavo Ukrainos žemes. Europa šiltai ir patogiai bb dėjus buvo nes gi su rusu sukam biznį ir jis neišdrįs pulti. Į jokius pasakymus nekreipė niekas dėmesio iki tol kol nesuprato, kad šikna pradeda rūkti ir reikia imtis veiksmų ir galvot apie savo gynybą.
Benediktas 2025-03-24 07:17
Trupas irgi nieko nedare. Kai prezidentavo, Ukrainoje vyko karas, Krymas tebebuvo aneksuotas. Pardave siek tiek javelin gale.
immortallt 2025-03-24 10:40
Trump'as irgi nieko nedarė dėl Krymo. Ir?
O šiaip Obama pradėjo karinę paramą - mokymai, smulki ginkluotė, žvalgybos info. Nebūtų to buvę, 2022 m. nebūtų buvę kam atsilaikyti.
O tai dabar nėra akivaizdu, kad su putleriu bendradarbiaujama? Visas spaudimas Ukrainai, putleriui - nieko naujo. Gal kiek pozicija mano pasikeitė, ne kad tiesiog dirba kaip kišeninis, bet linkęs su juo po stalu daryti susistarimus, tik jo didelis ego trukdo tapti kišeniniu. Vienintelis atvejis, kai jo ego pasitarnauja kažkam naudingam.
Didinti finansavimas pradėtas gynybai, kai valdžioje buvo Biden'as, bet tai trump'o pasiekimas
Kremliaus visas karinis biudžetas 120-130 mlrd., vykdant aktyvią karinę kampaniją. ES karinis biudžetas be ReArm yra koks? + 200 mlrd. ReArm per metus keturiems metams.
donatasv 2025-03-24 11:46
Ukraina niekam nebuvo įdomi ir čia yra faktas.
Gali verkt kiek nori aneksuotos teritorijos ir dabar nelabai kam įdomios. Teoriškai galėtume palaikyt Ukrainą ir tikėtina galų gale atgautų žemes, bet pažiūrėk paskutinius ES pasisakymus. Ilgo nuotolio raketos, artilerijos duoda, išpalengvo pradeda atstoti JAV. Nėra ES prie derybų stalo tai nereiškia, kad mes turim sutikti su Trumpo ir putkos paliaubomis ypač jei to nereikalauja Ukraina. Tai tegu putka su trumpu plekšnoja per subinuką vienas kitam, bet rezultatas yra stipresnė europa. Ar tai blogai? Kaip bebūtų stipresnė europa trumpo nuopelnas. Jis visada rėkė, kad Europa turi gint pati, o save mes jau tą imam daryti. Kenčia tik Ukraina, bet kai eini su velniu tikėkis pragaro.
Benediktas 2025-03-24 11:59
Taip, kadangi jis d*lba*obas ir visa jo komanda. Jo toks nuopelnas kaip ir Putino. Vienodi nuopelnai. Ukraina, gali dekot Putinui, kad susitiprino identitetą. Žydai gali dėkot Hitleriui, kad dujų ir pečių dėka, vėliau susikurė Izraelį. Mes Stalino dėka greičiau įstojom į NATO. Panašus ir Trumpo poveikis.
donatasv 2025-03-24 13:04
Jei imtume be to, kad tau vaidenasi, tai trumpas nemažai naudos padarė, kad mes sustiprėtume, o žalą dar tik matysim.
immortallt 2025-03-24 13:15
Čia žinai, kaip sakyti, va, nemažai naudos mafija padarė, sustiprėjo policija. Ar va, nemažai naudos padarė pedofilai, dabar vaikus tėvai saugo ir niekur vienų neleidžia. Nu tiesiog dievo dovanos, ir ką darytume mes be nusikaltėlių.
Na arba pagarbesnis palyginimas, po sudėtingos operacijos, už išgelbėtą gyvybę dėkoti dievui, bet ne chirurgui. Ne esmė, kad nelaimė atsitiko greičiau dėl dievo, nei chirurgo. Taip ir čia, nelaimę sukelia trumpas, bet sprendžia nelaimę, tai ne jis.
Ir tik nereikia apie tai, kaip apsiginkluos dabar Europa dėka JAV. Apsiginkluos, bet iš JAV mažai ką pirks. Nebent tai, kieno tiekimas/priežiūra toliau nebegali būti įtakojamas tiesiogiai ar netiesiogiai.
donatasv 2025-03-24 20:43
Jei trumpas būtų padaręs žalos aprt tavo trydos tai galėčiau pritart. Ukrainos neskaičiuoju.
Kelio_zenklas 2025-03-25 05:43
Kol trumpas prikakos per savo kadenciją, kol dešrą putkai glostys, kiti po jo prezidentai dar ilgai turės ir kinams čiulpt ir europai, o jav mato grėsmę tik iš kinijos, tikrai ne iš rusijos. Kinija tyliai juda tech lygyje į priekį. O jav kai kuriose srityse net nespėja ir atsilieka ir tai ją erzina. Tapti antrąją, kai visada buvo pirmoji.
Kelio_zenklas 2025-03-25 05:47
Ir jav jau prieš 25m suprato, kad kinija mutuoja iš berniuko į vyra, kuris pistels vieną dieną. Todėl jav dar ilgai lys ru tarp kojų, stabdytų visą tai. Bet tai tikrai pats šūdiniausias sprendimas.
immortallt 2025-03-25 06:59
Tai suskaldymas NATO yra gerai.
JAV prarandant eksportą, tiek bendrai prekių, tiek ginkluotės - irgi gerai.
Prarandant JAV patikimo partnerio reputaciją - irgi gerai.
Akivaizdžiai demonstruojant, kad valdžių atskyrimas JAV pradeda šlubuoti - irgi gerai.
Na autokratijoje gal ir gerai.
donatasv 2025-03-25 08:03
Nato nėra suskaldytas. Priešingai kaip išsireiškė Makronas - Nato ištiko klinikinė mirtis. Tai po šito pasisakymo lyginant su dabar mes esam aukščiausiam lygį. Tarp Nato šalių išsiskyrė nuomonė kaip mes turėtume spręsti Ukrainos konfliktą. Visi kiti NATO straipsniai ir įsipareigojimai yra vykdomi nors ir kvestionuojami iš trumpo ar verta, jei neskiria pakankamai gynybai. Apart tavo ir benedikto trydos vajė skilo... nematau kitų požymių.
Kas liečia importą/eksportą JAV kol kas nieko nepraranda, viską daro pakankamai atsargiai, kad nesukeltų per daug bangų. Tavo pasakymai paremti clickbaitinėmis antraštėmis "Žiūrėkit pasaulis byra...".
Trumpas su savo pasisakymais atneša įtemptus laikus, bet spręst dėl didelės žalos kaip čia dėstai kol kas anksti.
Benediktas 2025-03-25 10:37
Kaip nėra suskaidytas, kad net ginklų nenori pirkti kai kurios šalys iš JAV. Kai kurios jau gal ir atšaukė. Kodėl? Todėl, kad nepasitiki JAV, kad jie leis naudotis ginklų galimybėmis, jei kariaus su Rusija, kad parduos visada atsargines dalis. Jei tokios kalbos vyksta apie kill switch ir panašiai - tai jau labai labai blogai.
JAV gali sakyt, kad viskas bus gerai, bet nėra jau pasitikėjimo. Bet oficialiai aišku reikia sakyti, kad viskas gerai, kol vyksta derybos su Rusija. O Trumpas dar tik 3 men valdžioje. Bet jau tiek pokyčių pasitikėjime, prie Baideno nebuvo tokių problemų.
immortallt 2025-03-25 12:20
Taip, visa laimė, neturi trump'as autonomijos. Užtat sprendimus, kur negali priiminėti priiminėja, panaikina įstaigas, kurios jam maišosi. Kurių įstaigų reikia, pasodina savus ir liepia nepaisyti teismų sprendimų. Woohoo, tikrai ne autokratijos link einama
Konstitucijos daugelyje šalių nepakeisi be referendumo. Nesu tikras kaip JAV. Maskolyne irgi demokratiniai rinkimai vyksta, ir konstitucija tą įtvirtina. Ar tu nesutinki, kad maskolyne autokratija?
NATO nėra suskaldytas? Tai sakai ES atsisakymas pirkti JAV gamintų naikintuvų už 10 mlrd. USD rodo suartėjimą ir sutvirtėjusią draugystę?
Dar pirmos kadencijos metu trump'as sugriovė ilgai puoselėtis planus apjungti JAV ir ES prekybos zoną, taip paskatinant ekonomikos augimą. Trump'as nužudė tiek, kad net Biden'ui atėjus niekas nebenorėjo kalbėtis ta tema ES.
Ai, tai įsipareigojimai Ukrainai yra niekiniai?
JAV nieko nepraranda dėl prekybos karų pradėtų? Kiek tu nušokęs nuo realybės? Gal surask bent vieną prekybos karą, kuris baigėsi gerai, kai pradedi prekybos karą prieš visą pasaulį, net ne prieš vieną šalį. ES tai baika, beveik nėra eksporto į JAV.
Na neįvykusi prekybos sąjunga kainavo kokius 10-20% BVP (JAV ir ES) ilgu laikotarpiu. Čia daug ar mažai? Dabar pradėti prekybos karai, pataikavimas autokratijoms, demokratinių vertybių paminimas, pradėti destruktyvių procesų JAV be jokio ilgalaikio plano, tik susidorojimas su trukdančiais, tikrai kainuos daugiau. Bet kas čia tėra
Hmz 2025-03-25 13:04
Nežinau, kas tas "daugelis šalių", bet nei Lietuva, nei JAV į tą sąrašą nepatenka.
Benediktas 2025-03-25 13:47
Dar kaip derinasi NATO nesusiskaidymas, kai JAV prezidentas ir viseprezidentas kalba paie Kanadą, kaip apie 51 valstyją, kad Grendlandija bus JAV. Negali taip kalbėt. Apie kokį JAV patikimumą gali kalbėt, jei tokios kalbos.
immortallt 2025-03-25 14:12
Kaip tu nesupranti, čia gi draugystė išreiškiama, kalėjimo žargonu "be my bitch, or else...", aukščiausia draugystės ir lygiavertės partnerystės išraiška.
Tikiuos šeimoje santykiai pas jį ne tokie.
Hmz 2025-03-25 14:35
immortallt 2025-03-25 19:34
Dėkui, praplėtei supratimą. Tikrai nepakankamai įsigilinau.
Tik sakau, matant maskolyną, konstitucijoje įtvirtina demokratija ir valdžių padalijimas, ir?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Amerikiečiai pasiima savo žaislus ir dingsta iš Europos. Jie to net nebeslepia